Werp de vuile kapitalistische staat omver!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Op kameraden !
Wat, Widergoldmachung ?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:52 schreef kLowJow het volgende:
Dat is het haar van Wilders
quote:Politie extra alert tijdens Koninginnedag Amsterdam
AMSTERDAM - De politie van Amsterdam zet tijdens Koninginnenacht en Koninginnedag vierhonderd extra agenten in. Daarmee lopen ongeveer 1200 agenten in de stad om de festiviteiten in de gaten te houden. Vorig jaar had de politie op 30 april achthonderd agenten op de been.
Een belangrijke verklaring voor de extra inzet is de terugkeer van Koninginnenacht, aldus een politiewoordvoerder woensdag. Voor het eerst in negen jaar keert de Koninginnenacht in de hoofdstad terug. Verder is de politie extra alert door de recente bommeldingen op het Centraal Station en een circulerend dreigmailtje over een mogelijke terreuraanslag op Koninginnedag.
Kettingmail
In de kettingmail staat dat moslims in moskeeën de oproep hebben gekregen op Koninginnedag uit Amsterdam weg te gaan. "We kijken daar serieus naar", aldus de zegsman. De politie doet nog onderzoek naar de herkomst van de e-mail.
Bij de politie zijn de afgelopen dagen ook enkele telefoontjes van bezorgde Amsterdammers binnengekomen. "De geruchten die de ronde doen, zorgen voor de nodige onrust."
Waakzaam
De woordvoerder benadrukt dat er "geen concrete aanwijzingen" zijn dat er vrijdag in Amsterdam iets staat te gebeuren. "Maar de wereld is veranderd. Daarom zijn we waakzaam." De extra agenten komen behalve uit het Amsterdamse korps ook uit Limburg en het noorden van het land.
Ik kom per definitie zelden in Amersterdam.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:54 schreef sizzler het volgende:
Wie gaat er naar Amsterdam vrijdag??
[..]
Ik niet. Ik ga naar Spanje, waar ik tenminste zeker weet dat ik opgeblazen kan worden. Nog wel door twee partijen die ik geen van beide kan verstaan.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:54 schreef sizzler het volgende:
Wie gaat er naar Amsterdam vrijdag??
[..]
Sizzler is ... (vul hier een positief woord in) ...quote:Op woensdag 28 april 2004 22:55 schreef SCH het volgende:
Wat is er met Sizzler zeg - dan ga ik ook maar -
naar de sportschool geweest.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sizzler is ... (vul hier een positief woord in) ...
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat, Widergoldmachung ?
een leugenaar, omdat hij nog steeds niet heeft bewezen dat hij een goddelijk lichaam bezit.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sizzler is ... (vul hier een positief woord in) ...
Wordt het misschien toch nog gezellig in Islamsterdam.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:54 schreef sizzler het volgende:
In de kettingmail staat dat moslims in moskeeën de oproep hebben gekregen op Koninginnedag uit Amsterdam weg te gaan. "We kijken daar serieus naar", aldus de zegsman. De politie doet nog onderzoek naar de herkomst van de e-mail.
Bij de politie zijn de afgelopen dagen ook enkele telefoontjes van bezorgde Amsterdammers binnengekomen. "De geruchten die de ronde doen, zorgen voor de nodige onrust."
quote:Wie gaat er naar Amsterdam vrijdag??
[..]
Misschien ik.
sizzler heeft een MED-topic gelezen.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:55 schreef SCH het volgende:
Wat is er met Sizzler zeg - dan ga ik ook maar -
Oei, had ik toch bijna een doodverwensing uitgesproken.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
sizzler heeft een MED-topic gelezen.
Misschien ook leuk voor anderen: Verscherpte regels
Het sluiten van het vorige topic heeft op zich weinig met de MED te maken, maar ik wil er wel even op wijzen.
Geldt dat ook voor doodsverwensingen in de SC-reeks? Want hier zie ik toch regelmatig doodsverwensingen voorbij komen, zonder dat er iets tegen wordt gedaan.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien ook leuk voor anderen: Verscherpte regels
Het sluiten van het vorige topic heeft op zich weinig met de MED te maken, maar ik wil er wel even op wijzen.
Zal ik je eens 70 maagden schenken?quote:Op woensdag 28 april 2004 23:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Samen staan wij ster(...).
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien ook leuk voor anderen: Verscherpte regels Dan neem ik aan dat de FA's ook eens kritisch naar zichzelf kijken. Yvonne heeft het huilie notabene geintroduceerd op Fok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |