Ik ben overgestapt op een rtl stream, wat zegt van Aartsen precies bij de NOS?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:27 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik walg van van Aartsen die durft te reppen over vrijheid van meningsuiting, van Gogh is nog niet koud of hij begint alweer met goedkope retoriek.
Zijn eigen banaan hirsi ali bijvoorbeeld, de vrijheid van meningsuiting, is dit een daad van terreur?
Waarom wordt die klootzak niet gelijk afgekapt door het NOS?
Die 3 dingen,quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op een rtl stream, wat zegt van Aartsen precies bij de NOS?
Niet zo gek, ze is ook gelijk veilig opgeborgen volgens de verschillende nieuwsberichtenquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Die 3 dingen,
-hij dacht meteen aan Ayaan Hirsi Ali
Begint het toch aardig op te lijken?quote:-het is verschrikkelijk dat schrijvers, kunstenaars e.d. geen vrijheid van meningsuiting meer hebben
Wat is hier goedkoop aan? Denk niet dat Bos of Marijnissen het erg veel anders hadden gezegd.quote:-is dit een daad van terreur?
goedkoper kan gewoon niet.. (je ziet 'm ook zijn lach onderdrukken)
"Zo is het toch?", bewaar dat maar voor verjaardagsfeestjesquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niet zo gek, ze is ook gelijk veilig opgeborgen volgens de verschillende nieuwsberichten
[..]
Begint het toch aardig op te lijken?
[..]
Wat is hier goedkoop aan? Denk niet dat Bos of Marijnissen het erg veel anders hadden gezegd.
George, John, back to you!quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:47 schreef George-Butters het volgende:
En nu weer live over naar de verkiezing in de VS
Heb je verder ook nog wat zinnigs te melden?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
"Zo is het toch?", bewaar dat maar voor verjaardagsfeestjes![]()
heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb je verder ook nog wat zinnigs te melden?
Ben bang van wel mischien zelfs wel een parlementaire enquetequote:Op dinsdag 2 november 2004 14:02 schreef RichardQuest het volgende:
Ik hoop niet dat ze erover gaan "debatteren" in de Kamer.
Kan me best voorstellen dat GroenLinks of zo Remkes hierdoor gaat beschuldigen van onzorgvuldigheid...quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben bang van wel mischien zelfs wel een parlementaire enquete
In welk Topicquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
heb ik al gedaan
Donner staat al te orerenquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:02 schreef RichardQuest het volgende:
je bedoelt gelijke munt?quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
In welk Topic![]()
![]()
Maar wat is nu precies je obsessie met van Aartsen?
Ze zijn in NWS al druk aan het 'debatteren'..quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:02 schreef RichardQuest het volgende:
Van Aartsen wil je mening inperkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je bedoelt gelijke munt?
Sure, om jou te plezieren: Theo van Gogh vermoord (8)
Zal wel een discussie vol radicale opmerkingen zijn....heb ik even geen trek in.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze zijn in NWS al druk aan het 'debatteren'..
ach afgezien van het feit dat 99% van de opmerking een strekking zoals 'alle moskees in de fik' hebben valt het best mee.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zal wel een discussie vol radicale opmerkingen zijn....heb ik even geen trek in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |