Ze zouden nooit om zoiets me verketteren. Daar zijn ze te ruimdenkend voor. Ze hebben zelfs geen ruzie, al zijn ze al eeuwen uit elkaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef Floripas het volgende:
sig, heb je je ouders wel eens verteld van je rechts-conservatieve uitstap?
En je spreekt ze nog?
Well it's all just a little bit op history repeating...quote:
hehe, van je (linkse) 'vrienden' moet je hebben, niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Well it's all just a little bit op history repeating...
Zeg, je dacht me toch niet echt CDA te zijn, wel?
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Well it's all just a little bit op history repeating...
Zeg, je dacht me toch niet echt CDA te zijn, wel?
Christenen zijn vaak lelijk, verder heb ik er nog geen correlatie in kunnen ontdekken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:27 schreef Pracissor het volgende:
Ik vind linkse mannen/jongens vaak per definitie lelijk. Linkse vrouwen zijn misschien wel mooier dan rechtse vrouwen, puur op mijn persoonlijke ervaringen afgaand dan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Christenen zijn vaak lelijk, verder heb ik er nog geen correlatie in kunnen ontdekken.
Ik ben rechts en geweldadig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
We hebben hier dus een SP-stemmer, een GL-stemmer en 2 stemmers die alle kanten op gaan. Weinig rechts geweld.
Wat meer klassiek-liberaal. Dus bij gebrek aan beter zweef ik ergens tussen D66/VVD en misschien Wilders.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:36 schreef Floripas het volgende:
Waar sta jij dan?
Niet representatief voor een christen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:39 schreef du_ke het volgende:
Ga eens naar Staphorst allemaal lelijk inteeltvolk daar.
Minder overheid = goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:40 schreef du_ke het volgende:
Wat is er nou zo liberaal aan Wilders dan?
Denk je ook dat hij enige kans op regeringsdeelname zal maken? Ooit?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hij wil lagere besteding door de overheid en minder belasting en grotere mate dan VVD/D66. Helaas zit hij weer vooral te fitten op allochtonen, waar ik dan weer minder mee heb, politiek gezien.
Ik heb één keer op de Sp gestemd, ten tijde van Fortuyn, en alle andere verkiezingen op de VVDquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
We hebben hier dus een SP-stemmer, een GL-stemmer en 2 stemmers die alle kanten op gaan. Weinig rechts geweld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |