Soms is dat echt een handicap. maar 1.92 zijn wel meer mensen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:19 schreef Silmarwen het volgende:
Even over het vliegtuig. Ik zat ook in een 767. Is toch goed te doen. MAarja jij bent best wel heel erg lang he...![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:19 schreef Silmarwen het volgende:
Even over het vliegtuig. Ik zat ook in een 767. Is toch goed te doen. MAarja jij bent best wel heel erg lang he...![]()
Lange mensen zijn coolquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Soms is dat echt een handicap. maar 1.92 zijn wel meer mensen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:21 schreef Duritz het volgende:
[..]
Lange mensen zijn cool
Ooit een keer met de bus naar Spanje gegaan? Nie wieder.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:22 schreef Silmarwen het volgende:
Zijn jullie beide lang. Owwww![]()
3 jaar terug met de bus naar Spanje geweest. Terug een vliegticket egkocht. NOOIT WEER! Echt erg geen beenruimte ah men ik had echt kramp in mn mooie lange benen niet normaal meer
Ik had nog net genoeg beenruimte omquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:22 schreef Silmarwen het volgende:
Maar goed ik ben als vrouw ook erg lang en dat vind ik al onhandig.
3 jaar terug met de bus naar Spanje geweest. Terug een vliegticket egkocht. NOOIT WEER! Echt erg geen beenruimte ah men ik had echt kramp in mn mooie lange benen niet normaal meer
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:22 schreef Silmarwen het volgende:
Maar goed ik ben als vrouw ook erg lang en dat vind ik al onhandig.
Nee, die kunnen nergens bijquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:23 schreef Silmarwen het volgende:
(Ik voel me gediscrimineerd die kleine mensen hebben zoveel mazzel.)
Bij bioscopen is het ook erg ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:23 schreef Silmarwen het volgende:
Ik pleit voor eenw etsvoorstel waarin bus vlieg bioscoopp etc etc verplicht worden genoeg beenruimte te geven voor mensen die 2 meter lang zijn! (Ik voel me gediscrimineerd die kleine mensen hebben zoveel mazzel.)
Pakken ze maar een krukje!!!! Makkelijk om er iets bij te doen dan het eraf te halenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, die kunnen nergens bij
En ze zijn ook nog eens klein!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, die kunnen nergens bij
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Pakken ze maar een krukje!!!! Makkelijk om er iets bij te doen dan het eraf te halen
Enschede is goed te doen! (Cinestar maar je betaald er ook genoeg voor) In Leiden is het echt een ramp. De marathon van LOTRquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:25 schreef Duritz het volgende:
[..]
Bij bioscopen is het ook erg ja.
Geen id waar jij woont maar hier (Leiden) is het echt NIET warm buitenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:26 schreef RichardQuest het volgende:Topictitel
't Is buiten trouwens nog steeds lekker warm hier (mijn ramen staan wijd open)
Ik ben 1 keer in Leiden naar de bioscoop geweest. Never again. R'dam pathé de Kuip!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Enschede is goed te doen! (Cinestar maar je betaald er ook genoeg voor) In Leiden is het echt een ramp. De marathon van LOTRWas dan ook een pijnlijke ervaring. Maar het was het zeker waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |