quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Chewie is edht de Van Aartsen van POl, zo te zien.
Je zegt dat ze geen verantwoordelijkheid *hebben*. Daarmee geef jij aan hoe verantwoordelijk jij hun meent. Dat is een mening. Verantwoordelijkheid (eigen-) is onmeetbaar. Het wel of niet hebben, al dan niet in voldoende mate, is een mening.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met minachting te maken. Het was eerder een constatering.
Logisch.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:05 schreef RichardQuest het volgende:
Die niet klopt, ook sociaal zwakkere mensen worden in de gevangenis gezet als ze een meisje verkrachten. Hoe vaak ze naar MTV hebben gekeken zal geen strafvermindering opleveren.
Jouw titel was ook beter, DoG. En insgelijks.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik vond mijn tietel leuker.
Maar ik hou wel van je hoor Johan!!!
Nah ja geen eigen verantwoordelijkheid laat ik het nuanceren tot weinig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:10 schreef sigme het volgende:
Je zegt dat ze geen verantwoordelijkheid *hebben*. Daarmee geef jij aan hoe verantwoordelijk jij hun meent. Dat is een mening. Verantwoordelijkheid (eigen-) is onmeetbaar. Het wel of niet hebben, al dan niet in voldoende mate, is een mening.
Jij *acht* hun niet in bezit van eigen verantwoordelijkheid. Dat is minachten, bijna letterlijk.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:18 schreef George-Butters het volgende:
ik moet wel zeggen dat eigen verantwoordelijkheid niks anders betekent dat je je verantwoordelijkheid neemt voor je eigen daden en niet de wereld om je heen de schuld geeft.
Het grote VINGERWIJZEN!
Je hebt het niet helemaal begrepen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nah ja geen eigen verantwoordelijkheid laat ik het nuanceren tot weinig.
Je kunt eigen verantwoordelijkheid wel meten hoor. Aan de hand van de stappen die iemand neemt kan je zien of hij/zij enige vorm van eigen verantwoordelijkheid heeft.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je hebt het niet helemaal begrepen.
Aan de hand van de stappen die iemand neemt kan je zien of hij/zij verantwoordelijk gedrag vertoont.
Je taalinzicht is soms wat onder de maat.
je doet het weer fout....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:23 schreef MrX1982 het volgende:
Eigen verantwoordelijkheid nemen en hebben vormt de basis van een goede samenleving.
In een ideale wereld zou iedereen even veel eigen verantwoordelijkheid hebben![]()
Er is verschil tussen verantwoordelijk gedrag en eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef George-Butters het volgende:
Je hebt het niet helemaal begrepen.
Aan de hand van de stappen die iemand neemt kan je zien of hij/zij verantwoordelijk gedrag vertoont.
Het is wederom jouw schuldquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu het uur van het vage geouwehoer is aangebroken, vertrek ik.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is wederom jouw schuld
Was dat een goed jaar?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:32 schreef RichardQuest het volgende:
Toetanchamon was rode wijnliefhebber
Waarom krijgt die figuur eigenlijk zo veel aandacht? Wijn uit het jaar 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |