Fuehrer dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:32 schreef Tuana het volgende:
[..]
Helaas, klinkt te Duits....
Nee, klinkt weer te machoquote:Op zondag 6 juni 2004 15:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Fuehrer dan?
Augustus?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:35 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, klinkt weer te macho![]()
Valt me mee dat je geen Nero zegtquote:Op zondag 6 juni 2004 15:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Augustus?
Herodes.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:37 schreef Tuana het volgende:
[..]
Valt me mee dat je geen Nero zegt
Kindermoordenaar!quote:Op zondag 6 juni 2004 15:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Herodes.
De verderfelijke vlag vd zionistische entiet moet branden. BRANDEN zeg ik je.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:41 schreef UnderWorld_ het volgende:
Waarom heb je de israelische vlag als achtergrond Dora?
Heb je soms wat tegen kindermoordenaars of zo?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:41 schreef Tuana het volgende:
[..]
Kindermoordenaar!
eehm, waarom?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De verderfelijke vlag vd zionistische entiet moet branden. BRANDEN zeg ik je.
Omdat er joden wonen natuurlijk. De eeuwige vijanden vanquote:Op zondag 6 juni 2004 15:43 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
eehm, waarom?
Klopt niet, er zijn ook Arabisch sprekende Joden en Christenen die tot Allah biddenquote:Op zondag 6 juni 2004 15:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Omdat er joden wonen natuurlijk. De eeuwige vijanden vanAllah
.
Nee, ik heb iets tegen jouquote:Op zondag 6 juni 2004 15:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Heb je soms wat tegen kindermoordenaars of zo?
Ongelovigen! Doodstraf! Sla hun vingertoppen en hoofden eraf, zoals Allah de Almachtige, de Barmhartige, de Vergevensgezinde beveelt in Koranvers 8:12.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:46 schreef Tuana het volgende:
[..]
Klopt niet, er zijn ook Arabisch sprekende Joden en Christenen die tot Allah bidden
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:47 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, ik heb iets tegen jou![]()
Nee hoor lieffie
Ongelovige! Heiden! Dit is geen extremisme, maar de wil vanquote:Op zondag 6 juni 2004 15:51 schreef UnderWorld_ het volgende:
Dora, stop het extremisme.
hoe moet ik in godsnaam dit stukje onbegrijpelijke text interpreteren?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:55 schreef Tuana het volgende:
Dora ik moet je toch weer tegenspreken met het vers.... je moet namelijk verder lezen... het is niet de mens die de hoofden en vingertoppen eraf moet slaan...
"En wie op die dag zijn rug toekeert, tenzij hij voor het gevecht manoeuvreert of om plaats te nemen bij een andere groep, doet inderdaad de toorn van God over zich komen en de hel zal zijn tehuis zijn en dat is een slechte verblijfplaats" 8:16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |