Nou dat vind ik wel meevallen hoor. Bij een aap zijn de voorpoten langer dan de achterpoten terwijl dat bij negers andersom is. En je moet ook denken aan de beharing die bij apen veel meer is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:23 schreef FUCKER het volgende:
Ze lijken wel op he
Ja, een kikker is geen aap. Wanneer leren mensen nou eindelijk eens dat Imageshack linken naar Fok niet toestaat?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:30 schreef TranceAction het volgende:
[[url=http://img321.imageshack.us/img321/1580/monkey6jo.jpg]afbeelding][/URL]
Nou ik zie toch duidelijk verschillen hoor
Hee het is me eerder wel gelukt, maare waar kan ik dan wel plaatjes plaatsen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, een kikker is geen aap. Wanneer leren mensen nou eindelijk eens dat Imageshack linken naar Fok niet toestaat?![]()
Dat staat in het plaatje...quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:31 schreef TranceAction het volgende:
Hee shit waarom doet het plaatje het niet??
Oh wat zijn dan de overeenkomsten want ik heb er al een paar kenmerken genoemd die heel verschillend zijn bijv de beharing.quote:
De linkeroorlel?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:33 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Oh wat zijn dan de overeenkomsten want ik heb er al een paar kenmerken genoemd die heel verschillend zijn bijv de beharing.
Het kleur in het gezicht.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:33 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Oh wat zijn dan de overeenkomsten want ik heb er al een paar kenmerken genoemd die heel verschillend zijn bijv de beharing.
Ja sorry hoor maar dat is gewoon een zongebruinde blanke. Echt geen neger hoogstens een jagerquote:
Oke dus een blanke die vet in de zon heeft gelegen noem jij ook een aap?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het kleur in het gezicht.
Joh, ik weet het niet man, maar de kleur is gewoon een beetje zo
Die 2 smileys zijn omdat ik mod ben, goed hè.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:38 schreef pfaf het volgende:
Waar maak je je sowieso druk om man. Er zijn een paar racisten die mensen zo als jij op de stang willen jagen en je reageert en hapt ook nog, wie is nu de aap...?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |