Welke kleur moeten de halve maan en de sikkel dan hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:03 schreef expans het volgende:
Nee niet zo, deels veranderen doet meer pijn. Dus gewoon rood-wit-blauw en dan een halve maan & sikkel in het midden.
Wilders zou een hartaanval krijgen.
Misschien leuk om mee te trollen
Natuurlijk niet, ik ben tegen de ideologie. Ik zie een duidelijk verschil tussen het geloof en de ideologische islam. De echte islam is de ideologische, hoe veel mensen het belijden 'het geloof'.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef expans het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd niet in hoe je dat laatste kunt beweren, weliswaar zijn moslims niet perfect maar kun je de islam hier imo niet op afrekenen (niet het discussiepunt waar het omgaat imo) maar; die twee staan onlosvermakelijk met elkaar verbonden, dus als je moslims accepteert/ wil toelaten moet je ook de islam toelaten...
Praat je nu een beetje Wilders na met z'n ik haat geen moslims maar wel de ideologie gedachtegoed?
Groen? Of Rood?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:05 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Welke kleur moeten de halve maan en de sikkel dan hebben.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:02 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dan is deze beter geschikt.Ik denk dat ik dit leuker zou vinden als ik wist wat er staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oranje natuurlijk, dat je dat nog moet vragen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:05 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Welke kleur moeten de halve maan en de sikkel dan hebben.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Er is geen andere God dan Allah(swt) en Mohammed(VZMH) is zijn laatste profeet.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit leuker zou vinden als ik wist wat er staat.
Nederlandse nationalist dat je bent.quote:[..]
Oranje natuurlijk, dat je dat nog moet vragen.
Wie anders dan:quote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En wie wordt onze Emir/Kalief dan.
Hij:
[ afbeelding ]
Of hij:
[ afbeelding ]
Klopt, en het betekent 'mijn uitzicht'quote:
Ja maar hij moet natuurlijk Nederlands, Engels en Arabisch leren he.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie anders dan:
[ afbeelding ]
Nee gewoon de prinsjesvlag nemen met Oranje-wit-en blauw en dan een groene Halve maan en een groene sikkel.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:18 schreef expans het volgende:
Oranje kan ook wel, van de Prinsjesvlag .
En wanneer je de site bekijkt: http://www.manzaram.nlquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Er zijn gewoon foto's?
http://www.spitsnieuws.nl(...)eclameborden-bewerkt
[..]
Komst van moslims überhaupt naar Nederland?
Je weet godverdomme dat het waar is waarom blijf je volhouden dat het leugens zijn ?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Feitelijk gezien heb ik niks over je artikelen gezegd. Heb er bovendien nog nooit een van je gelezen, dus dat wordt ook lastig.
Maar nog steeds overtuigd dat dit artikel op waarheid berust?
Auw.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Je weet godverdomme dat het waar is waarom blijf je volhouden dat het leugens zijn ?
[ afbeelding ]
Hebben ze nou elk stukje zichtbare huid onherkenbaar gemaakt?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Je weet godverdomme dat het waar is waarom blijf je volhouden dat het leugens zijn ?
[ afbeelding ]
Het zijn gewoon allemaal homo's. Elke vent die vrouwelijk schoon zo afstotend vindt is gewoon homo dat kan gewoon niet anders.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:49 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hebben ze nou elk stukje zichtbare huid onherkenbaar gemaakt?
Zijn ze bang dat ze anders opgewonden raken... of?
Dat moet bewijs zijn dat 'moskeebezoekers' de posters hebben beklad? In het 'artikel' wordt werkelijk waar niemand aan het woord gelaten (oh noes, een 'buurtbewoner') waardoor elke vorm van duiding ontbreekt. Een foto is op zichzelf nog geen bewijs. De desbetreffende nieuwssite heeft een foto gezien en op basis daarvan een compleet verhaal geschreven.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Die vent blijft geloven in zijn eigen eigenwijze gekleurde waarheid. Discussiëren is er met hem niet bij omdat het niet mogelijk is. Laat gaan joh.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
ok als je dat bedoeld, het is niet zeker wie de dader is ja, dat is aan de politie. wat wel zeker is, is dat er is bekladquote:Op maandag 3 februari 2014 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet bewijs zijn dat 'moskeebezoekers' de posters hebben beklad? In het 'artikel' wordt werkelijk waar niemand aan het woord gelaten (oh noes, een 'buurtbewoner') waardoor elke vorm van duiding ontbreekt. Een foto is op zichzelf nog geen bewijs. De desbetreffende nieuwssite heeft een foto gezien en op basis daarvan een compleet verhaal geschreven.
Maar goed, ik snap best dat jij daar niet al te moeilijk over doet.
Ja, dat was mij gisteren ook al duidelijk geworden.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:22 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ok als je dat bedoeld, het is niet zeker wie de dader is ja, dat is aan de politie. wat wel zeker is, is dat er is beklad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |