VS heeft een goed financieel systeemquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:35 schreef chairman.fx het volgende:
Het alloceren en omzetten van de besparingen in effectieve investeringen.
Verschillende studies zijn gedaan waaruit bijvoorbeeld bleek dat het betere financiele systeem in de VS daar een grotere positieve invloed heeft op de groei dan in bijvoorbeeld Europa het geval is. Minder besparingen gaan door een goed financieel systeem verloren door slechte allocatie.
Het systeem pberends, het systeem. Wat jij aanhaalt heeft niks met het systeem an sich te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:39 schreef pberends het volgende:
[..]
VS heeft een goed financieel systeem
Dat hele systeem is op drijfzand gebaseerd, die torenhoge schulden zijn abnormaal in de VS.
Das waar.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:42 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Het systeem pberends, het systeem. Wat jij aanhaalt heeft niks met het systeem an sich te maken.
Bedoel je niet 'dat er makkelijker leningen verstrekt worden in de USofA'?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:35 schreef chairman.fx het volgende:
... het betere financiele systeem in de VS ...
Ik bedoel dat het systeem beter in staat is besparingen om te zetten in productieve investeringen. Bijvoorbeeld door betere kennis omtrend riskmanagement, een meer divers aanbod van investeringsmogelijkheden, etc.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:09 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'dat er makkelijker leningen verstrekt worden in de USofA'?
Als ik amerikanen hoor over de kwaliteit van hun banken (duur en belabberd) dan zou ik hun systeem niet direct als 'beter' betitelen..
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:17 schreef chairman.fx het volgende:
Ik bedoel dat het systeem beter in staat is besparingen om te zetten in productieve investeringen. Bijvoorbeeld door betere kennis omtrend riskmanagement, een meer divers aanbod van investeringsmogelijkheden, etc.
Goed punt, maar dan kunnen ze op de golfbaan al hélémaal nergens meer over pratenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:30 schreef pberends het volgende:
Beurzen, kunnen die niet beter afgeschaft worden? Waarom zijn die er eigenlijk? Die beurzen lijken mij de bron van alle economische ellende en vooral zelfverrijking. Met name de top moet meer gaan verdienen omdat een bedrijf zogenaamd beursgenoteerd is. En alle winst gaat naar de rijke aandeelhouders ipv de gewone werknemer.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:17 schreef chairman.fx het volgende:
Bijvoorbeeld door betere kennis omtrend riskmanagement, een meer divers aanbod van investeringsmogelijkheden, etc.
Uit een boekquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:22 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]........ in welke strip heb je dat gelezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |