Zonder OP geen slowchat cultuurbarbaar!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:25 schreef pberends het volgende:
[POL-SC 631] Wilders neukt Raoul
Godver vuile anti-semiet.
Als rol bij Star wars ofzo toch.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:25 schreef chairman.fx het volgende:
Hoezo is Natalie Portman kaal? Ik krijg een mooi meisje als resultaat op de google search.
Een glimlach van jou alleenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:26 schreef kLowJow het volgende:
Farce!
Maar jij gaat vaker naar 'buitenlandse' films? Waarmee ik uiteraard doel op niet engelstalige films.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een glimlach van jou alleen
Dat houdt mij wel op de been
Mijn exemplaar is wormstekig, maar ik krijg binnenkort iets beters.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:28 schreef chairman.fx het volgende:
Rome: total war, speelt iemand dit spel? Leuk, comments, ...?
Je hebt een cd maar die is kapot? Heb je het weleens gespeeld? Was het leuk?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn exemplaar is wormstekig, maar ik krijg binnenkort iets beters.
Ja, ik heb het zelfs niet kunnen spelen, omdat hij dan wegfloepte. Maar ik heb het bij anderen gespeeld, en het is geweldig.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:31 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Je hebt een cd maar die is kapot? Heb je het weleens gespeeld? Was het leuk?
lekker wulps dingetje.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:30 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Met haar toch een stuk leuker:
[afbeelding]
Ik vroeg me altijd al af waar ze melk van maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:32 schreef pberends het volgende:
[[url=http://img220.echo.cx/img220/4316/sd57jh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Geld is een relatief iets. Als je 100 miljard aan Suriname geeft dan zal je niet dat het geen fuck helpt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De moffen willen hogere lonen geven om zo de economie te stimuleren, de G8 wil de armlastige derde wereldlanden de schuld kwijtschelden. Mensen, geld zat!
met die derde wereldlanden dus ook niet, want het gaat zo naar de corrupte regeringen die er gelijk wapens van aanschaffen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Geld is een relatief iets. Als je 100 miljard aan Suriname geeft dan zal je niet dat het geen fuck helpt.
* pberends is playing Right Said Fred - Bumped.mp3quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:34 schreef pberends het volgende:
Wat is het toch verrekte gezellig op POL als die snol Sidekick er niet is.
Wat ik nou niet snap he. Waarom lenen de landen van de G8 geld uit aan de Afrikaanse landen als ze zelf het geld al niet hebben. Ze hebben toch ook een staatsschuld?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De moffen willen hogere lonen geven om zo de economie te stimuleren, de G8 wil de armlastige derde wereldlanden de schuld kwijtschelden. Mensen, geld zat!
Ja, omdat ze nog eerder al geld aan die snotapen gaven.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat ik nou niet snap he. Waarom lenen de landen van de G8 geld uit aan de Afrikaanse landen als ze zelf het geld al niet hebben. Ze hebben toch ook een staatsschuld?
Where's the candyman?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:34 schreef pberends het volgende:
Je bedoelt dat dit al langer staat dan de opkomst van de hippies en Keynes?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, omdat ze nog eerder al geld aan die snotapen gaven.![]()
Ze's wel mager hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:35 schreef Monidique het volgende:
Peter, ik had eerlijk gezegd verwacht dat je wel een foto van een concentratiekampgevangene zou posten na het zien van de foto van Natalie Portman, maar kennelijk onderschatte ik je.
Nou, hij is er weer hoor, gelijk twee sloten op de sc's gezet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:34 schreef pberends het volgende:
Piet krediet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat ik nou niet snap he. Waarom lenen de landen van de G8 geld uit aan de Afrikaanse landen als ze zelf het geld al niet hebben. Ze hebben toch ook een staatsschuld?
Wees maar niet bang, blauwmonidique is er altijd nog.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:34 schreef pberends het volgende:
Drie cd's toch, of heb je alleen cd1 nodig?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zelfs niet kunnen spelen, omdat hij dan wegfloepte. Maar ik heb het bij anderen gespeeld, en het is geweldig.
Vroeger waren het nog kolonies, maar dat bracht ook geen glorie met zich mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit al langer staat dan de opkomst van de hippies en Keynes?![]()
Windows Pinball?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Wormhol. Tank bijgevuld.
De snol.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, hij is er weer hoor, gelijk twee sloten op de sc's gezet.![]()
Daarna noemde men het protectoraten en tegenwoordig noemt men het frontiers in the war on terror. En ja, inderdaad geen glorie.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vroeger waren het nog kolonies, maar dat bracht ook geen glorie met zich mee.
Wil je een snoepje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |