Teneinde niemand voor het hoofd te stoten, heb ik besloten geen namen te gebruiken.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:11 schreef Maerycke het volgende:
BZN...Johan.. wat doe je?
Wat zou het politiek debat zijn zonder Section Eight?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Section Eight.
TZN dus.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Teneinde niemand voor het hoofd te stoten, heb ik besloten geen namen te gebruiken.
Ik dacht dat het een hobby van je was om mensen voor het hoofd te stoten?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Teneinde niemand voor het hoofd te stoten, heb ik besloten geen namen te gebruiken.
Dat zijn terroristen.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat zou het politiek debat zijn zonder Section Eight?
Ik bedoelde Monidique.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zijn terroristen.
Maar dan beschadig ik mijn ellebogen aan het Teutoburger Woud dat ervoor staat.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een hobby van je was om mensen voor het hoofd te stoten?
De volgende zal Moppie, moppie, moppie heten.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:13 schreef George-Butters het volgende:
Juist, en mijn titel TZT afkraken he
Tsss Johan
Laten we alvast een goede nieuwe verzinnen dan...quote:Op zondag 27 juni 2004 15:16 schreef Ype het volgende:
De titels worden met de topic baggerderiger.
Nederlanders zijn Bange ezelsquote:Op zondag 27 juni 2004 15:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Laten we alvast een goede nieuwe verzinnen dan...
Slim. Wat zijn dat voor een bedrijven?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:16 schreef pberends het volgende:
Vorig jaar was er trouwens veel economische humor.
Er waren bedrijven die in de zomer een paar dagen stopten met produceren omdat het lucratiever was om de elektriciteit te verkopen aan andere bedrijven ivm een tekort aan stroom door de zomer
Nee, geen meki-invloeden.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nederlanders zijn Bange ezels
Meki voor president van Hollandquote:Op zondag 27 juni 2004 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nederlanders zijn Bange ezels
Bedrijven met een eigen elektriciteitsvoorzieningquote:Op zondag 27 juni 2004 15:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Slim. Wat zijn dat voor een bedrijven?![]()
![]()
Daaraan ontkom je niet in deze maatschappij.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, geen meki-invloeden.
Ja, bron?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Bedrijven met een eigen elektriciteitsvoorziening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |