abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27272367
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws. Iedereen is welkom, vooral veteranen.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
En vergeet msn niet.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27272400
Nou, nou, lucida scheldt de een na de ander uit voor evil bad guy in de Tweede Wereldoorlog, heeft nog steeds geen topic geopend over, ja, over iets, wat, naar verluid, nodig was voor de unban, en blijft maar doorzeuren.

Maar het is natuurlijk allemaal Ryan3's schuld. Is dit nu de befaamde rechtse eigen verantwoordelijkheid?

Arme lucida toch, .
pi_27272526
Ryan3 bagataliseert rustig en ongestoord de rol van Eichmann, maar begint vervolgens te piepen als iemand laat zien dat verschillende elementen van de holocaust helemaal niet van die grote zekerheden zijn als wel wordt aangenomen. Zullen we spreken van selecttieve verontwaardiging?
Ik stem Wilders. U ook?
  maandag 23 mei 2005 @ 13:19:45 #4
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27272560
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:15 schreef Monidique het volgende:
Nou, nou, lucida scheldt de een na de ander uit voor evil bad guy in de Tweede Wereldoorlog, heeft nog steeds geen topic geopend over, ja, over iets, wat, naar verluid, nodig was voor de unban, en blijft maar doorzeuren.

Maar het is natuurlijk allemaal Ryan3's schuld. Is dit nu de befaamde rechtse eigen verantwoordelijkheid?

Arme lucida toch, .
We zullen jou eens even wekenlang voor hoerenjong uit gaan maken en je persoonsgegevens posten, dan piep je ook wel anders .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 23 mei 2005 @ 13:20:21 #5
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27272592
Goh, de VVD staat gelijk met de SP qua populariteit. Ze zouden nu beiden op 20 zetels uitkomen

Check!
peiling door Maurice de Hond
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_27272603
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

We zullen jou eens even wekenlang voor hoerenjong uit gaan maken en je persoonsgegevens posten, dan piep je ook wel anders .
Sommige users zijn inderdaad erg kinderachtig.
Yeah baby Yeah!
pi_27272641
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Goh, de VVD staat gelijk met de SP qua populariteit. Ze zouden nu beiden op 20 zetels uitkomen

[afbeelding]
peiling door Maurice de Hond
20 zetels is zeer netjes voor de SP, maar ik vind tussentijdse polls over zetels verschrikkelijk nietszeggend, die hele heissa omtrent upcoming Wilders is zo verschrikkelijk overbodig.
Yeah baby Yeah!
  maandag 23 mei 2005 @ 13:21:49 #8
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27272644
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:20 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Sommige users zijn inderdaad erg kinderachtig.
Hoe bedoel je dat precies?
  maandag 23 mei 2005 @ 13:22:32 #9
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27272671
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:21 schreef Elgigante het volgende:

[..]

20 zetels is zeer netjes voor de SP, maar ik vind tussentijdse polls over zetels verschrikkelijk nietszeggend, die hele heissa omtrent upcoming Wilders is zo verschrikkelijk overbodig.
Het is leuker dan de paardenrennen te volgen
pi_27272684
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:21 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat precies?
Het posten van persoonlijke gegevens en het aanmaken van kloontjes vind ik eigenlijk een lifetime-ban waard.
Fok valt en staat bij de goedwillendheid van haar members.
Yeah baby Yeah!
pi_27272716
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Oog om oog?

Hoe dan ook, is lucida wekenlang zomaar vanuit het niets voor hoerenjong uitgemaakt en is hij geband omdat hij hoerenjong werd genoemd? En ja, als ik jullie uitdaag om mijn persoonlijke gegevens te zoeken, wat ik niet doe, dan moet ik niet piepen als dat ook gebeurt.
  maandag 23 mei 2005 @ 13:23:40 #12
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27272719
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het posten van persoonlijke gegevens en het aanmaken van kloontjes vind ik eigenlijk een lifetime-ban waard.
En de jamba-reklame die niet geblocked mag worden natuurlijk
  maandag 23 mei 2005 @ 13:24:05 #13
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27272739
quote:

[..]

En op welke users doel je dan precies?
pi_27272755
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Het is leuker dan de paardenrennen te volgen
Kan, maar is hetzelfe als na de 2e etappe gaan bepalen wie er de Tour de France wint.
Op die dagen vieren de sprinters nog hoogtij.
Tegen de tijd dat wij moeten gaan stemmen komen er weer andere problemen boven tafel.
Yeah baby Yeah!
  maandag 23 mei 2005 @ 13:25:53 #15
80268 kLowJow
That's Gay
pi_27272801
Zuig.
pi_27272830
quote:

[..]

Het eerste wel, het tweede weer niet. Ik vind feitelijk dat die Olli_A bijvoorbeeld heel erg verkeerd bezig is, en aangezien hij een kloon blijkt van Ryan3, waar eerst werd aangenomen dat ie een kloon was van sjun, ga je je inderdaad verbazen over bepaalde beslissingen. Aan de andere kant, lucida had niet in het feedback-topic door moeten gaan, maar het gewoon naar bijvoorbeeld dit topic moeten overhevelen(de recente actie dan)
Ik stem Wilders. U ook?
pi_27272837
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:24 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En op welke users doel je dan precies?
Dat Sjun blijkbaar kloons heeft aangemaakt om wat ongezoutener zijn mening te verkondigen vind ik stupide, maar hij zal ongetwijfeld niet de enige zijn.
Ik ben er ook weleens mee geconfronteerd dat iemand allemaal zaken van mij op Fok ging zetten, alleen omdat hij zijn gelijk niet kon halen met argumenten, het heeft hem wel een ban opgeleverd, maar een tijdelijke.
Yeah baby Yeah!
pi_27272862
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:25 schreef kLowJow het volgende:
Zuig.
Slurrrrrp.
Ik stem Wilders. U ook?
  maandag 23 mei 2005 @ 13:28:33 #19
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27272902
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Kan, maar is hetzelfe als na de 2e etappe gaan bepalen wie er de Tour de France wint.
Op die dagen vieren de sprinters nog hoogtij.
Tegen de tijd dat wij moeten gaan stemmen komen er weer andere problemen boven tafel.
Zolang er mensen zijn die rijk worden van dit soort peilingen, is het interessant genoeg
pi_27272931
Maar kan er niet gewoon even een GC-topic geopend worden over lucida c.s, sjun c.s en Ryan3 c.s.?
  maandag 23 mei 2005 @ 13:30:14 #21
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27272951
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Oog om oog?
Ik zou niet weten wat lucida Ryan3 en zijn aanhangers persoonlijk heeft aangedaan, voor dat hij laatst geband werd vanwege vermeende holocaustontkenning. Maar het zou kunnen dat ik wat gemist heb. Als dat laatste het geval is, verlicht me dan alsjeblieft .
quote:
Hoe dan ook, is lucida wekenlang zomaar vanuit het niets voor hoerenjong uitgemaakt
Niet letterlijk voor 'hoerenjong' natuurlijk, maar hij is wekenlang zwartgemaakt door Ryan3 en vriend(inn)en, zonder dat hij enig weerwoord kon geven en zonder dat iemand uit de crew ingreep. Niet zo vreemd dus dat hij vervelend terug gaat doen als hij eindelijk wel wat terug mag zeggen. Het is alsof je een uitgehongerde Mastiff loslaat op een stel konijnen.
quote:
en is hij geband omdat hij hoerenjong werd genoemd?
Nee, hij is geband omdat hij z'n gram wilde halen, denk ik.
quote:
En ja, als ik jullie uitdaag om mijn persoonlijke gegevens te zoeken, wat ik niet doe, dan moet ik niet piepen als dat ook gebeurt.
Persoonlijke gegevens opzoeken en persoonlijke gegevens posten op FOK! zijn 2 héél verschillende dingen.
pi_27272957
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:28 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Zolang er mensen zijn die rijk worden van dit soort peilingen, is het interessant genoeg
Blijkbaar is er een behoefte aan inderdaad en wie is Maurice om ons daar niet in te voorzien?

Dat partijen deze tussen-polls nodig hebben om andere zaken te verkondigen zegt al genoeg.
Yeah baby Yeah!
  maandag 23 mei 2005 @ 13:33:11 #23
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27273063
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Blijkbaar is er een behoefte aan inderdaad en wie is Maurice om ons daar niet in te voorzien?

Dat partijen deze tussen-polls nodig hebben om andere zaken te verkondigen zegt al genoeg.
Ik vind het wel prettig dat mensen als van Aartsen daardoor op eieren moeten lopen eigenlijk. Het zou een mooie janboel worden als er geen enkele rem zou zijn op het functioneren of het niet-functioneren van politici
  maandag 23 mei 2005 @ 13:34:36 #24
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27273112
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:26 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat Sjun blijkbaar kloons heeft aangemaakt om wat ongezoutener zijn mening te verkondigen vind ik stupide, maar hij zal ongetwijfeld niet de enige zijn.
Ik ben er ook weleens mee geconfronteerd dat iemand allemaal zaken van mij op Fok ging zetten, alleen omdat hij zijn gelijk niet kon halen met argumenten, het heeft hem wel een ban opgeleverd, maar een tijdelijke.
Maat hebben lucida en/of sjun en/of Aaahikwordgek ook weleens (belasterende) persoonlijke zaken over Ryan3 en/of vriend(inn)en op FOK! gepost? Want in dat geval kan ik me hun gedrag van de afgelopen weken natuurlijk wel weer voorstellen.

Daar is mij echter niets over bekend .

Over die kloons: als je iedereen gaat bannen die ooit een kloon heeft aangemaakt, houd je weinig interessante users meer over. Dus laten we dat maar niet doen.
pi_27273200
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:33 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ik vind het wel prettig dat mensen als van Aartsen daardoor op eieren moeten lopen eigenlijk. Het zou een mooie janboel worden als er geen enkele rem zou zijn op het functioneren of het niet-functioneren van politici
Als politici polls nodig hebben om te kijken wat er aanslaat en wat niet, zijn ze dus slechte volksvertegenwoordigers.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')