Dat is geen gedeelte van m'n beginpost hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:30 schreef TimmyAsd het volgende:
![]()
![]()
"zelfs barbapappa is alternatief voor balkenende"
![]()
![]()
![]()
nee, dus?quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is geen gedeelte van m'n beginpost hoor.
Dan hebben ze een links beleid gevoerd. Ik denk niet dat de komende 20 jaar 'rechts' een slap integratie en immigratiebeleid wilt voeren.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gelukkig worden er nu, onder rechts, en in het verleden, onder rechts, absoluut geen mensen het land binnengelaten.
euhmm dat zegt ie..quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan hebben ze een links beleid gevoerd. Ik denk niet dat de komende 20 jaar 'rechts' een slap integratie en immigratiebeleid wilt voeren.
lees jij vaker boeken op de kop?quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:33 schreef du_ke het volgende:
Haha.
Lees die geschiedenis boekjes nou eens.
Dan weet je dat het grootste deel van de immigratie gewoon op conto komt van rechts.
Nee ik lees ze wel en kraam dan ook een stuk minder onzin uitquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
lees jij vaker boeken op de kop?
Je weet het wel mooi te verdraaien, dat moet ik je nageven. Zeker een LPF-verleden?quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:28 schreef pberends het volgende:
Ik kan dan niet anders concluderen dan dat links juist degene is die aanzet tot haat, racisme en discriminatie.
Dit is niet het verdraaien maar het laten zien vanuit een andere invalshoek. Iedereen die open-minded is kan mijn beredenatie begrijpen. En nee ik heb nooit op LPF gestemd.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet het wel mooi te verdraaien, dat moet ik je nageven. Zeker een LPF-verleden?
?quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:40 schreef RichardQuest het volgende:
Je hebt in ieder geval een glimlach op m'n gezicht geproduceerd pb
Nee, want die feiten van jou zal ik niet vinden. Binnenkort komt een nieuwe Harry Potter film, die zal wel nieuwe feiten brengen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee ik lees ze wel en kraam dan ook een stuk minder onzin uit.
Zoek die feiten nou gewoon een keer op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |