Overigens een felle anti-racist.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:17 schreef Sidekick het volgende:
Een typische Republikein. Hij zou zo maar Coen Heston kunnen heten.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:21 schreef Diebitch het volgende:
Ik mis het opportunisme!! Overal vergeten ze politiek ook te associeren met opportunisme. Populisme wordt altijd wel gebruikt....whaaaaaaaaa kwaad kan ik me erover maken!! shit politiek, shit systeem...we gaan ook naar een verkapte dictatuur, let maar op net zoals amerika!!
Democratie hahahah zeker!! Meer dan de helft van het land is dom! En daar luisterD de politiek naar?
Heel het systeem is fout!!
Nu de hamvraag: HOE DAN WEL???
Het is toch algemeen bekend dat Microsoft in nazi-Duitsland is opgericht?quote:
En nog geen tien jaar later had je er voornamelijk widows.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:01 schreef DaveM het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat Microsoft in nazi-Duitsland is opgericht?
in 1938 geloof ik, men had toen van de ene op de andere dag sterke behoefte aan windows![]()
En dat was toch ook een stelletje sletten bij elkaar...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En nog geen tien jaar later had je er voornamelijk widows..
jij kan het weten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En dat was toch ook een stelletje sletten bij elkaar...
Meer kan je ook niet wernsen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een Duitse achternaam![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:24 schreef chairman.fx het volgende:
SMS disco1 on naar ..
Je telefoon wordt een disco
Hebben jullie ook allemaal van de gare ringtones? Ik heb gewoon biep, biep, biep, en de trilfunctie
mijn telefoon is kapotgeraakt, dat zegt genoeg hoop ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:24 schreef chairman.fx het volgende:
SMS disco1 on naar ..
Je telefoon wordt een disco
Hebben jullie ook allemaal van de gare ringtones? Ik heb gewoon biep, biep, biep, en de trilfunctie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |