Ik ben blij dat ik jouw kont kan schoppen in discussies, ja.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:21 schreef Harry_Sack het volgende:
je bent echt blij dat je weer terug bent he?
En hij ziet er nog jong uit, ondanks het feit dat hij 72 is!quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:21 schreef pberends het volgende:
Ja, Rummy zuigt inderdaad. Maar hij is wel grappig, dat is het belangrijkste in de politiek.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En hij ziet er nog jong uit, ondanks het feit dat hij 72 is!
Ik denk niet dat je dat bedoelde.quote:
Familie van DrWolffenstein?quote:
Kom maar op, ik ken een heel leger gecultiveerde en gedresseerde muzelmannenquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jouw kont kan schoppen in discussies, ja.
Ze kunnen toch niet op tegen mijn pork-cannon. Tegen de een gebruik je knoflook, tegen de ander varkensvlees.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kom maar op, ik ken een heel leger gecultiveerde en gedresseerde muzelmannen![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
TimmyAsd modereerd dus naar zijn eigen politieke voorkeur.
Hij lijkt een beetje op jou, alleen dan met baard en zonder uil-achtige ogen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die afbeelding.
Ach en wee, kommer en kwel. (Of iets in die richting.)quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nou ja, ik lijk er momenteel ook wel een beetje op. Scheerapparaat is kapot
Ik gebruik bier, tomaten en witbrood. Alledrie worden inmiddels geconsumeerdquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet op tegen mijn pork-cannon. Tegen de een gebruik je knoflook, tegen de ander varkensvlees.
Je bakt gewoon niets vd Nederlandse taal. Zelfs met 1 uur slaap maak ik niet zulke fouten.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet ook al niet waar die taalfouten vandaan komen. Ik zal wel te weinig slapen.
Zo ook Aisha door de pedo"profeet" met temporaalkwab-epilepsie.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Alledrie worden inmiddels geconsumeerd
Duidelijkquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Sidekick izzz een razzzist
Szzzzidekick is echt raszzzzist joh. Ik zzzzzzweer het je, hij dzzzurft niet met zzzzzijn 1m60 dit in mijn gezzzzicht te zeggen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Sidekick izzz een razzzist
http://images.google.nl/i(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat bedoelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |