Bravo. Je eerste woordjes ?quote:
quote:De wereld moet vertrouwd raken met de positieve rol die moslims spelen
De islam-obsessie in Nederland begint absurde vormen aan te nemen. In Nederlandse talkshows wordt er meer over de Islam gepraat dan in de gemiddelde moskee hier in Turkije.quote:
Tegenwicht bieden aan de negatieve propaganda.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:23 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom willen ze de Islam promoten, zieltjes winnen?
Hoezo negatieve propaganda?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tegenwicht bieden aan de negatieve propaganda.
Zo positief is dat anders niet als ze zelfs elkaar vermoorden.quote:De wereld moet vertrouwd raken met de positieve rol die moslims spelen
Nou zeg het moet verboden worden, wat denken ze wel niet, dat je hier in het vrije westen zomaar je denkbeelden mag uitdragenquote:
Maar hoe komt dat dan? Laat er eens een analyse op los, want zeggen dat de Islam het geloof van de duivel is dan doe je zelf ook aan theologie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:37 schreef Ferrari412T2 het volgende:
Moslims en positiefKlinkt wel heel ongeloofwaardig! De islam is het geloof van de duivel en overal waar deze mensen opduiken is er shit.
Ja, ze willen jihad-strijders ronselen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar willen ze ook zieltjes winnen toch?
Dat willen ze ook, maar dat zullen ze niet doen in een centrum in Rotterdam, dat ligt nogal gevoelig nl.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, ze willen jihad-strijders ronselen.
Is die van Frontaal Naakt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:50 schreef arjan1212 het volgende:
is Carel Brendel een Rotterdammer? Waarom lult ie dan altijd Engels ?
http://www.savethechildren.nl/quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:21 schreef Flurry het volgende:
Met buitenlands geld gefinancierde "voorlichtingscentra" lijken me sowieso ongewenst. Ongeacht het thema wat ze uitdragen zet je de deur open voor allerlei propaganda.
Het lijken wel christenen, of boeddhisten, met hun positieve propaganda.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:23 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom willen ze de Islam promoten, zieltjes winnen?
Maar communistische propaganda weer wel. Het nazisme heeft een uitzonderingspositie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:55 schreef truthortruth het volgende:
Maar als je nu dus de intolerante eigenschappen van zo'n centrum aankaart, die inherent in de islam zitten, mag zo'n centrum dan wel?
Ik kan me bijvoorbeeld ook niet voorstellen dat een gematigd nazi propaganda centrum zou mogen bestaan om maar iets te noemen.
Dit is een islamitische list, Ryan. Pr-technisch mooi weer spelen met termen als integratie en positivisme, maar in de kelder van het complex bevindt zich een jihad-trainingskamp. Moslimjongeren wordt daar geleerd scooter te rijden, te hissen naar vrouwen, drugs te dealen en Hollanders te intimideren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat willen ze ook, maar dat zullen ze niet doen in een centrum in Rotterdam, dat ligt nogal gevoelig nl.
Prima middel om net dat beetje extra beïnvloeding in de hand te werken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat willen ze ook, maar dat zullen ze niet doen in een centrum in Rotterdam, dat ligt nogal gevoelig nl.
Boeddhisten zijn ook helemaal niet zo vredelievend, momenteel jutten ze in Myanmar de bevolking op tegen moslims.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:59 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Het lijken wel christenen, of boeddhisten, met hun positieve propaganda.
Klopt. Moeten we nu argwanend zijn tegenover alle boeddhistische verenigingen en stichtingen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Boeddhisten zijn ook helemaal niet zo vredelievend, momenteel jutten ze in Myanmar de bevolking op tegen moslims.
Het nazisme is dan ook gebouwd op haat. Dat geldt voor het communisme veel minder, hoewel Marx natuurlijk geen fan was van de Bourgeoisie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar communistische propaganda weer wel. Het nazisme heeft een uitzonderingspositie.
Het gaat erom dat een gedegen analyse mist.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:00 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Klopt. Moeten we nu argwanend zijn tegenover alle boeddhistische verenigingen en stichtingen?
En tijdens het bewind van Stalin in de USSR gruweldaden zijn begaan die wedijveren met die van de nazi's. Maar goed, dat is nogal off-topic hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het nazisme is dan ook gebouwd op haat. Dat geldt voor het communisme veel minder, hoewel Marx natuurlijk geen fan was van de Bourgeoisie.
Hier draait het sws wel om, toch vraag ik me af of de lui die dat centrum besturen, als ook apologeten alhier, een analyse kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Pr-technisch mooi weer spelen met termen als integratie en positivisme
Je bedoelt puur numeriek, want vernietigingskampen bezat Stalin bij mijn weten niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En tijdens het bewind van Stalin in de USSR gruweldaden zijn begaan die wedijveren met die van de nazi's. Maar goed, dat is nogal off-topic hier.
Wat is de analyse van de geschiedenis van godsdienstoorlogen, eeuwenlange onderdrukking , kolonialisme en daarna onderlinge enorme gruwelen (WOI en WOII) van de christelijke landen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier draait het sws wel om, toch vraag ik me af of de lui die dat centrum besturen, als ook apologeten alhier, een analyse kunnen maken.
Dat niet maar er hebben wel 27 miljoen mensen in de goelag gezeten, waarvan er 3 miljoen zijn vermoordquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bedoelt puur numeriek, want vernietigingskampen bezat Stalin bij mijn weten niet.
Dus gewoon nog steeds een verlate reactie op het imperialisme van het Westen, dat ervoor zorgde dat de verhoudingen in die gebieden waar nu brandhaarden voorkomen uit balans geraakt zijn?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:09 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wat is de analyse van de geschiedenis van godsdienstoorlogen, eeuwenlange onderdrukking , kolonialisme en daarna onderlinge enorme gruwelen (WOI en WOII) van de christelijke landen?
Het heeft te maken met geschiedenis en geopolitiek.
Ja, het zwart boek Communisme kent voor Stalin wel meer dan 3 miljoen dodelijke slachtoffers. Ook de hongersnoden moet je erbij optellen, de zuiveringen, de naweeën van WO2, WO2 zelf....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:12 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dat niet maar er hebben wel 27 miljoen mensen in de goelag gezeten, waarvan er 3 miljoen zijn overleden
Het gaat natuurlijk om de achterliggende ideologie. Niet-conformistisch klootjesvolk uitroeien maakte an sich natuurlijk geen deel uit van het communistische gedachtegoed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En tijdens het bewind van Stalin in de USSR gruweldaden zijn begaan die wedijveren met die van de nazi's. Maar goed, dat is nogal off-topic hier.
En u kan dat wel, natuurlijk. Want laten we wel wezen; jouw blik inzake de islam is niet minder eenzijdig dan die van de gemiddelde moslim.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier draait het sws wel om, toch vraag ik me af of de lui die dat centrum besturen, als ook apologeten alhier, een analyse kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |