Oh Godslasteraar, ik heb een stuk Kvh Reve over evolutie digitaal liggen; als je me even mailt (adres in profiel) mail ik het je.quote:Op zondag 18 december 2005 12:06 schreef Godslasteraar het volgende:
Doet ie wel vaker, met Joop Braakhekke bijvoorbeeld, maar dan moet ie daarna wel kokenquote:Op zondag 18 december 2005 12:16 schreef pberends het volgende:
Volgende week gaat Harry Mens in z'n programma zingen![]()
.
In de zomer worden er genoeg rokjes gedragen, juist nú moet ik mijn missie vervullen en de wereld opfleuren.quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef Drugshond het volgende:
Het is toch geen weer voor korte rokjes.
- This is your wake up call , het is fucking december en er ligt sneeuw buiten -
M.?quote:Op zondag 18 december 2005 12:13 schreef George-Butters het volgende:
Sommige onder ons noemen hem gekke negertje.
En met die Indonesier, natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 12:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Doet ie wel vaker, met Joop Braakhekke bijvoorbeeld, maar dan moet ie daarna wel koken![]()
Mijn vriendin draagt ook nu rokjes, en een aantal lagen panties...quote:Op zondag 18 december 2005 12:22 schreef sigme het volgende:
[..]
In de zomer worden er genoeg rokjes gedragen, juist nú moet ik mijn missie vervullen en de wereld opfleuren.![]()
Ik heb nu een broek en een trui aan. Een missie is leuk, maar de Ikea-klandizie en mijn schaapjes kunnen wel zonder.
Al sinds je geboorte. Daarom waarderen we je ook zo.quote:Op zondag 18 december 2005 12:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben en lul.
Je schijnt nogal wat van m'n geboorte te weten.quote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Al sinds je geboorte. Daarom waarderen we je ook zo.
Hadden ze Pim niet postuum van een bos haar op zijn hoofd kunnen voorzien?quote:Op zondag 18 december 2005 12:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Zoeken op ''Harry Mens'' levert trouwens het origineel van mijn Freako-plaatje op:
[afbeelding]
we zijn allemaal een beetje vader hequote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je schijnt nogal wat van m'n geboorte te weten.
* Opmaat voor vadergrappen*quote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je schijnt nogal wat van m'n geboorte te weten.
De Blootste Nederlander.quote:Op zondag 18 december 2005 12:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hadden ze Pim niet postuum van een bos haar op zijn hoofd kunnen voorzien?![]()
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 12:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
we zijn allemaal een beetje vader he
Binnenkort met drie ''r''en?quote:Op zondag 18 december 2005 12:33 schreef George-Butters het volgende:
Mijn vaderr is het dikst.
dat was Lucida toch?quote:Op zondag 18 december 2005 12:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die was gelukkig niet bij de koningin.
Ja, dat dagenlange durende jubi-leumquote:
Het duurde ook dagen voor ik de strekking van zijn opstellen doorgrond had, dus dat bijt elkaar niet.quote:Op zondag 18 december 2005 12:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, dat dagenlange durende jubi-leum
Ik mis Sjun ook echt niet. Onleesbare troep. Elke keer als je je er doorheen geworsteld hebt valt de werkelijk inhoud vreselijk tegen.quote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het duurde ook dagen voor ik de strekking van zijn opstellen doorgrond had, dus dat bijt elkaar niet.
quote:
Meer tekst is niet per definitie beter.quote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik mis Sjun ook echt niet. Onleesbare troep. Elke keer als je je er doorheen geworsteld hebt valt de werkelijk inhoud vreselijk tegen.
consuminderen moet, dure woorden brengen geen brood op de plankquote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik mis Sjun ook echt niet. Onleesbare troep. Elke keer als je je er doorheen geworsteld hebt valt de werkelijk inhoud vreselijk tegen.
quote:Op zondag 18 december 2005 12:47 schreef pberends het volgende:
[..].
Kreeg niet eens een applaus, stelletje pussy's in het publiek.
Die kop en die pak altijd.quote:
volgens mij kan ie een dubbeltje gedurende de hele dag tussen z'n billen vasthoudenquote:
Voortaan durf ik geen kleingeld meer aan te nemenquote:Op zondag 18 december 2005 13:01 schreef Tafkahs het volgende:
volgens mij kan ie een dubbeltje gedurende de hele dag tussen z'n billen vasthouden
nu weet je waarom de een en twee centmuntjes uit de handel zijn gehaaldquote:Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voortaan durf ik geen kleingeld meer aan te nemen![]()
het grote gat van Barossoquote:Op zondag 18 december 2005 13:21 schreef George-Butters het volgende:
Die verdwijnen in aarzen?
O, Sjun is waarachtig geen ezel en heeft veel gelezen. Het valt ook te prijzen dat hij een eigen idioom heeft, alleen was het lang niet altijd even fraai en werd de discussie gewoonlijk een patselling (wat niet alleen zijn schuld was).quote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
het is dat de Portugezen toen nog te sterk waren, anders zou Malakka de hoofdzetel zijn geworden van de VOC in Zuid-Oost-Azie, in 1641 is het alsnog op de Portugezen veroverdquote:
Dat krijg je, M. is twee jaar jonger en gaat op zaterdag slempen.quote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef Tafkahs het volgende:
Wat een Johanesque zondagmiddag weer ...
Je zou 'm eigenlijk eens moeten sms'en om 'm te activeren ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat krijg je, M. is twee jaar jonger en gaat op zaterdag slempen.
Dat gaat alleen door daadwerkelijke aanraking, hij is katholiek.quote:Op zondag 18 december 2005 13:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je zou 'm eigenlijk eens moeten sms'en om 'm te activeren ofzo
Neem dit platte droge dingetje want het is mijn lichaamquote:Op zondag 18 december 2005 13:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat gaat alleen door daadwerkelijke aanraking, hij is katholiek.
Hoge heren in hun ivoren torentjes!quote:Op zondag 18 december 2005 13:19 schreef George-Butters het volgende:
ik moet hier zo van huilen:
De EU loopt uit de hand.
Een zonnebril maakt het bericht niet grappiger, hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 13:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Neem dit platte droge dingetje want het is mijn lichaam- Die taal?
Nee toch..
Is waar, daar hebben we onze 50 cent adepten wel voorquote:Op zondag 18 december 2005 13:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een zonnebril maakt het bericht niet grappiger, hoor.
You sank my battle ship.quote:Op zondag 18 december 2005 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
410 A.D.
uw rijk is ten prooi gevallen, aan ik zeg maar wat, de Azteken?quote:Op zondag 18 december 2005 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
410 A.D.
Ach wat, er zijn wel ergere dingen.quote:Op zondag 18 december 2005 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
Derde beleg en plundering van Rome door Alarik. Stomme Goten.
Zoals?quote:Op zondag 18 december 2005 14:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach wat, er zijn wel ergere dingen.
en nu zitten we in dat heidense Europese Uniequote:Op zondag 18 december 2005 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
Dat gebeurde in 1453 bij de inname van Constantinopel wat meteen het einde betekende van het oost-Romeinse Rijk.
Verval en ondergang van de Europese Unie.quote:Op zondag 18 december 2005 14:09 schreef zakjapannertje het volgende:
en nu zitten we in dat heidense Europese Unie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |