Ik heb geen id hoe ik die trema doe, dus die hebben pechquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:58 schreef Miss_User het volgende:
En Diëtisten dan?
Btw: ik ben Miss_user
Ik ben dan een vrouw, maar bier smaakt mij beter.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:08 schreef Miss_User het volgende:
tis vrouwenmiddag in de SC
sjerrietje, buuf?
[afbeelding]
Here comes troublequote:Op vrijdag 12 november 2004 14:11 schreef Silmarwen het volgende:
dat je van auto's houdt
Motoren mag ook. Auto's hebben meer mijn voorkeurquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:13 schreef Parabola het volgende:
[..]
Here comes trouble
'middag tsjikkies
'middag du_ke
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:13 schreef Parabola het volgende:
[..]
Here comes trouble
Middag allenquote:'middag tsjikkies
'middag du_ke
Wat doe jij nu hier?!quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:15 schreef JaWi het volgende:
Ha, een literair café.
Nee hoor bij Arafat is het rustig. Om Arafat heen wel!quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:16 schreef JaWi het volgende:
Chaos bij Arafat.
Ik probeer mij slowchat op te krikken naar universitair niveau.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat doe jij nu hier?!!
Altijd blijven hopenquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik probeer mij slowchat op te krikken naar universitair niveau.
Lukt nog niet zo, is het wel?quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik probeer mij slowchat op te krikken naar universitair niveau.
Whehe. Ik kom net uit het bruin cafe. Ik moet wachten tot mijn fiets terug is.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:18 schreef Parabola het volgende:
[..]
Lukt nog niet zo, is het wel?
motoren lieffie, goed onthouden, motorenquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben dan een vrouw, maar bier smaakt mij beter.
Ik zag overigens dat je van auto's motoren houdt, althans in pta post en pol. Ik begrijp waarom de mannen zo gek op je zijn.![]()
Je fiets had zijn glas nog niet leeg?quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Whehe. Ik kom net uit het bruin cafe. Ik moet wachten tot mijn fiets terug is.
Iemand moest even mijn fiets lenen. Ik heb geen zin om naar huis te lopen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:20 schreef Parabola het volgende:
[..]
Je fiets had zijn glas nog niet leeg?![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:19 schreef Miss_User het volgende:
@'Bola: trouble? Ik?![]()
Motoren aha, welke heeft de voorkeur?quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:19 schreef Miss_User het volgende:
[..]
motoren lieffie, goed onthouden, motoren
@'Bola: trouble? Ik?![]()
Lopen is zo passe!quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Iemand moest even mijn fiets lenen. Ik heb geen zin om naar huis te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |