quote:Wouter Bos moet Jan Peter Balkenende opvolgen als premier.
Eens : 64%
Oneens : 36%
Aantal stemmen: 4259
UnderWorld_quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:36 schreef Harry_Sack het volgende:
underworld_ moet blijven, zijn we het daar unaniem over eensch?
[nieuwe update] De Derde POL-meet!quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:37 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb het idee dat Sidekick er vanavond niet is
Dat vind ik wel iets voor jou. Jan en jij voelen elkaar denk ik prima aan.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.rtl.nl/actueel/barendenvandorp/home/janchat.xml
Dat nieuwe haarquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:40 schreef Harry_Sack het volgende:
zoveel zin hebben we er in:
[afbeelding]
de techniek staat voor nietsquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat nieuwe haar
Ja.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ademt ie nog?
joh, hij klaag over de vvd... dat was vast een slok teveelquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:48 schreef pberends het volgende:
LOL, Bos drinkt een biertje bij Barend en van Dorp. Alleen het glas is nog voor 95% vol. Hij nam net een slok.
Hij profileert zich graag als "de man uit de kroeg"...Nou is 'ie weer mooi in beeld met bier.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:48 schreef pberends het volgende:
LOL, Bos drinkt een biertje bij Barend en van Dorp. Alleen het glas is nog voor 95% vol. Hij nam net een slok.
Geert Wilders moeten ze is bij Barend en van Dorp uitnodigen. Morgen wel Ronald Sorensen bij BvDquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
joh, hij klaag over de vvd... dat was vast een slok teveel
Ja, jammer dat het biertje altijd na 10 minuten alweer lauw is.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij profileert zich graag als "de man uit de kroeg"...Nou is 'ie weer mooi in beeld met bier.
Net zoals Jack Spijkerman....altijd bier....altijd vol
Uit een glas wel ja. Maar een flesje staat denk ik iets te alcoholistischquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het biertje altijd na 10 minuten alweer lauw is.
Ik heb net weer me doodgelachen om die kneus. Wat nu immens en accuut? Over misleiding gesproken.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Geert Wilders moeten ze is bij Barend en van Dorp uitnodigen. Morgen wel Ronald Sorensen bij BvD
Ik wil ook het debat zien met Wilders vs. van Aarsten.
Reclame natuurlijkquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Uit een glas wel ja. Maar een flesje staat denk ik iets te alcoholistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |