abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30146375
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen en alles is welkom, zeker Tedje van Es

Voor alle vervelende luizen, pestkoppen en klieren is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.En vergeet MSN niet.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30146412
Oh wat is er mist met de fiets als vervoersmiddel?
pi_30146434
Yo!

ik ook .

En heb het even opgezocht niet willen betalen? Waarom is de werkgever van m'n vader dan bereid om dik 4000 euro per jaar op te hoesten voor z'n treinvervoer?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30146460
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
Utrecht is me iets te ver....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30146465
Niets gebruik ik nog een stuk vaker dan de trein of auto. En lekker lopen vind ik ook wel fijn .
pi_30146489
Ja moet morgen naar fucking leeuwarden om te zuipen en dat die ik ook neit met de fiets .
pi_30146519
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef du_ke het volgende:
Ja moet morgen naar fucking leeuwarden om te zuipen en dat die ik ook neit met de fiets .
Moet .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:58:48 #8
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_30146535
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef du_ke het volgende:
En heb het even opgezocht niet willen betalen? Waarom is de werkgever van m'n vader dan bereid om dik 4000 euro per jaar op te hoesten voor z'n treinvervoer?
Omdat hij je vader graag op zijn werk ziet verschijnen?
pi_30146545
Aldi-witbier is trouwens prima te doen....weer wat centen bespaard.
pi_30146564
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Omdat hij je vader graag op zijn werk ziet verschijnen?
Dikke kans maar er wordt dus wel degelijk netjes voor het gebruik van het OV betaald.
pi_30146593
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef RichardQuest het volgende:
Aldi-witbier is trouwens prima te doen....weer wat centen bespaard.
Tja aldi is te ver weg dus ik houd het maar op Hoegaarden .
pi_30146600
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
Utrecht is me iets te ver....
Gelegenheidsfietser
pi_30146619
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Moet .
Eey ik ben student. Als je een excuus hebt dan moet je wel .
pi_30146638
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
Maar in de stad is het het ideale vervoermiddel, zeker met alle friettent-stedelingen en de spits van tegenwoordig.
pi_30146669
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef du_ke het volgende:
Yo!

ik ook .

Dat lijkt me maar een schijntje van de werkelijke prijs. Of is het 1ste klas?

Hoe zou ik achter de kostprijs van de trein kunnen komen. Ik wil het nu weten ook
pi_30146692
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Gelegenheidsfietser
Ben er wel een paar keer naartoe gefietst hoor, maar da's vrije tijd.
pi_30146708
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:01 schreef RichardQuest het volgende:
Maar in de stad is het het ideale vervoermiddel, zeker met alle friettent-stedelingen en de spits van tegenwoordig.
Ik ontken het nut van de fiets ook niet op korte afstanden.

Ik fiets zelf ook regelmatig
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:03:02 #18
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_30146713
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dikke kans maar er wordt dus wel degelijk netjes voor het gebruik van het OV betaald.
Goed voor je vader, maar de relevantie ontgaat me.
Je vader reist blijkbaar liever met het OV of de werkgever heeft liever dat mensen met het massatransport reizen en dat heeft dus meer waarde dan reizen met de auto voor hem of zijn werkgever.

Ik kan ook kiezen om betaald door mijn werkgever met het OV te reizen, maar ik reis liever met de auto en krijg daar net zo goed een evenhoge vergoeding voor.
pi_30146741
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:02 schreef RichardQuest het volgende:
Ben er wel een paar keer naartoe gefietst hoor, maar da's vrije tijd.
Dat zeg ik gelegenheidsfietser
pi_30146783
Punt is dat er door velen wel degelijk een realistische prijs voor het vervoer per trein betaald wordt.

Maar MrX ik ben ook wel benieuwd naar de daadwerkelijke kostprijs.
pi_30146811
Fiets is in de stad ideaal . Ben vanaf hier op de fiets toch echt sneller elders in de stad dan met de auto zou kunnen .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:05:45 #22
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_30146813
Ik voel een discussie opkomen over wat er nu tot de *werkelijke* kosten gerekend moet worden
pi_30146816
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef du_ke het volgende:
Punt is dat er door velen wel degelijk een realistische prijs voor het vervoer per trein betaald wordt.

Maar MrX ik ben ook wel benieuwd naar de daadwerkelijke kostprijs.
Dat is natuurlijk een aanname omdat we beide niet weten wat de werkelijke kostprijs van de trein is per kilometer.

Nu de vraag hoe komen we daar achter
pi_30146846
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik voel een discussie opkomen over wat er nu tot de *werkelijke* kosten gerekend moet worden ;')
Haha maar ach dat vind ik wel een redelijk nuttige discussie. Ach en op de zelfde manier is er ook prima een discussie te voeren met argumenten om automobiliteit een stuk duurder te maken.
pi_30146891
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik voel een discussie opkomen over wat er nu tot de *werkelijke* kosten gerekend moet worden
Eerst moeten we uberhaupt een cijfer hebben van de kostprijs per kilometer van de trein.

Dan kan je het vergelijken met de prijs die je nu betaalt. Wat precies onder de kostprijs valt is dan weer een stap verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')