Dat is aan de kiezer, inhoudelijk gezien blijkt het echter zo dat ruim 20% van de mensen die op internet de Stemwijzer gedaan hebben D66 als uitkomst kregen. Helaas zijn er mensen als jij die napraten boven hun eigen mening verkiezen....quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vandaar dat ze morgen niet zo goed zullen scoren...
Nee autist, dit is een volkswijsheid.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:08 schreef RichardQuest het volgende:
Dit is geen EP #3
Ik ken al een Douwequote:Op donderdag 10 juni 2004 00:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Tuana, heb je nog een douw doener nodig ?
Kom op, doe 's leuk mee met de EP-titelsquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee autist, dit is een volkswijsheid.
Dus je kan optiefen, of kennismaken met mijn bushokjesgeest.
Ach ja, de Stemwijzerquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat is aan de kiezer, inhoudelijk gezien blijkt het echter zo dat ruim 20% van de mensen die op internet de Stemwijzer gedaan hebben D66 als uitkomst kregen. Helaas zijn er mensen als jij die napraten boven hun eigen mening verkiezen....
Ik ga voor Blancoquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:11 schreef Sidekick het volgende:
Het is 10 juni, ik ga naar het stemlokaal.
PvdA, D66... Of toch PvdD.
Damn!
Ja, wenn schon denn schon,quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Best jammer, die titel.
Keep the schon alive.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kom op, doe 's leuk mee met de EP-titels
Hoezo 'relevante'?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ach ja, de Stemwijzer![]()
Nu kijken hoeveel ' relevante' punten van de partijen er overeind blijven.
Ik gok 20 procent![]()
Ik scheurde mijn briefje door. Er zat niets tussen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:12 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik ga voor Blanco
Rot op met je kuttitels, Gristenduitser.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Keep the schon alive.
Nou, punten op de politieke agenda waar daadwerkelijk wat meegedaan wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoezo 'relevante'?
ah, 50 minuten, dat moet ik ook kunnen. Nog even een beetje trainenquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
10km
Nee, te wit. Daarvoor ben ik te gekleurd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:12 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik ga voor Blanco
Ga toch wider in dem piemol.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Rot op met je kuttitels, Gristenduitser.
Hoezo is het nationaliseren van de NS niet relevant? Als mensen dat willen moeten ze stemmen op NR en dan zal die mening in de TK vertolkt worden. Welke punten van D66 worden verwaarloosd in de praktijk?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou, punten op de politieke agenda waar daadwerkelijk wat meegedaan wordt.
Dus niet het 'nationaliseren van de NS' van NR om maar een voorbeeld te noemen.
De stemwijzer is het ideale propagandamiddel imo.
Bah, zeker weer een actie van Maatennaaierquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik scheurde mijn briefje door. Er zat niets tussen.
Ik ga voor 45quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:14 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
ah, 50 minuten, dat moet ik ook kunnen. Nog even een beetje trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |