het is dat de Portugezen toen nog te sterk waren, anders zou Malakka de hoofdzetel zijn geworden van de VOC in Zuid-Oost-Azie, in 1641 is het alsnog op de Portugezen veroverdquote:
Dat krijg je, M. is twee jaar jonger en gaat op zaterdag slempen.quote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef Tafkahs het volgende:
Wat een Johanesque zondagmiddag weer ...
Je zou 'm eigenlijk eens moeten sms'en om 'm te activeren ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat krijg je, M. is twee jaar jonger en gaat op zaterdag slempen.
Dat gaat alleen door daadwerkelijke aanraking, hij is katholiek.quote:Op zondag 18 december 2005 13:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je zou 'm eigenlijk eens moeten sms'en om 'm te activeren ofzo
Neem dit platte droge dingetje want het is mijn lichaamquote:Op zondag 18 december 2005 13:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat gaat alleen door daadwerkelijke aanraking, hij is katholiek.
Hoge heren in hun ivoren torentjes!quote:Op zondag 18 december 2005 13:19 schreef George-Butters het volgende:
ik moet hier zo van huilen:
De EU loopt uit de hand.
Een zonnebril maakt het bericht niet grappiger, hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 13:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Neem dit platte droge dingetje want het is mijn lichaam- Die taal?
Nee toch..
Is waar, daar hebben we onze 50 cent adepten wel voorquote:Op zondag 18 december 2005 13:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een zonnebril maakt het bericht niet grappiger, hoor.
You sank my battle ship.quote:Op zondag 18 december 2005 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
410 A.D.
uw rijk is ten prooi gevallen, aan ik zeg maar wat, de Azteken?quote:Op zondag 18 december 2005 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
410 A.D.
Ach wat, er zijn wel ergere dingen.quote:Op zondag 18 december 2005 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
Derde beleg en plundering van Rome door Alarik. Stomme Goten.
Zoals?quote:Op zondag 18 december 2005 14:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach wat, er zijn wel ergere dingen.
en nu zitten we in dat heidense Europese Uniequote:Op zondag 18 december 2005 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
Dat gebeurde in 1453 bij de inname van Constantinopel wat meteen het einde betekende van het oost-Romeinse Rijk.
Verval en ondergang van de Europese Unie.quote:Op zondag 18 december 2005 14:09 schreef zakjapannertje het volgende:
en nu zitten we in dat heidense Europese Unie
Say...quote:Op zondag 18 december 2005 14:15 schreef pberends het volgende:
Lekker wijf en vingers in der...
Eigenlijk een WFL topic.
ah, ruim de tijd om een beetje hindi-engels te kennen dusquote:Op zondag 18 december 2005 14:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Verval en ondergang van de Europese Unie.
Over een paar honderd jaar lezen ze dat met verbazing.
Ik heb nu even geen zin om Duits te gaan ontcijferen, maar de Inquisitie is toch wel een van de beste uitvindingen van de Middeleeuwen.quote:Op zondag 18 december 2005 12:39 schreef Godslasteraar het volgende:
Die Rückkehr der Inquisition
Interessante vergelijking.
Dit is in ieder geval geen Hindi-Engels.quote:Op zondag 18 december 2005 14:47 schreef Monidique het volgende:
Fred: say what, say what? (x4)
Jon: my dick is bigger than yours...
Mijn bloed, mijn ziel...quote:Op zondag 18 december 2005 14:50 schreef Monidique het volgende:
maar de Inquisitie is toch wel een van de beste uitvindingen van de Middeleeuwen.
Ik zat me meer te verbazen over de verschillen tussen lekkere en lelijke wijven en hoe mannen daarop reageren. Bij een lekker wijf zou ik der kont nog willen likken, maar bij een lelijk wijf wordt een zoen op de wang al moeite. En ik ben niet de enige. Maar das het opmerkelijke niet, het opmerkelijke is dat er zo'n groot verschil inzit, terwijl biologisch gezien de twee vrouwen nauwelijks van elkaar verschillen (bijna hetzelfde dna).quote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe bedenk je zo'n thread pberends, ervaring mee?
Ik dacht eerder aan die andere chick in m'n fotoboek.quote:
Een loos begrip zonder concrete betekenis dat gebruikt kon worden om tendentieuze berichten te plaatsen.quote:Op zondag 18 december 2005 15:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is naievisme?
Zoiets als: Monidique die door de andere sexe aantrekkelijk wordt gevonden dus?quote:Op zondag 18 december 2005 15:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een loos begrip zonder concrete betekenis
Ah, maar daar is op zich niets mis mee, hoewel ik het betwijfel.quote:Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
[..]
Zoiets als: Monidique die door de andere sexe aantrekkelijk wordt gevonden dus?
Wij ook.quote:Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ah, maar daar is op zich niets mis mee, hoewel ik het betwijfel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |