Zonder OP geen slowchat cultuurbarbaar!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:25 schreef pberends het volgende:
[POL-SC 631] Wilders neukt Raoul
Godver vuile anti-semiet.
Als rol bij Star wars ofzo toch.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:25 schreef chairman.fx het volgende:
Hoezo is Natalie Portman kaal? Ik krijg een mooi meisje als resultaat op de google search.
Een glimlach van jou alleenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:26 schreef kLowJow het volgende:
Farce!
Maar jij gaat vaker naar 'buitenlandse' films? Waarmee ik uiteraard doel op niet engelstalige films.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een glimlach van jou alleen
Dat houdt mij wel op de been
Mijn exemplaar is wormstekig, maar ik krijg binnenkort iets beters.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:28 schreef chairman.fx het volgende:
Rome: total war, speelt iemand dit spel? Leuk, comments, ...?
Je hebt een cd maar die is kapot? Heb je het weleens gespeeld? Was het leuk?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn exemplaar is wormstekig, maar ik krijg binnenkort iets beters.
Ja, ik heb het zelfs niet kunnen spelen, omdat hij dan wegfloepte. Maar ik heb het bij anderen gespeeld, en het is geweldig.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:31 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Je hebt een cd maar die is kapot? Heb je het weleens gespeeld? Was het leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |