Nou?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Opvoeden? Wie schrijft er hier nu als Multatuli?
Als je het maar netjes houdtquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:44 schreef Tuana het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je het zó zwaar had.
Wat ik wil?? Heb je ff een uurtje
Kan ik er wat aan doen? Mijn moeder is na 19 jaar nog steeds niet teruggekomen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zit je dan nog steeds in de ballenbak?
Ja, leuke verhalende geschiedenis met enige analyses die nog steeds hout snijden, meen ik. Wel een beetje onder je niveau.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:48 schreef Monidique het volgende:
Yohen, is Distant Mirror: The Calamitous 14th Century wat?
Ik heb 'm in het Nederlands gekocht voor ¤12,50. Misschien ken je het?
Ja, ik weet het, ik zou niet terugkeren naar POL-SC, maar waar moet je het anders over zo'n boek hebben, hé?
Zelfs een imam zou het moeten verbieden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom moest je lachen om mijn opmerking over imams en Beckham in NWS?
hm, ik zou meer optrekken met RQ als ik jou was ...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zelfs een imam zou het moeten verbieden.
Dat is toch droog. Ook al is het niet bedoeld als grap, dan gebruik ik 'm toch voor mijn volgende cabaretvoorstelling.
Zoop!, the musical ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:52 schreef Monidique het volgende:
Ook al is het niet bedoeld als grap, dan gebruik ik 'm toch voor mijn volgende cabaretvoorstelling.
Is de revolutie dan toch ophanden?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:06 schreef Tuana het volgende:
Johan: houd je mail in de gaten
Beter idee: Lees mail toch maar niet! Wis het gelijk! (Ik meen het)quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is de revolutie dan toch ophanden?
Te laat.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:14 schreef Tuana het volgende:
[..]
Beter idee: Lees mail toch maar niet! Wis het gelijk! (Ik meen het)
Ik zie hetquote:
Ja, ik verklaarde Johan de liefde per emailquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:15 schreef Monidique het volgende:
Het was aan haar minnaar gericht.
Ik héb perversere verhalen gehoord, hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:18 schreef Tuana het volgende:
Ja, ik verklaarde Johan de liefde per email![]()
Ik héb een webcam, weet je?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Met of zonder webcam-naaktfoto's?
http://demonic.mine.nu/share/webcam.htmlquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Na je borsthaar hoef ik niets meer te zien hoor.
Je ziet er dus niet uit als een standaard drinkeboer. Mijn excuses voor elke opmerking over je vermeende (overmatige) drankgebruik.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://demonic.mine.nu/share/webcam.html
quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je ziet er dus niet uit als een standaard drinkeboer. Mijn excuses voor elke opmerking over je vermeende (overmatige) drankgebruik.
Soms. Ik was er... kort geleden nog. Juni ofzo.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Alleen nu zie ik een wildgroei aan haar rond je oor. Ga je ooit wel eens naar de kapper?
Ja, ik ben geen kale moslim met een snor, bihjvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:37 schreef RichardQuest het volgende:
Hij werkt. Weten we ook weer hoe jij er uit ziet achter de M.
hij is ertoch zeker voor een groot deel verantwoordelijk voor. En wel raar dat het nu plotseling erg anderszou moeten of niet?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En de minister van Financiën bepaalt ook het complete beleid
Niet aan de linker kant maar gewoon compleet er buiten zie GBquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
veramerikanisering
Bovendien zitten de liberalen in een twee-partijen stelsel aan de linkerkant. Dus zó gek is die benaming ook weer niet.
Niet in het geheel. Wat er bij de formatiegesprekken is afgesproken moet worden uitgevoerd. Dat coalitie-belang gaat meestal boven het landsbelang.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:46 schreef RichardQuest het volgende:
Maar natuurlijk is de minister van financien niet verantwoordelijk voor de financien, du_ke.
fiets050.nl voor minder dan 50 e wordt een prima fiets aan huis bezorgdquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik werk in een fabriek aan de lopende band.... Hoe kan ik dan yup zijn. Kan me niet eens
een fatsoenlijke fiets veroorloven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |