En dan moet je bedenken dat ik Rechts ben, om de ondraaglijke geborneerdheid van de rest helemaal goed uit te doen komen. Maar goed dat ik het weet Harry, ik dien hier dus slechts als jouw tietenaangever?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:01 schreef Tafkahs het volgende:
het leuke aan Johan is dat hij altijd zo makkelijk nieuwsgierig wordt terwijl de rest al helemaal voorbij dat punt is.
Mits reeel, bescheiden en met name.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:05 schreef Chewie het volgende:
Rechts, mag dat nog hier?
Slechts als Weblog.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:05 schreef Chewie het volgende:
Rechts, mag dat nog hier?
Tsja, als je naar een relatiebemiddelingsbureau moet....verder daar niets op tegen of zo hoor, maar dan weet je vaak wat minder goed contacten te leggen met anderen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:12 schreef Monidique het volgende:
Volgens een relatiebemiddelingsbureau willen blanken vooral blanke partners. Het bureau zegt dat dat mede te wijten is aan onwetendheid over andere etniciteiten en culturen. Werkelijk, ónwetendheid?
Ik had liever een chineese gehad, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:12 schreef Monidique het volgende:
Volgens een relatiebemiddelingsbureau willen blanken vooral blanke partners. Het bureau zegt dat dat mede te wijten is aan onwetendheid over andere etniciteiten en culturen. Werkelijk, ónwetendheid?
Je mocht willen dat je die positie vast kon houdenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dan moet je bedenken dat ik Rechts ben, om de ondraaglijke geborneerdheid van de rest helemaal goed uit te doen komen. Maar goed dat ik het weet Harry, ik dien hier dus slechts als jouw tietenaangever?
Het is niet zozeer de positie die ik vast wil houden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je die positie vast kon houden
... met je bolletjestruiquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is niet zozeer de positie die ik vast wil houden.
Nee, je praat mij niet na.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Tsja, als je naar een relatiebemiddelingsbureau moet....verder daar niets op tegen of zo hoor, maar dan weet je vaak wat minder goed contacten te leggen met anderen.
Of praat ik je nu na?
Natuurlijk niet. Mensen zoeken vooral hun eigen soort op. Dat is the way of nature en alles behalve onwetenheid.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:12 schreef Monidique het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |