dag mop, jammer dat onze boekendate niets is gewordenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef Tuana het volgende:
Goedenavond kameraden (:W HARRY) en overig gespuis
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef Tuana het volgende:
Goedenavond kameraden (HARRY) en overig gespuis
je bedoelt de "moslim"partij die meer dan de helft van de moslims wil volgens Foquz Etnomarketing? Ben ontzettend benieuwd hoe men dat onderzoek heeft gedaan....quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef pberends het volgende:
Nova: Shoarma-partij is nabij.
Ben jij dan die sukkel?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het subsidietrekker gehalte wordt hier steeds groter
Helaas, jij moest de boeken z.s.m verkopen aan de Slegtequote:Op vrijdag 10 december 2004 23:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dag mop, jammer dat onze boekendate niets is geworden![]()
Nee helaas, ik ga een stichting oprichten voor mezelf, denk ik. Als iedereen in Nederland 1 cent schenkt ben ik al tevredenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Nog subsidiesukkels gevonden?
hmja, die rat wilde me er zelfs minder dan 300 euries voor geven. Hij heeft er een mooie deal aan overgehouden, that's for sure..quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:30 schreef Tuana het volgende:
[..]
Helaas, jij moest de boeken z.s.m verkopen aan de Slegte![]()
http://www.foquz.nl/quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:28 schreef Tuana het volgende:
[..]
je bedoelt de "moslim"partij die meer dan de helft van de moslims wil volgens Foquz Etnomarketing? Ben ontzettend benieuwd hoe men dat onderzoek heeft gedaan....
Ja. Tot op de Jongste Dag, vaderlandsloze.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:35 schreef Harry_Sack het volgende:
hm, krijg je hier eigenlijk een ban voor?
neem hier afscheid van Bernie
Ik werk zelf ook bij een onderzoeksbureau, en ben daarom best benieuwd naar de vragen die gesteld zijn en de manier waarop de respondenten geselecteerd zijn enz. Maar op de site is daar weinig over te vinden...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.foquz.nl/
Site is iig professioneel
mwoa, zien we dan wel weer. Volgens mij heb ze me een soort personata non grata in fokstyle gegeven, ze vinden me wijsquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. Tot op de Jongste Dag, vaderlandsloze.
Vrijheid van meningsuiting ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Nee, op zijn minst een slotje.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Mwoa, knut en ik zullen toch nooit vrienden wordenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, op zijn minst een slotje.
bedankt voor het argumentquote:
Zit je dan nog steeds in de ballenbak?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet ergens gevonden.
Da's toch het enige wat ik 24/7 hoor. "Dat mag ik zeggen, we leven in een vrij land. Vrijheid van meningsuiting, maar da's jou zeker niet bekend"quote:
Joh, ik heb al een dagtaak aan het opvoeden van Johan, wat wil jij nou?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Da's toch het enige wat ik 24/7 hoor. "Dat mag ik zeggen, we leven in een vrij land. Vrijheid van meningsuiting, maar da's jou zeker niet bekend"
Opvoeden? Wie schrijft er hier nu als Multatuli?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Joh, ik heb al een dagtaak aan het opvoeden van Johan, wat wil jij nou?
Sorry, wist niet dat je het zó zwaar had.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Joh, ik heb al een dagtaak aan het opvoeden van Johan, wat wil jij nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |