Logica en retoriek... prachtig toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:59 schreef Silmarwen het volgende:
Tja zo kun je het ook bekijken ja. ROFL
Joden zijn geen volk. Nederlanders of belgen natuurlijk wel. Joden zitten in het rijtje van christenen en moslims.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zucht.
Joden zijn een volk, net als Nederlanders of Belgen. Je bent gezakt voor het tentamen Verzamelingenleer en Logica.
Dan kun je dus niet discussie voeren. Duh.quote:Kirmi zei in het vorige topic
Ik geef niets toe. Ik mag niet oordelen over andere mensen. Dat kan alleen Allah (SWT)
Omdat ik geen oordeel wil vellen over mensen? Apart.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan kun je dus niet discussie voeren. Duh.
Hmmm. Hehe. Okay. Ben dus ook gezakt?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:02 schreef Silmarwen het volgende:
Aaahh. Volgens mij vallen Joden toch echt onder gelovigen hoor. Jodendom = geloof net als Christendom en Moslimdom
(ah vandaar het dom gedoe, het kwartje valt Geloof = Dom)
Een theorie omtrent het bestaan (rekening houdend met de aanwezige kennis ten tijde van de vorming hiervan) dom noemen? Ik zou eerder zeggen geniaal, watvoor reden er ook aan ten grondslag mag liggen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:02 schreef Silmarwen het volgende:
Aaahh. Volgens mij vallen Joden toch echt onder gelovigen hoor. Jodendom = geloof net als Christendom en Moslimdom
(ah vandaar het dom gedoe, het kwartje valt Geloof = Dom)
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Logica en retoriek... prachtig toch?
Ik ben geen POL-erquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Ik vond het wel humor hebben iig.
Hey maar kom je op de meet. Gaan we power yoga-en(nog steeds geen foto in je fotoboek.)
Een foto kan ik misschien nog wel regelen... zoek me maar op met msn.. worden we MSN-buddiesquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Ik vond het wel humor hebben iig.
Hey maar kom je op de meet. Gaan we power yoga-en(nog steeds geen foto in je fotoboek.)
JodenGeniaal ChristenGEniaal. Bekt niet zo hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een theorie omtrent het bestaan (rekening houdend met de aanwezige kennis ten tijde van de vorming hiervan) dom noemen? Ik zou eerder zeggen geniaal, watvoor reden er ook aan ten grondslag mag liggen.
Okay, met Joden zat ik fout, maar dat doet nog niks af aan wat je nu weer beweert.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Joden zijn geen volk. Nederlanders of belgen natuurlijk wel. Joden zitten in het rijtje van christenen en moslims.
Jij komt zeker niet vaak in WFL ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
JodenGeniaal ChristenGEniaal. Bekt niet zo hoor
Maar eigenlijk is het wel geniaal. Wat nou als er geen God blijkt te zijn. Zou best grappig zijn. Dan heeft iemand toch een verdomd mooi verhaaltje opgehangen. Wel leuk om dat theorietje in werking te zien (ik bedoel dat je in een kring zit, wat in iemands oor fluisterd en er wat anders uitkomt)
Hail to the man who invented God
uhuh.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hmmm. Hehe. Okay. Ben dus ook gezakt?
Maar waarom alleen deze geloven genoemd?
En je punt is?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet vaak in WFL ?
Nogmaals, joden zijn geen volk. Ze zijn onderdeel van een volk, net zoals allochtonen, moslims en wat nog meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay, met Joden zat ik fout, maar dat doet nog niks af aan wat je nu weer beweert.
Joden zijn natuurlijk wel een volk. Zie je nu wat de PvdH bewerkstelligt? Jij noemt nederlanders een volk, terwijl het bestaat uit allochtonen, moslims, joden etc.
Dat is inderdaad beter, moreel en ethisch. Wel wazig.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
uhuh.
Het zijn de drie grootste. (grootste als in aantal aanhangers wnat groot zijn ze in mijn ogen niet. Boedisme verdient pas respect)
Hij zegt toch net, ok ik zat fout.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nogmaals, joden zijn geen volk. Ze zijn onderdeel van een volk, net zoals allochtonen, moslims en wat nog meer.
Klopt, en daarna zegt hij het gewoon nog een keer.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij zegt toch net, ok ik zat fout.![]()
Aha, Nederlanders zijn dus ook geen volk. Goedzo. Met dank aan de PvdH.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nogmaals, joden zijn geen volk. Ze zijn onderdeel van een volk, net zoals allochtonen, moslims en wat nog meer.
Ik denk dat hij Israel bedoelt. Maar kan me vergissen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Klopt, en daarna zegt hij het gewoon nog een keer.![]()
Waar heb je gezien dat ik nederlanders noemde? Ik heb al eerder gezegd dat nederlanders als geheel wel een volk zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aha, Nederlanders zijn dus ook geen volk. Goedzo. Met dank aan de PvdH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |