Dat dacht ik ook, maar foto's gezien van een collega van mequote:
Genoeg reden om bier te drinken?quote:
Ik heb die onnavolgbare Sidekick-stijl toch al aardig in de vingers.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Beter dan negers met lange tenen.
Ik ben idd onder de indrukquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb die onnavolgbare Sidekick-stijl toch al aardig in de vingers.
Vannacht lag er hier nog een brede strook, maar die is te niet gedaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Helaas heeft rotterdam zoals altijd alleen maar een heel dunne laagje vuilwitte ijs/.sneeuw.
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb die onnavolgbare Sidekick-stijl toch al aardig in de vingers.
Scheren maakt dat gewoonlijk nog erger.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
hmm, ik denk dat ik me dalijk eens ga scheren, me muil jeukt
Te beginnen met Right or wrong, mein Monidique.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Misschien kan ik ooit de gaten in jouw door inktvraat aangetaste Volledige Werken vullen.
Als je geen overgevoelig babyhuidje hebt valt dat best mee.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Scheren maakt dat gewoonlijk nog erger.
Kom ik te dichtbij?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:01 schreef Sidekick het volgende:
Je maakt me bang, Yohen.
Ik heb een zeehondenhuid.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je geen overgevoelig babyhuidje hebt valt dat best mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |