Oh Godslasteraar, ik heb een stuk Kvh Reve over evolutie digitaal liggen; als je me even mailt (adres in profiel) mail ik het je.quote:Op zondag 18 december 2005 12:06 schreef Godslasteraar het volgende:
Doet ie wel vaker, met Joop Braakhekke bijvoorbeeld, maar dan moet ie daarna wel kokenquote:Op zondag 18 december 2005 12:16 schreef pberends het volgende:
Volgende week gaat Harry Mens in z'n programma zingen![]()
.
In de zomer worden er genoeg rokjes gedragen, juist nú moet ik mijn missie vervullen en de wereld opfleuren.quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef Drugshond het volgende:
Het is toch geen weer voor korte rokjes.
- This is your wake up call , het is fucking december en er ligt sneeuw buiten -
M.?quote:Op zondag 18 december 2005 12:13 schreef George-Butters het volgende:
Sommige onder ons noemen hem gekke negertje.
En met die Indonesier, natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 12:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Doet ie wel vaker, met Joop Braakhekke bijvoorbeeld, maar dan moet ie daarna wel koken![]()
Mijn vriendin draagt ook nu rokjes, en een aantal lagen panties...quote:Op zondag 18 december 2005 12:22 schreef sigme het volgende:
[..]
In de zomer worden er genoeg rokjes gedragen, juist nú moet ik mijn missie vervullen en de wereld opfleuren.![]()
Ik heb nu een broek en een trui aan. Een missie is leuk, maar de Ikea-klandizie en mijn schaapjes kunnen wel zonder.
Al sinds je geboorte. Daarom waarderen we je ook zo.quote:Op zondag 18 december 2005 12:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben en lul.
Je schijnt nogal wat van m'n geboorte te weten.quote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Al sinds je geboorte. Daarom waarderen we je ook zo.
Hadden ze Pim niet postuum van een bos haar op zijn hoofd kunnen voorzien?quote:Op zondag 18 december 2005 12:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Zoeken op ''Harry Mens'' levert trouwens het origineel van mijn Freako-plaatje op:
[afbeelding]
we zijn allemaal een beetje vader hequote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je schijnt nogal wat van m'n geboorte te weten.
* Opmaat voor vadergrappen*quote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je schijnt nogal wat van m'n geboorte te weten.
De Blootste Nederlander.quote:Op zondag 18 december 2005 12:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hadden ze Pim niet postuum van een bos haar op zijn hoofd kunnen voorzien?![]()
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 12:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
we zijn allemaal een beetje vader he
Binnenkort met drie ''r''en?quote:Op zondag 18 december 2005 12:33 schreef George-Butters het volgende:
Mijn vaderr is het dikst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |