Nee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
Een neger tegen Nawijn: "Zullen we op school niet wat meer over de geschiedenis vertellen, want zo trots ben ik niet op wat Neerland in het verleden heeft gedaan tot aan nu."
Nawijn: "Zonder de slavenhandel had u hier nieteens gezeten."
Dat is natuurlijk het enige juiste antwoord op zo'n zeurende neger.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
Een neger tegen Nawijn: "Zullen we op school niet wat meer over de geschiedenis vertellen, want zo trots ben ik niet op wat Neerland in het verleden heeft gedaan tot aan nu."
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:33 schreef Sidekick het volgende:
“A neighbor of President Bush in Crawford, Texas, fired his shotgun in the air twice because he was upset about all the protesters. … President Bush was pretty shaken up because this was the closest he’s ever been to actual combat.” –Jay Leno
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:41 schreef sizzler het volgende:
Hilbrand Nawijn op Lowlands in het kader van "cool politics".
Vraag: Kent u de groepen die hier optreden?
Nawijn: "Nou, dat was een beetje moeilijk voor mij want ik ben nogal geïnteresseerd in het Nederlandstalige lied. Maar daar ken ik iedereen: Jantje Smit, Frans Bauer, Marieke Weber."
Novaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:58 schreef pberends het volgende:
Waar is Nawijn trouwens te zien? Op het journaal? Welk topic?
quote:
Nee, maar wel naar Zuid-Amerika en honderden jaren later gingen die weer deze kant op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:
Zeg die Negers he. Die zijn toch nooit door de WIC naar Ned getransporteerd? Of toch wel?
jaaaaa, maar das andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar wel naar Zuid-Amerika en honderden jaren later gingen die weer deze kant op.
het kamerolifantje van de lpfquote:
hij snapt het spelletje helemaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
quote:Overigens vraag ik me af of het publiek echt links is, want ruim 95% van het publiek is blank.
Nou ja, Wouter Bos mocht toch weer even glimlachen, daar doe je hem ook een plezier mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:14 schreef pberends het volgende:
Wat een kneuzenfestijn. Wtf doet Nawijn in zo'n links hol? Overigens vraag ik me af of het publiek echt links is, want ruim 95% van het publiek is blank. Heb geen enkele neger gezien in het publiek op die ingehuurde bankneger na.
Ik vind niet dat politici zich moeten lenen voor dit soort onzin. Inhoudelijk gezien stelt het geen reet voor en gaat het alleen maar over oneliners (lees: Nawijn goedkoop dissen, wat erg makkelijk is trouwens).
En ik zie het verband tussen MTV (breezah) en LowLands ook niet echt.
Dat noem ik hypocriet. Net zoals Ad Melkert deed. Allochtonen tot op het bot verdedigen maar zelf ondertussen in een rijke blanke buurt gaan wonen.quote:
omdat ie ook naar de hoeren ging, denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef George-Butters het volgende:
Waarom is het wonen in een andere buurt hypocriet?
Voor een klein deel wel. Maar dat was meer omdat er ten tijde van de WIC contacten waren tussen Nederland en de kolonies in (voornamelijk) Ghana. Handelsreizigers namen dan weleens een paar negers mee naar huis. Ik geloof dat de Middelburgsche Commercie Compagnie weleens slaven naar Nederland haalde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:
Zeg die Negers he. Die zijn toch nooit door de WIC naar Ned getransporteerd? Of toch wel?
quote:
thnx, interesting!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Voor een klein deel wel. Maar dat was meer omdat er ten tijde van de WIC contacten waren tussen Nederland en de kolonies in (voornamelijk) Ghana. Handelsreizigers namen dan weleens een paar negers mee naar huis. Ik geloof dat de Middelburgsche Commercie Compagnie weleens slaven naar Nederland haalde.
Ook Eerdmans is een clown. Helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:21 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007131.html
Als ik voor rechten van zwervers op wil komen moet ik afstand nemen van mijn huis?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat noem ik hypocriet. Net zoals Ad Melkert deed. Allochtonen tot op het bot verdedigen maar zelf ondertussen in een rijke blanke buurt gaan wonen.
hij is zelfs minister geweest...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:27 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Wat een figuur is het toch ook. Wat doet ie in de politiek.
Mooie brilquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:21 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007131.html
Zo is het ook.. Die slavernij was een groot sociaal goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat is natuurlijk het enige juiste antwoord op zo'n zeurende neger.
nee, Nederland had geen slavenmarkt in eigen land, in Portugual bv. wel, een deel vd bevolking daar was ook slaafquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:
Maandag nog op de camping gezeten ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:09 schreef RichardQuest het volgende:
Is 'ie weer!
Ja, wakker gebleven en 's ochtends vertrokken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maandag nog op de camping gezeten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |