Nee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
Een neger tegen Nawijn: "Zullen we op school niet wat meer over de geschiedenis vertellen, want zo trots ben ik niet op wat Neerland in het verleden heeft gedaan tot aan nu."
Nawijn: "Zonder de slavenhandel had u hier nieteens gezeten."
Dat is natuurlijk het enige juiste antwoord op zo'n zeurende neger.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
Een neger tegen Nawijn: "Zullen we op school niet wat meer over de geschiedenis vertellen, want zo trots ben ik niet op wat Neerland in het verleden heeft gedaan tot aan nu."
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:33 schreef Sidekick het volgende:
“A neighbor of President Bush in Crawford, Texas, fired his shotgun in the air twice because he was upset about all the protesters. … President Bush was pretty shaken up because this was the closest he’s ever been to actual combat.” –Jay Leno
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:41 schreef sizzler het volgende:
Hilbrand Nawijn op Lowlands in het kader van "cool politics".
Vraag: Kent u de groepen die hier optreden?
Nawijn: "Nou, dat was een beetje moeilijk voor mij want ik ben nogal geïnteresseerd in het Nederlandstalige lied. Maar daar ken ik iedereen: Jantje Smit, Frans Bauer, Marieke Weber."
Novaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:58 schreef pberends het volgende:
Waar is Nawijn trouwens te zien? Op het journaal? Welk topic?
quote:
Nee, maar wel naar Zuid-Amerika en honderden jaren later gingen die weer deze kant op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:
Zeg die Negers he. Die zijn toch nooit door de WIC naar Ned getransporteerd? Of toch wel?
jaaaaa, maar das andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar wel naar Zuid-Amerika en honderden jaren later gingen die weer deze kant op.
het kamerolifantje van de lpfquote:
hij snapt het spelletje helemaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |