Ja lekker...snij ik even wat kaas. Of zal ik wat kippebouten in de oven knallen?quote:
Een voetbal is verloederd? Nee, dan die loodzware leren ballen van vroeger.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef wonko het volgende:
Ik las eerst "Voetbal verloederd" dat leek me wel een goed uitgangspunt.
Wil je er een sigaar bij, Fidel?quote:
Lijkt me fijnquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je er een sigaar bij, Fidel?
neuh doe maar bitterballen ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:51 schreef wonko het volgende:
[..]
Ja lekker...snij ik even wat kaas. Of zal ik wat kippebouten in de oven knallen?
Wat is het probleem....?!..... Dat de randstad mentaliteit (ook in voetbal) zijn beste tijd heeft gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef wonko het volgende:
Ik las eerst "Voetbal verloederd" dat leek me wel een goed uitgangspunt.
De paus pijpt tegenwoordig. Met een buisje haalt die adem. Yeah right!quote:
Nooit geweten dat die supporters zo literair begaafd waren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee. Is gekozen vanwege de allitererende assonantie.
Zelfs door de handschoen rook hij de kont van Van Gaal.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:56 schreef Harry_Sack het volgende:
wat was ajax toch beroerd vandaag.
Je ziet ook gelijk aan de lichaamstaal wie de farizeeer is:
[afbeelding]
De snackbar om de hoe is vast nog open.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:56 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb zin in frikandel speciaal
Die?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:56 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die supporters zo literair begaafd waren.
eeeeh, van Gaal is al een tijdje geleden opgestapt hoor..quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zelfs door de handschoen rook hij de kont van Van Gaal.
Die Hamas Hamas roepen?quote:
of voor feyenoord, hij scoort wel in de kuipquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:57 schreef George-Butters het volgende:
Ajax, Nevland was misschien een betere aankoop geweest
Ah, godverdomme man, Koeman is gewoon een klootzak en zo wil hij gewoon graag genoemd worden.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:57 schreef George-Butters het volgende:
Ajax, Nevland was misschien een betere aankoop geweest
Kom kom...die spelers hadden het er zo zwaar mee dat geen tijd meer hadden om de wannabee volksheld uit te hangen. Dus die ballen en het spel waren niet verloederd...in tegenstelling tot het huidige.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een voetbal is verloederd? Nee, dan die loodzware leren ballen van vroeger.
Je begeeft je op gladijs hier, J.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ah, godverdomme man, Koeman is gewoon een klootzak en zo wil hij gewoon graag genoemd worden.
Altijd wat met Groningse starheid
ik kan het me permiteren, onder de noemer blinde volkswoedequote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je begeeft je op gladijs hier, J.
Dacht al.quote:
toen stond hij al bekend als traag, maar hij kon zo lekker hard een bal poeieren ..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:02 schreef Drugshond het volgende:
Koemans uitspraak in '88 : Voetbal is oorlog..... ergens was hij toch wel een visionair.
Blijft een arrogant Ammmmzzztorrrdammmmmortju.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
eeeeh, van Gaal is al een tijdje geleden opgestapt hoor..
Voetbal is een geestelijke sport geworden.... Terwijl je op het veld staat gaat je vriendin uit de kleren voor de Playboy of Hustler of Penthouse of Mayfair "god mag weten wat".quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:00 schreef wonko het volgende:
Kom kom...die spelers hadden het er zo zwaar mee dat geen tijd meer hadden om de wannabee volksheld uit te hangen. Dus die ballen en het spel waren niet verloederd...in tegenstelling tot het huidige.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:02 schreef Drugshond het volgende:
Koemans uitspraak in '88 : Voetbal is oorlog.....
Ook in die fase blijven sommigen tot hun dood .quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:11 schreef du_ke het volgende:
Nee jij houdt je bezig met opgevoerde brommers.
Dat was pas een held! Geen kwaad woord over Rinus, hij is de enige die het volkslied oprecht kan zingen, met de hand op de borstquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:12 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]: aanschouw hier de echte profeet:
[afbeelding]
WIe neemt Cruijff nou nog serieus met zijn Cruijf University en zijn Spaanse propagandaspotje vòòr Europa door in krakkemikkig Spaans de eerste regels van de grondwet voor te lezenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:18 schreef Drugshond het volgende:
En hier de kroonprins "generaal" (maar te bang is om af te gaan als een gieter).
[afbeelding]
En een Zwitserse bankrekening...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Rinus was streng, maar rechtvaardig. Eentje van de oude slag. Nu hebben voetballers allemaal een grote bek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |