Ja lekker...snij ik even wat kaas. Of zal ik wat kippebouten in de oven knallen?quote:
Een voetbal is verloederd? Nee, dan die loodzware leren ballen van vroeger.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef wonko het volgende:
Ik las eerst "Voetbal verloederd" dat leek me wel een goed uitgangspunt.
Wil je er een sigaar bij, Fidel?quote:
Lijkt me fijnquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je er een sigaar bij, Fidel?
neuh doe maar bitterballen ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:51 schreef wonko het volgende:
[..]
Ja lekker...snij ik even wat kaas. Of zal ik wat kippebouten in de oven knallen?
Wat is het probleem....?!..... Dat de randstad mentaliteit (ook in voetbal) zijn beste tijd heeft gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef wonko het volgende:
Ik las eerst "Voetbal verloederd" dat leek me wel een goed uitgangspunt.
De paus pijpt tegenwoordig. Met een buisje haalt die adem. Yeah right!quote:
Nooit geweten dat die supporters zo literair begaafd waren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee. Is gekozen vanwege de allitererende assonantie.
Zelfs door de handschoen rook hij de kont van Van Gaal.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:56 schreef Harry_Sack het volgende:
wat was ajax toch beroerd vandaag.
Je ziet ook gelijk aan de lichaamstaal wie de farizeeer is:
[afbeelding]
De snackbar om de hoe is vast nog open.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:56 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb zin in frikandel speciaal
Die?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:56 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die supporters zo literair begaafd waren.
eeeeh, van Gaal is al een tijdje geleden opgestapt hoor..quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zelfs door de handschoen rook hij de kont van Van Gaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |