Je vergeet één ding ero, kijk eens naar het geweld door moslims in Nederland in verhouding tot het aantal moslims dat in NL rondloopt...quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Beter gezegd het was een onstabiel ventje die door de toch wel botte uitspraken van theo doorgedraaid is.....
De islam heeft hier geen donder mee te maken, de moslims in het algemeen ook niet, gewoon 1!!!!! doorgedraaide gek.
Het is niet goed te keuren, het is bar slecht, maar met de uitspraken van theo was de kans groot dat er een onstabiel figuur door zou draaien, vooral met de druk van tegenwoordig op marokkanen...
Ik weet dat dat geen reden mag zijn en het praat het ook absoluut niet goed, maar het is wel waarheid, een waarheid die niet zomaar vergeten mag worden.
Kijk nu eens hoeveel kinderen er hier in nederland misbruikt worden, maakt dat van alle nederlanders kinderverkrachters???
Er was een christelijke man die zijn kinderen lens sloeg omdat hij vond dat dat van zijn geloof moest, zijn nu alle christenen kindermishandelaars????
Echt het geloof heeft hier niets mee te maken, in elk geloof zal je dingen vinden waarop je je kan beroepen als je slecht wil doen, dat betekend niet dat dat ook echt zo is...
Precies. Daarom moeten die Haagsche babbelaars zo snel mogelijk wegwezen. Dan heb je wel even geen democratie meer, maar over 10 jaar wel een leefbaar land.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:49 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Mensen reageren heftig en het slaat veelal nergens op, maar één ding weet ik wel: Met de huidige politiek gaat dit GROTE PROBLEEM (iedereen die het over kleine groepen heeft moet echt gauw zijn handen voor zijn ogen weghalen!!) niet opgelost worden.
Maar jij als ouwe boomneuker met je jezussandalen natuurlijk wel! En je weet al precies hoe alle verschillende omslims erover denken, dus meent iedereen hier met recht de les te kunnen lezen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:48 schreef calvobbes het volgende:
Ow jij hebt alle Moslims al om hun mening gevraagd ofzo?
Of ga jij alleen maar af op wat een paar mensen op een Moslim forum roepen?
Ja precies.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zijn we gewend van Nederlandse politici!
Wat lul je? Er zitten hier 3 allochtone collega's om me heen die meer dan kotsziek worden van de Islamieten. En vooral de Marokkanen. Ook zij hebben door wie het voor wie verpest. Zelfs zij opperden dat ze me maar "tegen de muur moeten worden gezet"..... dus waar heb je het over?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De actie is een doodsteek voor veel buitenlanders die hun uiterste best doen om een plaatsje te verwerven in deze maatschappij maar dankzij 1 persoon meteen weer jaren moeite teniet gedaan zien worden.
Uiteraard helpen de andere mensen die in dit land wonen nou niet echt mee om die mensen te steunen.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Beter gezegd het was een onstabiel ventje die door de toch wel botte uitspraken van theo doorgedraaid is.....
De islam heeft hier geen donder mee te maken, de moslims in het algemeen ook niet, gewoon 1!!!!! doorgedraaide gek.
Het is niet goed te keuren, het is bar slecht, maar met de uitspraken van theo was de kans groot dat er een onstabiel figuur door zou draaien, vooral met de druk van tegenwoordig op marokkanen...
Ik weet dat dat geen reden mag zijn en het praat het ook absoluut niet goed, maar het is wel waarheid, een waarheid die niet zomaar vergeten mag worden.
Kijk nu eens hoeveel kinderen er hier in nederland misbruikt worden, maakt dat van alle nederlanders kinderverkrachters???
Er was een christelijke man die zijn kinderen lens sloeg omdat hij vond dat dat van zijn geloof moest, zijn nu alle christenen kindermishandelaars????
Echt het geloof heeft hier niets mee te maken, in elk geloof zal je dingen vinden waarop je je kan beroepen als je slecht wil doen, dat betekend niet dat dat ook echt zo is...
dat is ook waar, maar het is voornamelijk de onder opgeleide jeugd die het hiernaar maakt, geen opleiding, van een uitkering leven en in groepjes op straat hangen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In een land waar als zoiets gebeurd mensen roepen dat Moskee's in de fik moeten, Moslims uitgezet moeten worden of tegen de muur gezet.
Waarin opgeroepen wordt om de wapens op te pakken, waarin gehoopt wordt op een burgeroorlog ( lees voorgaande 7 delen).
De actie is een doodsteek voor veel buitenlanders die hun uiterste best doen om een plaatsje te verwerven in deze maatschappij maar dankzij 1 persoon meteen weer jaren moeite teniet gedaan zien worden.
Uiteraard helpen de andere mensen die in dit land wonen nou niet echt mee om die mensen te steunen.
Als je zonodig vuur met vuur wilt bestijden, beeldspraakje:
Je huis staat in de fik, de branweer kom langs en in plaats van water pompen ze benzine over je huis.
Alles ligt in as, en jij zelf ook in puin.
Verbijsterd vraag je waarom ze jouw huis hebben afgebrand.
"Nou, het zit zo... we bestijden tegenwoordig vuur met vuur."
Je kunt 't niet laten he.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Eensch....
Wanneer gaan we beginnen met het ontruimen van de Veluwe?
Binnen islamitische landen is het niet mogelijk om kritiek op de islam te geven. In die zin heeft de achtergrond van deze achterlijke gek en de Islam er wel degelijk mee te maken.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt benieuwd naar, ik ben er eerder bang voor..quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:49 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu dit is gebeurd.
Nog niet helemaal eigenlijk...quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef Insomaniac het volgende:
Ik krijg net een SMSje van een Marokkaanse vriend van me, die man is advocaat, spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde Nederlander en DURFT ZIJN HUIS NIET UIT! Omdat er bij hem in de buurt een paar achterlijke boeren lopen die bloed willen zien. Nu tevreden stelletje generaliserende kortzichtige schlemielen?
Dat weet je voorlopig nog niet. Er is een reele kans dat de kritiek van Theo van Gogh op de islam een voorname reden is geweest voor deze moord. Nog niks bewezen, maar de kans is er zeker.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
De islam heeft hier geen donder mee te maken,
Het zou mij niet verbazen als de Dam vanavond vol staat met alle geloven en culturen en het gewoon een vreedzaam protest is....quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:51 schreef Code13.0 het volgende:
Zou me niet verbazen als er vanavond nog even een zelfmoordaanslag op de Dam plaats vindt.
![]()
dat heeft die marokaan gedaan man! hij heeft er zelf voor gekozen om theo te vermoorden!quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:52 schreef boebiedoe het volgende:
De tranen staan gewoon bijna in mijn ogen als ik het bericht telkens weer lees.. Er hangt nu ook gelijk een negatieve sfeer over heel Nederland jegens allochtonen. Jammer dat die kneus niet besefte dat 'ie de Marokkaanse gemeenschap en waarschijnlijk de hele allochtonen gemeenschap nu in een kwaad daglicht heeft gesteld. De schade wordt alleen maar groter ..
En op die manier blijft het probleem dus langzaam voortsudderen. In Nederland zitten er in de Marokkaanse gemeenschap heel wat extremistische elementen, die moeten eruit gezuiverd worden. Dat vereist daadkracht vanuit de Marokkaanse gemeenschap, en de politiek moet hen onder druk zetten om nu ook daadwerkelijk actie te ondernemen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:50 schreef erodome het volgende:
Geert Wilders durfde in Utrecht ook niet echt z'n huis meer uit.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef Insomaniac het volgende:
Ik krijg net een SMSje van een Marokkaanse vriend van me, die man is advocaat, spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde Nederlander en DURFT ZIJN HUIS NIET UIT! Omdat er bij hem in de buurt een paar achterlijke boeren lopen die bloed willen zien. Nu tevreden stelletje generaliserende kortzichtige schlemielen?
Ze? Het is één dader, toch?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef salutem het volgende:
Ze vragen er tog om ?
Oh gut zeg. Eentje die wel op school heeft gezeten. Moet je es voor de lol als meisje een kroeg binnenlopen en tellen hoe vaak je in je reet of tieten geknepen wordt door dat volk.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef Insomaniac het volgende:
dit heeft theo van gogh dus zelf ook eens gezegd: "ze vermoorden mij niet, ze zouden wel gek zijn, dan zou iedereen zich tegen ze keren"quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:52 schreef boebiedoe het volgende:
De tranen staan gewoon bijna in mijn ogen als ik het bericht telkens weer lees.. Er hangt nu ook gelijk een negatieve sfeer over heel Nederland jegens allochtonen. Jammer dat die kneus niet besefte dat 'ie de Marokkaanse gemeenschap en waarschijnlijk de hele allochtonen gemeenschap nu in een kwaad daglicht heeft gesteld. De schade wordt alleen maar groter ..
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja precies.
Een stad als Amsterdam moet geen softe flikker hebben die allemaal maar zeikt en zalft, dat moet iemand zijn met stalen kloten die knopen doorhakt en 'nee' zegt als het moet.
Dat beeld /die illusie wordt steeds minder geloofwaardig, gezien de reacties op diverse (haastig offline gehaalde) marocsites. Pas op het moment dat ik tienduizenden moslims de straat op zie gaan om hun afkeer te laten blijken van extremistische idioten, krijgen ze het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In een land waar als zoiets gebeurd mensen roepen dat Moskee's in de fik moeten, Moslims uitgezet moeten worden of tegen de muur gezet.
Waarin opgeroepen wordt om de wapens op te pakken, waarin gehoopt wordt op een burgeroorlog ( lees voorgaande 7 delen).
Als je zonodig vuur met vuur wilt bestijden, beeldspraakje:
Je huis staat in de fik, de branweer kom langs en in plaats van water pompen ze benzine over je huis.
Alles ligt in as, en jij zelf ook in puin.
Verbijsterd vraag je waarom ze jouw huis hebben afgebrand.
"Nou, het zit zo... we bestijden tegenwoordig vuur met vuur."
En de profeet Mohammed ook niet.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:49 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Dat zou van Gogh volgens mij niet gewild hebben. Fortuyn stiekem ook niet, denk ik.
Het is een beginquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef Insomaniac het volgende:
Met de beladen sfeer die er nu hangt kan ik me dat best voorstellen. Niet dat ik het probeer goed te praten, maar ik kan het me voorstellen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef Insomaniac het volgende:
BOEIENDquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef pooier het volgende:
Aangepast numme van lange frans en baas B op 538
Dat zou helemaal hypocriet zijn. Sowieso één grote show....quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als de Dam vanavond vol staat met alle geloven en culturen en het gewoon een vreedzaam protest is....
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Dude. Heb je ooit eens geschiedenis gevolgt?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. Daarom moeten die Haagsche babbelaars zo snel mogelijk wegwezen. Dan heb je wel even geen democratie meer, maar over 10 jaar wel een leefbaar land.
Mijn vriend moet ook dood? Omdat hij Marokkaan is? Terwijl hij deze moord net zo (zo niet erger) verafschuwt als jij en ik? Debiel!quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef fuzzybear het volgende:
[..]
Nog niet helemaal eigenlijk...
Best wel, dat nummer wat ook niet voor niets geschrevenquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
BOEIEND
Rationeel denken is er niet meer bij tijdens zulke gebeurtenissen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef Insomaniac het volgende:
Je hebt het psychologisch/psychiatrisch rapport al gelezen? De verdachte is ontoerekeningsvatbaar verklaard?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:50 schreef erodome het volgende:
gewoon 1!!!!! doorgedraaide gek.
Er wordt hier gereageerd op ene MOORD, al dan niet in verkeerde bewoordingen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:51 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Op dit forum wordt op dit moment een hoop haat gepredikt tegen moslims, ben jij dan een haar beter als user van dit forum?
Nee dat is precies hetzelfdequote:Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Oh gut zeg. Eentje die wel op school heeft gezeten. Moet je es voor de lol als meisje een kroeg binnenlopen en tellen hoe vaak je in je reet of tieten geknepen wordt door dat volk.
Maar dat is natuurlijk "anders".
huh doe jij dat nooit,?! ik dacht dat dat normaal was?!quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Oh gut zeg. Eentje die wel op school heeft gezeten. Moet je es voor de lol als meisje een kroeg binnenlopen en tellen hoe vaak je in je reet of tieten geknepen wordt door dat volk.
Maar dat is natuurlijk "anders".
Laten we ut hopen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als de Dam vanavond vol staat met alle geloven en culturen en het gewoon een vreedzaam protest is....
Da's dan misschien wat tè, maar het komt in de buurt.quote:
Calvobbes: Het Nederlandse volk bestaat niet, peace man!!!!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |