Utrecht is me iets te ver....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
Oh wat is er mist met de fiets als vervoersmiddel?![]()
Moetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef du_ke het volgende:
Ja moet morgen naar fucking leeuwarden om te zuipen en dat die ik ook neit met de fiets.
Omdat hij je vader graag op zijn werk ziet verschijnen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef du_ke het volgende:
En heb het even opgezocht niet willen betalen? Waarom is de werkgever van m'n vader dan bereid om dik 4000 euro per jaar op te hoesten voor z'n treinvervoer?
Dikke kans maar er wordt dus wel degelijk netjes voor het gebruik van het OV betaald.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Omdat hij je vader graag op zijn werk ziet verschijnen?
Tja aldi is te ver weg dus ik houd het maar op Hoegaardenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef RichardQuest het volgende:
Aldi-witbier is trouwens prima te doen....weer wat centen bespaard.
Gelegenheidsfietserquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
Utrecht is me iets te ver....
Eey ik ben student. Als je een excuus hebt dan moet je welquote:
Maar in de stad is het het ideale vervoermiddel, zeker met alle friettent-stedelingen en de spits van tegenwoordig.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
Oh wat is er mist met de fiets als vervoersmiddel?![]()
Dat lijkt me maar een schijntje van de werkelijke prijs. Of is het 1ste klas?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef du_ke het volgende:
Yo!
ik ook.
En heb het even opgezocht niet willen betalen? Waarom is de werkgever van m'n vader dan bereid om dik 4000 euro per jaar op te hoesten voor z'n treinvervoer?
Ik ontken het nut van de fiets ook niet op korte afstanden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:01 schreef RichardQuest het volgende:
Maar in de stad is het het ideale vervoermiddel, zeker met alle friettent-stedelingen en de spits van tegenwoordig.
Goed voor je vader, maar de relevantie ontgaat me.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dikke kans maar er wordt dus wel degelijk netjes voor het gebruik van het OV betaald.
Dat zeg ik gelegenheidsfietserquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:02 schreef RichardQuest het volgende:
Ben er wel een paar keer naartoe gefietst hoor, maar da's vrije tijd.
Dat is natuurlijk een aanname omdat we beide niet weten wat de werkelijke kostprijs van de trein is per kilometer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef du_ke het volgende:
Punt is dat er door velen wel degelijk een realistische prijs voor het vervoer per trein betaald wordt.
Maar MrX ik ben ook wel benieuwd naar de daadwerkelijke kostprijs.
Haha maar ach dat vind ik wel een redelijk nuttige discussie. Ach en op de zelfde manier is er ook prima een discussie te voeren met argumenten om automobiliteit een stuk duurder te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik voel een discussie opkomen over wat er nu tot de *werkelijke* kosten gerekend moet worden ;')
Eerst moeten we uberhaupt een cijfer hebben van de kostprijs per kilometer van de trein.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik voel een discussie opkomen over wat er nu tot de *werkelijke* kosten gerekend moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |