Oke.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:00 schreef Sidekick het volgende:
Dora, zou je alsjeblieft kunnen stoppen met het getroll? Bij voorbaat dank.
Het begon net leuk worden. Spelbreker.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:00 schreef Sidekick het volgende:
Dora, zou je alsjeblieft kunnen stoppen met het getroll? Bij voorbaat dank.
Meki, even een normale vraag, dan verwacht ik ook een normaal antwoord. Wat zou je ervan vinden als (ALS hij het heeft gedaan, ik zeg niet dat het zo is) Mohammed een 9-jarig meisje had gesekst? Zou je dat normaal vinden?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:01 schreef Meki het volgende:
![]()
dan zou ik geen Moslim zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Meki, even een normale vraag, dan verwacht ik ook een normaal antwoord. Wat zou je ervan vinden als (ALS hij het heeft gedaan, ik zeg niet dat het zo is) Mohammed een 9-jarig meisje had gesekst? Zou je dat normaal vinden?
Ja, laten we die discussie weer eens voeren. Binnen 3 pagina's vliegen de bans je om je oren...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Meki, even een normale vraag, dan verwacht ik ook een normaal antwoord. Wat zou je ervan vinden als (ALS hij het heeft gedaan, ik zeg niet dat het zo is) Mohammed een 9-jarig meisje had gesekst? Zou je dat normaal vinden?
Vind je de hadieth (de overleveringen) betrouwbaar genoeg?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
dan zou ik geen Moslim zijn
Mara dat is gelul
Dat is niet waar
Waaruit blijkt dan dat het niet waar is?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
dan zou ik geen Moslim zijn
Mara dat is gelul
Dat is niet waar
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vind je de hadieth (de overleveringen) betrouwbaar genoeg?
De islamitische sjaria die jij zo geweldig vindt, is gebaseerd op de hadieth. Vind je de hadieth nou wel of niet betrouwbaar?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin
In de Koran staat niks
Mohamed is mijn Profeet en Allah is mijn god
Ik vrees dat de persoon in kwestie niet op de hoogte is van wat er precies wel of niet in de Koran of Hadith staat, en daarom maar snel terug valt op door ouders geïndoctrineerde standaard zinnetjes.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De islamitische sjaria die jij zo geweldig vindt, is gebaseerd op de hadieth. Vind je de hadieth nou wel of niet betrouwbaar?
Heb jij eigenlijk een geloof?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:12 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Ik vrees dat de persoon in kwestie niet op de hoogte is van wat er precies wel of niet in de Koran of Hadith staat, en daarom maar snel terug valt op door ouders geïndoctrineerde standaard zinnetjes.
Ik ben een Kafhir. Net als meki.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een geloof?
Uiteraard, of is het vandaag pasen en pinksteren?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:24 schreef Maerycke het volgende:
Hoi!
Is het meer moslimbashtijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |