Die titel, bedoel je? Ja, ik ben er ook niet blij mee.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:44 schreef Ype het volgende:
Magger.
Ik weet het ook niet...ach...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:45 schreef Ype het volgende:
Maargoed RQ, gebanned op de NSDFP dus? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Dan moet je dus nog rechts-radicalere posts plaatsen dan mensen als american_nightmare, useroid, mr.mackey enzo......
Ik eis de verantwoordelijkheid wel op.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die titel, bedoel je? Ja, ik ben er ook niet blij mee.
Ik denk dat hij meer d/f fouten had moeten maken, dat is bon ton.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:45 schreef Ype het volgende:
Maargoed RQ, gebanned op de NSDFP dus? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Dan moet je dus nog rechts-radicalere posts plaatsen dan mensen als american_nightmare, useroid, mr.mackey enzo......
Ja, ik eis een verbod, want het is pure discriminatie dat Joden dat mogen dragen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:46 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb zó'n zin om met een keppeltje door Amsterdam te lopen right now, maar helaas is dat slechts voorbestemd voor het Joodse superras.
Sugarlee Hooper is zelf toch lesbo?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:47 schreef tvlxd het volgende:
'Kale homofascist', gaat dat een beetje te ver, of niet?
Ja, kijk, ik ben nieuw hier en weet dus niet hoe het werkt.
Gelukkig mogen zij onbekommerd de Goyim verkrachten, afslachten en daarna in de Matzes verwerken.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, ik eis een verbod, want het is pure discriminatie dat Joden dat mogen dragen.
Links zal het wel weer gedaan hebben om rechts te demoniseren.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:47 schreef Sidekick het volgende:
En Wouter Bos werkt mee met de bezetting. Eigenlijk zou je zijn huis moeten bekogelen met stenen!
Broeder Ype,quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:50 schreef Ype het volgende:
[..]
Links zal het wel weer gedaan hebben om rechts te demoniseren.
Net als de joden die relMarokkanen inhuren om ze neer te steken om de moslimwereld te demoniseren.
Welke posters?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:51 schreef tvlxd het volgende:
De posters, hè, daar staat ook gekrabbel in het moslims op. Foute, slechte integrazie.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer d/f fouten had moeten maken, dat is bon ton.
Bijv.:quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat moest tegenwoordig toch vertaald worden door een politieburo?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:51 schreef tvlxd het volgende:
De posters, hè, daar staat ook gekrabbel in het moslims op. Foute, slechte integrazie.
Potétoo, potatoo.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Broeder Ype,
Gebruik nu het woord zionisten toch eens!
Oh, maar vindt dat soort foutenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bijv.:
Dit toond wel aan.
Dan pas hoor je erbij.
Op het politburo van de PvdA schijn je zelfs verplicht in het moslims te moeten praten.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat moest tegenwoordig toch vertaald worden door een politieburo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |