Maar die persoonlijke vrijheden houden meteen op zodra het milieu in het geding komt.quote:du_ke in het vorige deel:
GL is qua persoonlijke vrijheden juist bijzonder liberaal en dat vind ik belangrijker dan liberaal op economisch gebied!
Iemand vertelde me laatst dat de organisatie heel anders is ingericht, GroenLinks leeft meer vanuit het verenigingsidee, waar de SP een organisatie is. Het verschil is de hierarchische structuur die SP meer aanhoudt (zeg maar gewoon kastesysteem), waar GL een meer open platform zou moeten hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:52 schreef du_ke het volgende:
@Harry de SP is wat principieler in haar pacifisme en daat spreekt me wel aan.
Misschien moet je hier even doorbladeren.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar die persoonlijke vrijheden houden meteen op zodra het milieu in het geding komt.
Het milieu verkiest GL toch boven persoonlijke vrijheden heb ik het idee.
Liberalisme getemperd door het milieu sausje. Ben je dan nog wel echt uit op persoonlijke vrijheden of verkies je dan toch het milieu als leiddraad. Ik denk dat GL het laatste doet.
Ik was daar aan het lezen. Maar ben nog geen liberale standpunten tegen gekomen.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:59 schreef kLowJow het volgende:
Misschien moet je hier even doorbladeren..
Femke is okay.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
Maar ik ga ff eten. Straks weer GL standpunten lezen en telkens die verschrikkelijke foto van Femke gedwongen bekijken![]()
Vind jij je persoonlijke vrijheden dan belangrijker dan het welzijn van de aarde. Als je persoonlijke vrijheden ingebonden worden door bijvoorbeeld dat je niet meer zelf mag weten waar jij je tering zooi dumpt, lijkt me dat geen slecht idee.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar die persoonlijke vrijheden houden meteen op zodra het milieu in het geding komt.
Het milieu verkiest GL toch boven persoonlijke vrijheden heb ik het idee.
Liberalisme getemperd door het milieu sausje. Ben je dan nog wel echt uit op persoonlijke vrijheden of verkies je dan toch het milieu als leiddraad. Ik denk dat GL het laatste doet.
Leven in een relatief schoon milieu kun je ook zien als een stukje vrijheid, en wordt dus niet uitgesloten binnen een echt liberaal beleid.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Vind jij je persoonlijke vrijheden dan belangrijker dan het welzijn van de aarde. Als je persoonlijke vrijheden ingebonden worden door bijvoorbeeld dat je niet meer zelf mag weten waar jij je tering zooi dumpt, lijkt me dat geen slecht idee.
Overigens vind ik GL een partij om van te kotsen, maar dat is vanwege andere redenen.
Wat een asociale klootvioolquote:Nawijn krijgt 'hondenhok' in Kamer
Uitgegeven: 4 juli 2005 09:44
DEN HAAG - Tweede-Kamerlid Nawijn is zeer ontevreden over zijn nieuwe kantoorruimte in het Tweede-Kamergebouw. Nadat hij uit de LPF-fractie was gestapt kreeg hij als Groep Nawijn drie kamers aangeboden door Kamervoorzitter Weisglas. Die huisvesting is volgens Nawijn "beneden alle peil".
"Een hondenhok is er niets bij", aldus Nawijn maandag. Hij overweegt nu zijn werkzaamheden vanuit het Palazzo di Pietro, het vroegere woonhuis van Pim Fortuyn in Rotterdam, te gaan voeren.
Nawijn is nooit betrokken geweest bij Fortuyn toen ie nog leefde. Hij heeft geen enkele connectie met Fortuyn. Beetje dik asociaal dat ie dan zijn huis gaat toe-eigenen als werkplek. Verwaande kutkwast.quote:
Och.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Nawijn is nooit betrokken geweest bij Fortuyn toen ie nog leefde. Hij heeft geen enkele connectie met Fortuyn. Beetje dik asociaal dat ie dan zijn huis gaat toe-eigenen als werkplek. Verwaande kutkwast.
quote:Trivia
Toen Chris van der Klaauw, minister van buitenlandse zaken in het kabinet-Van Agt I, Keynes noemde in een rede voor de Tweede Kamer, sprak hij de naam van de beroemde econoom uit als "Kiens". Beleefd werd hij onderbroken. "Minister, het is Keynes. Rijmt op brains."
Och nare vastgoedmagnaten hadden wel connecties en zijn er ook mee weg gekomen.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Nawijn is nooit betrokken geweest bij Fortuyn toen ie nog leefde. Hij heeft geen enkele connectie met Fortuyn. Beetje dik asociaal dat ie dan zijn huis gaat toe-eigenen als werkplek. Verwaande kutkwast.
Als het ''ikke ikke ikke en de rest kan stikken'' is, waarom geven ze dan wel om een heel volk?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:48 schreef Vassili_Z het volgende:
Rechts is het geheel van onwetendheid, angst, xenofobie, eigen volk eerst-onzin en ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |