quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:36 schreef teknomist het volgende:
Ik ben ook een beetje uitgekeken op techno.
Geef mij maar progressive, minimal, electro of house.
Dat is maar goed ook. Commercie is namelijk de doodsteek van een scene.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef pulsar2kx het volgende:
Dance is enorm groot en er zijn feesten in alle soorten en maten. Voor ieder wat wils. De commercie heeft echt lang nog niet de hele scene in zijn greep.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:38 schreef Tafkahs het volgende:
minimal is eigenverantwoordelijkheidsmuziek
Een nuancering! Wat vooruitstrevend.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef Drugshond het volgende:
Qua electronic muziek (ik ken niet zo veel).Massive Attack. LTJ Bukem Cristal Method Future Sound of Londen.
Klinken wel aardig.
Maar niet dat hersenloze gestamp.... VMBO muziek.
Voor dat voetbalticket krijg je maximale beveiliging en zicht op de wedstrijdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef Paxlie het volgende:
om nog ff terug te komen op het ticketverhaal en het contract eromheen:
voor een voetbalticket krijg je dan de garantie dat er geen rellen zijn
voor een vliegtuigticket dat je naast gezellige mensen zit
en ga zo maar door, dat zal idd niet opschieten
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:42 schreef MrX1982 het volgende:
(Schranz) techno en industrial hardcore. Daar kan ik nu nog wel van genieten zo af en toe
rellen!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef Drugshond het volgende:
VMBO muziek.
ow dus dan mogen er wel rellen uitbreken? Dan is de organisatie niet verantwoordelijk ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Voor dat voetbalticket krijg je maximale beveiliging en zicht op de wedstrijd
voor je vliegtuigticket koop je geen gezelschap nee![]()
Ik ben zelf ook niet vies van wat geestverruimende middelen maar ik heb een hekel aan mensen die electronische dansmuziek alleen maar kunnen waarderen met 200mg MDMA achter hun kiezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Commercie is namelijk de doodsteek van een scene.
Kijk maar naar de hardstyle scene. Totaal kapot gemaakt door commerciele rotzooi van Italiaanse makelij. Orginaliteit is ver te zoeken en de bassline is in vrijwel elk nummer hetzelfde. Dat geldt ook voor draaiorgelhardcore.
Mijn bescheiden mening is dat bepaalde mensen niet van house muziek houden maar het stoer vinden. Een bevestiging daarvan zie je bij de innige omarming van drugs binnen de house scene.
Kansloze mensen die in het weekend het mannetje/vrouwtje proberen te zijn.
nee, Qdance dan, dan weet je zeker dat de lokale lts en mts leeg stroomtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef Drugshond het volgende:
Qua electronic muziek (ik ken niet zo veel).Massive Attack. LTJ Bukem Cristal Method Future Sound of Londen.
Klinken wel aardig.
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ow dus dan mogen er wel rellen uitbreken? Dan is de organisatie niet verantwoordelijk ?
* Boards Of Canadaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef Drugshond het volgende:
Klinken wel aardig.
Nee, daar zorgt de beveiliging toch voor. Bij zulke evenementen koopt de organisatie een legertje politie in. Dat zijn wetshandhavers.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ow dus dan mogen er wel rellen uitbreken? Dan is de organisatie niet verantwoordelijk ?
House is a feeling.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:46 schreef MrX1982 het volgende:
House muziek is vrijwel altijd hersenloos.
wat ik bedoel is dat je nooit garanties heb, sommige dingen kan je niet garanderen en daar kan je gewoon geen rekening mee houden. De natuur is een van die zaken. Net zoals het soms echt debiele gedrag van de bezoekers. Dan kan je 4000 beveiligers inzetten, als er een paar honderd willen rellen is je hele evenement naar de klote. Of dit nu voetbal of dance is.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, daar zorgt de beveiliging toch voor. Bij zulke evenementen koopt de organisatie een legertje politie in. Dat zijn wetshandhavers.
Wat bedoel je precies
Ik heb vaak genoeg mensen gezien die strak stonden van de chemische rotzooi en tijdens het feest zelf al out gingen of de volgende dag totaal verrot waren. Voor mij hoeft dat niet en ik zie er de lol ook niet van in en stoer is het al helemaal niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:44 schreef teknomist het volgende:
Ik ben zelf ook niet vies van wat geestverruimende middelen maar ik heb een hekel aan mensen die electronische dansmuziek alleen maar kunnen waarderen met 200mg MDMA achter hun kiezen.
Die muziek wordt namelijk ook gemaakt door een computer! Het is niet een instrument waarmee een producer (met gevoelens en emoties, jawel!) zijn creatieve ideeen kan ontplooien.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:46 schreef MrX1982 het volgende:
House muziek is vrijwel altijd hersenloos. Omdat het computermuziek is zonder emoties.
Dat is opzich geen kritiek maar een persoonlijke objectieve constatering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |