KOOS!!!quote:Op zondag 19 september 2004 23:59 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
goed idee..![]()
Haal je het om 18.00 / 18.30 bij Rimini te zijn, of wordt het nog later?quote:Op maandag 20 september 2004 11:28 schreef Chewie het volgende:
Ik ben bang dat ik er s'middags niet bij kan zijn, vanwege zieke collega's op het werk kan ik niet vrij krijgen.
Ik wil nog wel graag zuipen
Ben om half zes vrij, als het dan een beetje meezit kan ik tegen 18:30 op A'dam CS zijn.quote:Op maandag 20 september 2004 16:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Haal je het om 18.00 / 18.30 bij Rimini te zijn, of wordt het nog later?
Ik ben niet bekend in Amsterdam, maar Rimini zit op de Lange Leidsedwarsstraat, nummer 75/HS.quote:Op maandag 20 september 2004 16:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben om half zes vrij, als het dan een beetje meezit kan ik tegen 18:30 op A'dam CS zijn.
Hoever is het van CS naar Rimini?
Ja.quote:Op maandag 20 september 2004 17:15 schreef Kozzmic het volgende:
Werd ik nu ook nog verwacht??
Probeer de internationale trein te pakken vanaf Rotterdam ben ik tegen 18:50 bij Rimini (volgens 9292)quote:Op maandag 20 september 2004 17:08 schreef Sidekick het volgende:
Maar het lijkt me sowieso handig dat je ons bij Rimini treft, ook al ben je aan de late kant. We zitten daar wel een tijdje.
Netjes dat je met jezelf begint trouwens. Ik kom overigens zeker niet. Ik heb nog een lezing in Eindhoven en sowieso een volle agenda. Veel plezier!quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:37 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding] Update [afbeelding]
Iedereen die hieronder staat heeft als het goed is een mail gehad. Wil iedereen zich nog wel inschrijven, anders is er misschien geen plaats meer bij het debat!Wie komen er:
- sizzler
- Chewie
- Sidekick
- Ype
- freako
- DrWolffenstein
- Flumina
- Kozzmic
- Disciple_of_Guinness
- Nouk (alleen eten en zuipen)
- George-Butters
- RichardQuest
- Klowjow (elleen eten en zuipen)
Toen hij het topic startte, kon hij enkel zichzelf op het lijstje zetten. Daarna zijn de mensen die zich hebben 'aangemeld" toegevoegd aan het lijstje, op chronologische volgorde.quote:Op maandag 20 september 2004 22:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Netjes dat je met jezelf begint trouwens.
Linkse smoesjesquote:Op maandag 20 september 2004 22:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Toen hij het topic startte, kon hij enkel zichzelf op het lijstje zetten. Daarna zijn de mensen die zich hebben 'aangemeld" toegevoegd aan het lijstje, op chronologische volgorde.
Ja, hij gaf in het feedbacktopic ook al aan dat ie links is.quote:Op maandag 20 september 2004 22:26 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Linkse smoesjes![]()
![]()
Aah, oude tijden herleven! Zit Kozzmic poedel, Wile asperge en de zionistische lobby hier weer eens achter, of heb je weer de Reptillians gevraagd?quote:Op maandag 20 september 2004 22:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, hij gaf in het feedbacktopic ook al aan dat ie links is.
Ik heb hem eindelijk weten te muilkorven, en ik ben hem nu voor mijn karretje aan het spannen, om POL in een links krakersbolwerk om te toveren.
Rob Oudkerk is jouw grote voorbeeld?quote:Op maandag 20 september 2004 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, ik ga jullie treffen op het station, maar misschien ga ik wel eerder en maak ik eerst een rondje Amsterdam.
Inderdaad.quote:Op maandag 20 september 2004 22:51 schreef Sidekick het volgende:
Ik geloof dat de volgende users op A'dam CS om 14.00 gaan verzamelen? Chewie, Ype, freako, DrWolffenstein, Flumina, Kozzmic, Disciple_of_Guinness, George-Butters, RichardQuest en ondergetekende.
Drie keer check.quote:Op maandag 20 september 2004 21:42 schreef George-Butters het volgende:
gemaild naar de VU
Hee Sizzler, waar gaan jullie zuypen achteraf? Dat is niet helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 21 september 2004 01:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Drie keer check.
Volgens mij mis ik Ype, Kozzmic en DoG nog.
Gevaarlijk, want vol = vol. klinkt misschien rechts, maar wat wil je met een economische faculteit?
Amsterdam is een lelijke stad, vol zondes en gevaren.quote:Op maandag 20 september 2004 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, ik ga jullie treffen op het station, maar misschien ga ik wel eerder en maak ik eerst een rondje Amsterdam.
Ype komt met mij mee, dus hij gaat ook naar het debat.quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Drie keer check.
Volgens mij mis ik Ype, Kozzmic en DoG nog.
Gevaarlijk, want vol = vol. klinkt misschien rechts, maar wat wil je met een economische faculteit?
Check.quote:Op maandag 20 september 2004 22:51 schreef Sidekick het volgende:
Ik geloof dat de volgende users op A'dam CS om 14.00 gaan verzamelen? Chewie, Ype, freako, DrWolffenstein, Flumina, Kozzmic, Disciple_of_Guinness, George-Butters, RichardQuest en ondergetekende.
13 als ik het goed tel.quote:Op dinsdag 21 september 2004 07:52 schreef Nouk het volgende:
Hey, ik ga vandaag ff reserveren, voor hoeveel mensen, nog steeds 12, om 7 uur?
Dus, yo.quote:Op maandag 20 september 2004 22:51 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben trouwens vanaf morgenavond om een uur of 6 niet meer digitaal bereikbaar. Dan ben ik al op weg richting het Zuiden des lands.
Jij noemt Flevoland zuiden, wat schattigquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dus, yo.
Tot morgen.
Okee. ik heb je voor de zekerheid op een lijst gezet. Geen idee of we zo vol zitten, maar just in case.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:06 schreef Ype het volgende:
Jongens, ik ga met iedereen mee.
Ohja, Sizzler, ik heb nog niet gemailed inderdaad, omdat ik dan persé mijn rugmail moet gebruiken, gezien het feit dat ik geen andere heb en geen zin om een hotmailadresje aan te maken. :')
Dus ik neem het risico wel.
Si?
Ik denk dat we nog wel tot een uur of 20:00 zitten te eten. Daarna weet ik nog niet. Hangt van de stemming af. Dus als je 's avonds mee wilt moet je voor 20:00 in Amsterdam zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hee Sizzler, waar gaan jullie zuypen achteraf? Dat is niet helemaal duidelijk
Het is al geregeld, opportunistquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog wel tot een uur of 20:00 zitten te eten. Daarna weet ik nog niet. Hangt van de stemming af. Dus als je 's avonds mee wilt moet je voor 20:00 in Amsterdam zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |