Nee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
Een neger tegen Nawijn: "Zullen we op school niet wat meer over de geschiedenis vertellen, want zo trots ben ik niet op wat Neerland in het verleden heeft gedaan tot aan nu."
Nawijn: "Zonder de slavenhandel had u hier nieteens gezeten."
Dat is natuurlijk het enige juiste antwoord op zo'n zeurende neger.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
Een neger tegen Nawijn: "Zullen we op school niet wat meer over de geschiedenis vertellen, want zo trots ben ik niet op wat Neerland in het verleden heeft gedaan tot aan nu."
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:33 schreef Sidekick het volgende:
“A neighbor of President Bush in Crawford, Texas, fired his shotgun in the air twice because he was upset about all the protesters. … President Bush was pretty shaken up because this was the closest he’s ever been to actual combat.” –Jay Leno
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:41 schreef sizzler het volgende:
Hilbrand Nawijn op Lowlands in het kader van "cool politics".
Vraag: Kent u de groepen die hier optreden?
Nawijn: "Nou, dat was een beetje moeilijk voor mij want ik ben nogal geïnteresseerd in het Nederlandstalige lied. Maar daar ken ik iedereen: Jantje Smit, Frans Bauer, Marieke Weber."
Novaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:58 schreef pberends het volgende:
Waar is Nawijn trouwens te zien? Op het journaal? Welk topic?
quote:
Nee, maar wel naar Zuid-Amerika en honderden jaren later gingen die weer deze kant op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:
Zeg die Negers he. Die zijn toch nooit door de WIC naar Ned getransporteerd? Of toch wel?
jaaaaa, maar das andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar wel naar Zuid-Amerika en honderden jaren later gingen die weer deze kant op.
het kamerolifantje van de lpfquote:
hij snapt het spelletje helemaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
quote:Overigens vraag ik me af of het publiek echt links is, want ruim 95% van het publiek is blank.
Nou ja, Wouter Bos mocht toch weer even glimlachen, daar doe je hem ook een plezier mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:14 schreef pberends het volgende:
Wat een kneuzenfestijn. Wtf doet Nawijn in zo'n links hol? Overigens vraag ik me af of het publiek echt links is, want ruim 95% van het publiek is blank. Heb geen enkele neger gezien in het publiek op die ingehuurde bankneger na.
Ik vind niet dat politici zich moeten lenen voor dit soort onzin. Inhoudelijk gezien stelt het geen reet voor en gaat het alleen maar over oneliners (lees: Nawijn goedkoop dissen, wat erg makkelijk is trouwens).
En ik zie het verband tussen MTV (breezah) en LowLands ook niet echt.
Dat noem ik hypocriet. Net zoals Ad Melkert deed. Allochtonen tot op het bot verdedigen maar zelf ondertussen in een rijke blanke buurt gaan wonen.quote:
omdat ie ook naar de hoeren ging, denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef George-Butters het volgende:
Waarom is het wonen in een andere buurt hypocriet?
Voor een klein deel wel. Maar dat was meer omdat er ten tijde van de WIC contacten waren tussen Nederland en de kolonies in (voornamelijk) Ghana. Handelsreizigers namen dan weleens een paar negers mee naar huis. Ik geloof dat de Middelburgsche Commercie Compagnie weleens slaven naar Nederland haalde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:
Zeg die Negers he. Die zijn toch nooit door de WIC naar Ned getransporteerd? Of toch wel?
quote:
thnx, interesting!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Voor een klein deel wel. Maar dat was meer omdat er ten tijde van de WIC contacten waren tussen Nederland en de kolonies in (voornamelijk) Ghana. Handelsreizigers namen dan weleens een paar negers mee naar huis. Ik geloof dat de Middelburgsche Commercie Compagnie weleens slaven naar Nederland haalde.
Ook Eerdmans is een clown. Helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:21 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007131.html
Als ik voor rechten van zwervers op wil komen moet ik afstand nemen van mijn huis?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat noem ik hypocriet. Net zoals Ad Melkert deed. Allochtonen tot op het bot verdedigen maar zelf ondertussen in een rijke blanke buurt gaan wonen.
hij is zelfs minister geweest...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:27 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Wat een figuur is het toch ook. Wat doet ie in de politiek.
Mooie brilquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:21 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007131.html
Zo is het ook.. Die slavernij was een groot sociaal goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat is natuurlijk het enige juiste antwoord op zo'n zeurende neger.
nee, Nederland had geen slavenmarkt in eigen land, in Portugual bv. wel, een deel vd bevolking daar was ook slaafquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:
Maandag nog op de camping gezeten ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:09 schreef RichardQuest het volgende:
Is 'ie weer!
Ja, wakker gebleven en 's ochtends vertrokken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maandag nog op de camping gezeten ?
Ik heb geen van beide gezien. Manson scheen klote te spelen en bij Nick Cave was het teringdruk. Ik ga sowieso niet voor de grote namen. Het weer was prachtig hoor, net als vorig jaar. Het laatste optreden duurde tot na 5 uur, dus dan heeft het ook weinig zin om te gaan slapenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:22 schreef Drugshond het volgende:
3x na lowlands geweest.... en altijd gelijk na het laatste concert gelijk mijn spullen gepakt.
Was ook 3x een blubzooi (en dan heeft het niet zoveel zin om langer te blijven in de ellende).
Marlin Manson had ik een tijd geleden al op Fields of Rock gezien... Nick Cave had ik wel willen zien.
Maar 95+ euro en daar bovenop de drank+drugs rekening was weer net iets te veel van het goede.
Hoe naïef. Alsof de G8 zich er iets van aantrekken dan Nederland -alweer- het braafste jongetje van de klas wil spelen.quote:Schuldkwijtschelding niet ten koste van Ontwikkelingshulp
28 juni 2005
Tijdens het debat over de Millenniumtop heeft Wouter gewaarschuwd voor het gevaar dat de voorgenomen schuldkwijtschelding voor arme landen ten kosten gaat van andere Ontwikkelingssamenwerking. Bos vindt dat Nederland het goede voorbeeld moet geven. Bos: ‘Balkenende moet de G8 leiders nu al laten weten dat Nederland haar bijdrage aan de schuldkwijtscheldingsdeal niet ten laste zal brengen van de officiële budgetten voor hulp. Juist omdat Nederland al voldoet aan de 0,7-afspraak, zal deze beslissing een extra krachtig signaal aan de overige landen betekenen.’
Hij is zeker niet slecht.... maar hij moet het meer van zijn voorstelling hebben dan van zijn muziek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:42 schreef pberends het volgende:
Marlin Manson is de opperkneus der Satanisten. Snap niet wat je aan zijn vreselijke muziek goed kan vinden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:39 schreef Drugshond het volgende:
En nu weer een paar dagen brak voelen....Slaaptekort Kater Zwaar vitamine tekort Kleren verneukt. Gevoel van ranzigheid En je geld is ook nog eens pleite.
Eigenlijk komt het gevoel overeen met die van een zwerver... alleen je hebt het op een decadente manier ten uitvoering gebracht.
NL heeft meer politieke invloed dan sommige mensen willen geloven. Alleen de G8 is inderdaad andere koek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hoe naïef. Alsof de G8 zich er iets van aantrekken dan Nederland -alweer- het braafste jongetje van de klas wil spelen.
Japan is ook een ziek kutland. Echt een land die goed laat zien hoe het niet moet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij is zeker niet slecht.... maar hij moet het meer van zijn voorstelling hebben dan van zijn muziek.
Maar het blijft een shock-rocker. En mega populair in Japan.
Was je een week geleden niet heel erg enthousiast over Japan en hun immigratiebeleid. ?!?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:49 schreef pberends het volgende:
Japan is ook een ziek kutland. Echt een land die goed laat zien hoe het niet moet.
Alvast dank voor de hintquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:30 schreef McCarthy het volgende:
Libertarisme! -deel 2-
mag ik een kickje geven? please
altijd leuk, topics van 2 jaar geleden over interresante onderwerpen
???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:49 schreef pberends het volgende:
Japan is ook een ziek kutland. Echt een land die goed laat zien hoe het niet moet.
Laat maar, ik ben nog altijd welkom zo te zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan iemand even in de mededelingen kijken of ik nog in TRU mag komen? Mijn forum doet raar.
Flip-flop hoofdjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:05 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Bron: Mediakrantquote:Ruud de Wild verwacht hoge kijkcijfers Big Brother
Het Big Brother-huis wordt vanaf morgen weer bewoond. Dit vijfde seizoen is de hoofdprijs maximaal 400.000 euro en staat het huis in Aalsmeer. Presentatoren Ruud de Wild en Bridget Maasland sluiten er morgenavond twaalf nieuwe kandidaten op. Vanaf zondag zijn ze honderd dagen te zien op Talpa en vanaf morgen al op internet.
De Wild verwacht dat Big Brother hoge kijkcijfers gaat sco- ren. In de GPD-bladen zegt hij: "Als mensen kijken naar die schijtprogramma’s van SBS, dan zullen ze zeker ook naar Big Brother kijken. We gaan weer terug naar het begin, zonder battles en luxe. Ik denk dat mijn rol in het program- ma zich vanzelf zal ontwikkelen. Ik zorg voor de koffie met gebak als er weer een bewoner het huis uit komt."
"Als er iets moet worden uitgelegd, kan Bridget dat beter doen. Ik vind het wel knap van de kandidaten dat ze het aandurven om elke dag in de gaten te worden gehouden door camera’s. Ze gaan er in met het volle verstand. Wie daar spastisch over doet, weet de knop van de televisie te vinden. Nu is er weer veel tumult over de zwangere vrouw. Ik vind dat zij volledig verantwoordelijk kan worden gehouden voor haar keuze. Het is toch lachen, zo’n zwangere vrouw in het huis."
Bridget Maasland vindt de ophef over een zwangere vrouw in het Big Brother-huis overdreven. "Ik vind het idee hartstikke goed. Het programma laat gewoon zien hoe de wereld in elkaar zit. Veel vrouwen in Nederland zijn zwanger, dus is de kans groot dat er eentje van hen in het Big Brother-huis zit. Het is juist heel menselijk. Ik begrijp niet dat er zo’n ophef over wordt gemaakt, want programma’s als De Bevalling zijn wekelijks op tv en daar zie je vrouwen echt met de benen wijd. Daarbij vraagt nooit iemand zich af wat de gevolgen voor het kind zijn."
Bridget vertelt zich samen met De Wild grondig te hebben voorbereid. "De eerste liveshow is volgende week donderdag, als de bewoners er een week zitten. Ruud wordt de vliegende keep. Daarom mocht hij het huis nog niet zien. Hij moet straks echt vol verbazing het huis in. Mijn rol is het bewaken van de orde en de uitleg. Dit is een echte show en Ruud is toch meer van de radio. Daarom laten we hem los, want zo’n radioman op televisie gedijt niet onder restricties."
Vanaf morgen om 22.00 uur zijn de beelden te bekijken via www.bigbrother.tv. Aanstaande zondag maakt Big Brother om 20.30 uur zijn rentree op de Nederlandse televisie bij Talpa. In de kick-off uitzending krijgen de bewoners elkaar en het gloednieuwe Big Brother-huis voor het eerst te zien. Vanaf maandag 29 augustus is Big Brother elke werkdag van 19.30 uur tot 20.00 uur te zien. Elke donderdag presenteren Bridget Maasland en Ruud de Wild van 20.30 tot 21.30 de wekelijkse live-uitzending. Het programma wordt elke werkdag herhaald van 23.00 tot 23.30 uur.
http://www.foxnews.com/story/0,2933,166478,00.htmlquote:...
Robertson has made controversial statements in the past. In October 2003, he suggested that the State Department be blown up with a nuclear device. He has also said that feminism encourages women to "kill their children, practice witchcraft, destroy capitalism and become lesbians."
...
Dat zouden ze bij meer politici moeten doen.quote:LPF-Kamerlid Eerdmans onder elektronisch toezicht
DEN HAAG - Bij Tweede Kamerlid Joost Eerdmans is sinds maandag een elektronische enkelband geplaatst. Hij zal deze enkelband een week dragen en onder permanent toezicht van de reclassering staan. Het doel van deze proef is om als politicus in de praktijk te ondervinden hoe een dergelijke strafmaatregel werkt.
In het woonhuis van Eerdmans is een kastje geplaatst dat in rechtstreekse verbinding staat met een alarmcentrale, liet de LPF dinsdag weten. Tijdens het elektronische toezicht zal Eerdmans ook een werkstraf uitvoeren. Hij wordt ingezet in de keuken van een verzorgingstehuis in Den Haag samen met een aantal andere gestraften. De rest van de tijd moet hij verplicht in huis blijven.
Elektronisch toezicht wordt in combinatie met een werkstraf gebruikt als vervanging voor gevangenisstraf voor delicten waar maximaal 12 maanden cel op staat, of als slotfase van de gevangenisstraf waarin gedetineerden weer terug in de maatschappij worden gebracht. Ook worden sommige verdachten van inbraken en vermogensdelicten, in plaats van in voorarrest te worden gehouden, van een enkelband voorzien.
"Waar je ook met de elektronische enkelband bent, je staat onder continu toezicht van de reclassering. Als ik buiten de afgesproken tijden een bepaalde zone binnentreed, zal er direct een signaal naar de centrale worden verzonden. Hoe effectief dit systeem is, wil ik graag ervaren", licht Eerdmans zijn experiment toe.
Ik heb het meer over hun mentaliteit. Werken tot je er dood bij neervalt. Vanaf groep 1 van de basisschool alquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was je een week geleden niet heel erg enthousiast over Japan en hun immigratiebeleid. ?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |