Landsbelang is wat het volk gekozen heeft in Nederland, en het kabinet heeft dat mandaat, en dat kabinet heette Paars. Wederom, als Zalm of de VVD het niet bevalde moesten ze niet met de PvdA en D66 in zee gaan. De VVD is evengoed verantwoordelijk voor Paars beleid.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Niet in het geheel. Wat er bij de formatiegesprekken is afgesproken moet worden uitgevoerd. Dat coalitie-belang gaat meestal boven het landsbelang.
Wat verwachtte je dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:58 schreef du_ke het volgende:
Maar M je ziet er toch anders uit dan ik verwacht had!
En anders dan Nouk op de meet bazelde. Nou ja, deels anders.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:58 schreef du_ke het volgende:
Ben jij pro- of anti-Dione?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
du_ke gedisst.
He foto's waar?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:58 schreef du_ke het volgende:
Tja dat weet ik ook niet precies, anders vooral.quote:
Kent N M dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En anders dan Nouk op de meet bazelde. Nou ja, deels anders.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat weet ik ook niet precies, anders vooral.
Wat zei zij dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En anders dan Nouk op de meet bazelde. Nou ja, deels anders.
Anti. Anti en nog eens anti.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ben jij pro- of anti-Dione?
Ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Anti. Anti en nog eens anti.
Ik zou haar wel zien zitten als ze er zo uit zou zien:
[afbeelding]
God.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:08 schreef du_ke het volgende:
Wat een ironie dat vlak na een xenofobiepost wolfje opduikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |