had je maar beter je best moeten doen op schoolquote:
Ik heb betaald voor ticket, kost, inwoning en taalcursus. Aangezien Tuana bij haar vriendje verbleef, neem ik aandat ik niet op dezelfde stek zit.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:36 schreef Harry_Sack het volgende:
waar heb je precies voor betaald, Johan?
En zit je op dezelfde stek als waar Tuana zat?
Vandaar dat ik dus een pleonasme ziequote:Op zondag 10 juli 2005 21:36 schreef Harry_Sack het volgende:
had je maar beter je best moeten doen op school
zo bedoelde ik het ook eigenlijk, het vriendje van Tuana, daar waar hij verbleef, daar ben jij ook gedumpt, of niet?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb betaald voor ticket, kost, inwoning en taalcursus. Aangezien Tuana bij haar vriendje verbleef, neem ik aandat ik niet op dezelfde stek zit.
Nou ja, dat is een gastgezin dat blijkbaar verbonden is aan dat instituut. Ik heb gekeken, maar in het hoogseizoen zou ik al snel iets duurder uit zijn geweest.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:38 schreef Lemmeb het volgende:
In het centrum en eten wanneer je wilt lijken me goede omstandigheden, maar ik snap niet zo goed wat die Italianen daarmee te maken hebben. Kon je niets vinden zonder Italianen
Nee, hij heeft het zelf geregeld. Voor mij wordt gezorgd.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het ook eigenlijk, het vriendje van Tuana, daar waar hij verbleef, daar ben jij ook gedumpt, of niet?
hehehequote:Op zondag 10 juli 2005 21:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dus een pleonasme zie
Kennis is macht. Kennissen machtiger![]()
Oh dan is het wel oke idd.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou ja, dat is een gastgezin dat blijkbaar verbonden is aan dat instituut. Ik heb gekeken, maar in het hoogseizoen zou ik al snel iets duurder uit zijn geweest.
mooi.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het zelf geregeld. Voor mij wordt gezorgd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |