het is dat je het er bij zetquote:Op zondag 18 december 2005 14:14 schreef pberends het volgende:
Let wel, dit is een serieus topic.
Ik heb er even vagina van gemaakt, veel mannen vinden dat al afschuwwekkend bij een lelijk wijf.quote:Op zondag 18 december 2005 14:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
het is dat je het er bij zet
als de stront onder dr nagels zit, zit ik niet te springen om haar een hand te geven neelelijk of niet.. maar als een knap meisje aan dr vagina gezeten heeft en jou dan een handje komt geven is dat wel leuk natuurlijk
ik denk trouwens dat als je het andersom zou vragen, bijna alle vrouwen met vol afschuw zouden reageren
quote:
ik zie de diepere gedachte er wel in anders.quote:Op zondag 18 december 2005 14:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een raar topic.
* LoggedIn nietquote:Op zondag 18 december 2005 15:08 schreef pberends het volgende:
De reacties vind ik ook onrealistisch. Deinzen jullie echt terug voor een beetje vaginavocht van een lekker wijf? Lijkt me erg sterk.
Ja wat moet je er dan mee? Is toch gewoon onhandig, moet je je handen gaan wassen.quote:Op zondag 18 december 2005 15:08 schreef pberends het volgende:
De reacties vind ik ook onrealistisch. Deinzen jullie echt terug voor een beetje vaginavocht van een lekker wijf? Lijkt me erg sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |