abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:53:07 #151
76233 fuzzybear
100% aaibaar
pi_23022501
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Beter gezegd het was een onstabiel ventje die door de toch wel botte uitspraken van theo doorgedraaid is.....

De islam heeft hier geen donder mee te maken, de moslims in het algemeen ook niet, gewoon 1!!!!! doorgedraaide gek.

Het is niet goed te keuren, het is bar slecht, maar met de uitspraken van theo was de kans groot dat er een onstabiel figuur door zou draaien, vooral met de druk van tegenwoordig op marokkanen...

Ik weet dat dat geen reden mag zijn en het praat het ook absoluut niet goed, maar het is wel waarheid, een waarheid die niet zomaar vergeten mag worden.

Kijk nu eens hoeveel kinderen er hier in nederland misbruikt worden, maakt dat van alle nederlanders kinderverkrachters???
Er was een christelijke man die zijn kinderen lens sloeg omdat hij vond dat dat van zijn geloof moest, zijn nu alle christenen kindermishandelaars????

Echt het geloof heeft hier niets mee te maken, in elk geloof zal je dingen vinden waarop je je kan beroepen als je slecht wil doen, dat betekend niet dat dat ook echt zo is...
Je vergeet één ding ero, kijk eens naar het geweld door moslims in Nederland in verhouding tot het aantal moslims dat in NL rondloopt...
liev!
pi_23022506
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:49 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Mensen reageren heftig en het slaat veelal nergens op, maar één ding weet ik wel: Met de huidige politiek gaat dit GROTE PROBLEEM (iedereen die het over kleine groepen heeft moet echt gauw zijn handen voor zijn ogen weghalen!!) niet opgelost worden.
Precies. Daarom moeten die Haagsche babbelaars zo snel mogelijk wegwezen. Dan heb je wel even geen democratie meer, maar over 10 jaar wel een leefbaar land.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23022507
Ik krijg net een SMSje van een Marokkaanse vriend van me, die man is advocaat, spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde Nederlander en DURFT ZIJN HUIS NIET UIT! Omdat er bij hem in de buurt een paar achterlijke boeren lopen die bloed willen zien. Nu tevreden stelletje generaliserende kortzichtige schlemielen?
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_23022508
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:48 schreef calvobbes het volgende:

Ow jij hebt alle Moslims al om hun mening gevraagd ofzo?
Of ga jij alleen maar af op wat een paar mensen op een Moslim forum roepen?
Maar jij als ouwe boomneuker met je jezussandalen natuurlijk wel! En je weet al precies hoe alle verschillende omslims erover denken, dus meent iedereen hier met recht de les te kunnen lezen.

Stomzinnig ventje...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:53:24 #155
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23022510
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat zijn we gewend van Nederlandse politici!
Ja precies.

Een stad als Amsterdam moet geen softe flikker hebben die allemaal maar zeikt en zalft, dat moet iemand zijn met stalen kloten die knopen doorhakt en 'nee' zegt als het moet.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_23022511
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:47 schreef Xebrozius het volgende:

[..]
De actie is een doodsteek voor veel buitenlanders die hun uiterste best doen om een plaatsje te verwerven in deze maatschappij maar dankzij 1 persoon meteen weer jaren moeite teniet gedaan zien worden.
Uiteraard helpen de andere mensen die in dit land wonen nou niet echt mee om die mensen te steunen.
Wat lul je? Er zitten hier 3 allochtone collega's om me heen die meer dan kotsziek worden van de Islamieten. En vooral de Marokkanen. Ook zij hebben door wie het voor wie verpest. Zelfs zij opperden dat ze me maar "tegen de muur moeten worden gezet"..... dus waar heb je het over?
pi_23022512
quote:

[..]

Beter gezegd het was een onstabiel ventje die door de toch wel botte uitspraken van theo doorgedraaid is.....

De islam heeft hier geen donder mee te maken, de moslims in het algemeen ook niet, gewoon 1!!!!! doorgedraaide gek.

Het is niet goed te keuren, het is bar slecht, maar met de uitspraken van theo was de kans groot dat er een onstabiel figuur door zou draaien, vooral met de druk van tegenwoordig op marokkanen...

Ik weet dat dat geen reden mag zijn en het praat het ook absoluut niet goed, maar het is wel waarheid, een waarheid die niet zomaar vergeten mag worden.

Kijk nu eens hoeveel kinderen er hier in nederland misbruikt worden, maakt dat van alle nederlanders kinderverkrachters???
Er was een christelijke man die zijn kinderen lens sloeg omdat hij vond dat dat van zijn geloof moest, zijn nu alle christenen kindermishandelaars????

Echt het geloof heeft hier niets mee te maken, in elk geloof zal je dingen vinden waarop je je kan beroepen als je slecht wil doen, dat betekend niet dat dat ook echt zo is...
Helemaal mee eens!
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:53:30 #158
105719 WaterOx
Observe and learn
pi_23022514
Nadat Volkert dhr. Fortuyn had omgelegd, werden weliswaar de linkse groeperingen verketterd, maar het was nooit bij iemand opgekomen om alle "blanken" te stigmatiseren. Laten we de Islam, Marokkanen en alle andere mensen van allochtone origine in hun waarde laten.

Het is al erg genoeg dat het ongeacht vanuit welke hoek deze gruwelijke daden plaatsvinden (laten we wel wezen: er zijn immers talloze kinderen, vrouwen en ouderen door onze weldoordachte Westerse munitie gedood) mensen sterven voor wat ze van mening zijn.

Het kan me aan mijn reet roesten wat voor geloof je hebt, of je nu wel of niet blank bent of voor welke politieke partij je bent, je zult mijn mond niet snoeren.

I am the watcher. Let things take their own course of action...
pi_23022515
quote:

[..]

In een land waar als zoiets gebeurd mensen roepen dat Moskee's in de fik moeten, Moslims uitgezet moeten worden of tegen de muur gezet.
Waarin opgeroepen wordt om de wapens op te pakken, waarin gehoopt wordt op een burgeroorlog ( lees voorgaande 7 delen).
De actie is een doodsteek voor veel buitenlanders die hun uiterste best doen om een plaatsje te verwerven in deze maatschappij maar dankzij 1 persoon meteen weer jaren moeite teniet gedaan zien worden.
Uiteraard helpen de andere mensen die in dit land wonen nou niet echt mee om die mensen te steunen.

Als je zonodig vuur met vuur wilt bestijden, beeldspraakje:

Je huis staat in de fik, de branweer kom langs en in plaats van water pompen ze benzine over je huis.
Alles ligt in as, en jij zelf ook in puin.
Verbijsterd vraag je waarom ze jouw huis hebben afgebrand.
"Nou, het zit zo... we bestijden tegenwoordig vuur met vuur."
dat is ook waar, maar het is voornamelijk de onder opgeleide jeugd die het hiernaar maakt, geen opleiding, van een uitkering leven en in groepjes op straat hangen.
die gasten moetten er uit vind ik, het klinkt hard, maar het is wel wat de meeste hollanders stil heel graag willen.
ik ken zat marokanen en turken die wel hard werken voor hun geld, en wel normaal in deze sameleving opgaan, maar er is zo'n grote kliek die er voor de rest een zooitje van maakt.
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_23022516
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Eensch....

Wanneer gaan we beginnen met het ontruimen van de Veluwe?
Je kunt 't niet laten he.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:53:37 #161
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23022518
Ik zeg, al die rechtse meningsinperkende klootzakken het land uit, dan is er geen voedingsbodem voor dit, maar dat zal je wel weer niet mogen zeggen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:53:46 #162
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23022522
quote:

[..]

Binnen islamitische landen is het niet mogelijk om kritiek op de islam te geven. In die zin heeft de achtergrond van deze achterlijke gek en de Islam er wel degelijk mee te maken.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23022523
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:49 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu dit is gebeurd.
Ik ben er niet echt benieuwd naar, ik ben er eerder bang voor..
sig verwijderd door FA
  Moderator dinsdag 2 november 2004 @ 13:54:01 #164
8781 crew  Frutsel
pi_23022527
we bestrijden helemaal niets... we laten ze gewoon hun gang gaan...
bijvoorbeeld ipv een kolonne ME'ers op die 14-jarige Marokkers te gooien die in zwembaden meisjes betasten, doen we gewoon het zwembad dicht omdat de problemen niet op te lossen zijn. Dus we doen lekker nix...
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:54:06 #165
76233 fuzzybear
100% aaibaar
pi_23022528
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef Insomaniac het volgende:

Ik krijg net een SMSje van een Marokkaanse vriend van me, die man is advocaat, spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde Nederlander en DURFT ZIJN HUIS NIET UIT! Omdat er bij hem in de buurt een paar achterlijke boeren lopen die bloed willen zien. Nu tevreden stelletje generaliserende kortzichtige schlemielen?
Nog niet helemaal eigenlijk...
liev!
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:54:08 #166
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_23022531
quote:

[..]

De islam heeft hier geen donder mee te maken,
Dat weet je voorlopig nog niet. Er is een reele kans dat de kritiek van Theo van Gogh op de islam een voorname reden is geweest voor deze moord. Nog niks bewezen, maar de kans is er zeker.

Dat betekent natuurlijk niet (zoals sommige enge gastjes hier denken) dat alle islamieten, alle Marokkanen etc. verantwoordelijk zijn hiervoor. Het blijft de daad van 1 persoon.

(neemt niet weg dat er zeker problemen zijn met grote groepen binnen bepaalde bevolkingsgroepen)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_23022532
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:51 schreef Code13.0 het volgende:
Zou me niet verbazen als er vanavond nog even een zelfmoordaanslag op de Dam plaats vindt.
Het zou mij niet verbazen als de Dam vanavond vol staat met alle geloven en culturen en het gewoon een vreedzaam protest is....
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:54:34 #168
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23022536
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:52 schreef boebiedoe het volgende:
De tranen staan gewoon bijna in mijn ogen als ik het bericht telkens weer lees. . Er hangt nu ook gelijk een negatieve sfeer over heel Nederland jegens allochtonen. Jammer dat die kneus niet besefte dat 'ie de Marokkaanse gemeenschap en waarschijnlijk de hele allochtonen gemeenschap nu in een kwaad daglicht heeft gesteld. De schade wordt alleen maar groter ..
dat heeft die marokaan gedaan man! hij heeft er zelf voor gekozen om theo te vermoorden!
men kan ook via discussies meningen en argumenten verwerpen.

dit slaat echt nergens op!
OJAAJOH?
pi_23022539
Ik kan nou wel hypocriet roepen dat ik het heel erg vind enzo, maar daar meen ik toch niks van. Graag over naar de orde van de dag, i.p.v. elke media-geile idioot op een voetstuk te plaatsen. En owee als bij PSV een minuut stilte verplicht wordt.
pi_23022540
quote:
En op die manier blijft het probleem dus langzaam voortsudderen. In Nederland zitten er in de Marokkaanse gemeenschap heel wat extremistische elementen, die moeten eruit gezuiverd worden. Dat vereist daadkracht vanuit de Marokkaanse gemeenschap, en de politiek moet hen onder druk zetten om nu ook daadwerkelijk actie te ondernemen.
pi_23022541
quote:

Geert Wilders durfde in Utrecht ook niet echt z'n huis meer uit.

Die angst is wat overdreven. Alsof mensen een Marokkaanse advocaat gaan aanvallen vanwege deze moord.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:54:53 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23022544
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef salutem het volgende:

Ze vragen er tog om ?
Ze? Het is één dader, toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:54:55 #173
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23022545
quote:

Oh gut zeg. Eentje die wel op school heeft gezeten. Moet je es voor de lol als meisje een kroeg binnenlopen en tellen hoe vaak je in je reet of tieten geknepen wordt door dat volk.
Maar dat is natuurlijk "anders".
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:54:57 #174
84309 pooier
bling bling
pi_23022548
Aangepast numme van lange frans en baas B op 538
copyright 2006
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:55:00 #175
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_23022551
Op 11 september heb ik marokkanen/moslims zien feesten op straat en de vlag buiten hangen. Met Pim Fortuin dezelfde festiviteiten onder de moslims waaronder veel vreugde op forums. En nu weer, alweer veel reacties op het overlijden en allemaal anti westerse reacties, en de moslim sites maar alles offline zetten in de hoop dat niemand het ziet, gelukkig zijn er toch al een hoop mensen die het gezien hebben.

Stop de ISLAM!!!!!!!!!!
pi_23022552
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:52 schreef boebiedoe het volgende:
De tranen staan gewoon bijna in mijn ogen als ik het bericht telkens weer lees. . Er hangt nu ook gelijk een negatieve sfeer over heel Nederland jegens allochtonen. Jammer dat die kneus niet besefte dat 'ie de Marokkaanse gemeenschap en waarschijnlijk de hele allochtonen gemeenschap nu in een kwaad daglicht heeft gesteld. De schade wordt alleen maar groter ..
dit heeft theo van gogh dus zelf ook eens gezegd: "ze vermoorden mij niet, ze zouden wel gek zijn, dan zou iedereen zich tegen ze keren"
Waarbij ik moet opmerking dat dit in een interview was en""ze" refereert naar de moslimgemeenschap in nederland
verlangen voorbij vanitas
pi_23022553
Wat is dit nou voor gelul, je bent of Nederlander of Marokkaan
Niet beide
Wat een onzin.......

[quote]Op dinsdag 2 november 2004 13:51 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik vind daar alleen dat ie de marokkaanse en nederlandse identiteit had, heeft iemand een betere link over dat briefje?
pi_23022556
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja precies.

Een stad als Amsterdam moet geen softe flikker hebben die allemaal maar zeikt en zalft, dat moet iemand zijn met stalen kloten die knopen doorhakt en 'nee' zegt als het moet.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:55:07 #179
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_23022557
quote:

[..]

In een land waar als zoiets gebeurd mensen roepen dat Moskee's in de fik moeten, Moslims uitgezet moeten worden of tegen de muur gezet.
Waarin opgeroepen wordt om de wapens op te pakken, waarin gehoopt wordt op een burgeroorlog ( lees voorgaande 7 delen).

Als je zonodig vuur met vuur wilt bestijden, beeldspraakje:

Je huis staat in de fik, de branweer kom langs en in plaats van water pompen ze benzine over je huis.
Alles ligt in as, en jij zelf ook in puin.
Verbijsterd vraag je waarom ze jouw huis hebben afgebrand.
"Nou, het zit zo... we bestijden tegenwoordig vuur met vuur."
Dat beeld /die illusie wordt steeds minder geloofwaardig, gezien de reacties op diverse (haastig offline gehaalde) marocsites. Pas op het moment dat ik tienduizenden moslims de straat op zie gaan om hun afkeer te laten blijken van extremistische idioten, krijgen ze het voordeel van de twijfel.
Nu bevestigen ze steeds meer dat ze het wel goed vinden zo.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:55:17 #180
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23022559
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:49 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Dat zou van Gogh volgens mij niet gewild hebben. Fortuyn stiekem ook niet, denk ik.
En de profeet Mohammed ook niet.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_23022564
quote:

Het is een begin
pi_23022566
quote:

Met de beladen sfeer die er nu hangt kan ik me dat best voorstellen. Niet dat ik het probeer goed te praten, maar ik kan het me voorstellen.
pi_23022569
TOch heb ik ondanks deze heftige discussies (nu hopelijk ook in alle nederlandse kantines gaande) niet het idee dat hier ooit echt rellen zoals in Los Angeles uit zullen breken. iedereen heeft het nog steeds over een heel klein clubje in Ede na 11 september maar wat stelde dat nu eenmaal voor???
Paan!
pi_23022570
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef pooier het volgende:
Aangepast numme van lange frans en baas B op 538
BOEIEND
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_23022573
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen als de Dam vanavond vol staat met alle geloven en culturen en het gewoon een vreedzaam protest is....
Dat zou helemaal hypocriet zijn. Sowieso één grote show....
pi_23022577
quote:

[..]

Zo kun je natuurlijk het religieus extremisme altijd wel ontkennen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:55:47 #187
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_23022578
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Precies. Daarom moeten die Haagsche babbelaars zo snel mogelijk wegwezen. Dan heb je wel even geen democratie meer, maar over 10 jaar wel een leefbaar land.
Dude. Heb je ooit eens geschiedenis gevolgt?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:55:54 #188
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_23022581
Gezellig topic
ik ben de jager met de pet.
pi_23022582
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef fuzzybear het volgende:

[..]

Nog niet helemaal eigenlijk...
Mijn vriend moet ook dood? Omdat hij Marokkaan is? Terwijl hij deze moord net zo (zo niet erger) verafschuwt als jij en ik? Debiel! .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  Nerd met benen dinsdag 2 november 2004 @ 13:56:04 #190
18073 miss_bleu
pi_23022590
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

BOEIEND
Best wel, dat nummer wat ook niet voor niets geschreven
pi_23022595
quote:

Rationeel denken is er niet meer bij tijdens zulke gebeurtenissen...
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:56:11 #192
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_23022596
quote:
gewoon 1!!!!! doorgedraaide gek.
Je hebt het psychologisch/psychiatrisch rapport al gelezen? De verdachte is ontoerekeningsvatbaar verklaard?

Als het motief ligt bij de Islam, dan heeft het geloof hier wel degelijk mee te maken. Maar zoals gewoonlijk doen de linkse subversieve elementen er alles aan om dat verband te ontkennen.
pi_23022598
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:51 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Op dit forum wordt op dit moment een hoop haat gepredikt tegen moslims, ben jij dan een haar beter als user van dit forum?
Er wordt hier gereageerd op ene MOORD, al dan niet in verkeerde bewoordingen.

Op de forums van Marokko.nl Elqalem en nog een paar werd al hele grote haat gezaaid jegens van Gogh, enkel om zijn mening wat betreft de Islam. Mensen die hem om zouden brengen zouden het eeuwig leven krijgen, dat soort fratsen. En niet te weinig ook.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:56:17 #194
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23022599

Er gaat ook een hoop haat vanuit dit forum naar de moslim gemeenschap. De gemiddelde moslim is het hier ook niet mee eens hoor. Ik zelf werd net gebeld door een vriend die ook moslim is.. Hij was helemaal in paniek, omdat hij bang is dat één mongool nu de oorzaak gaat zijn van een anti-moslim hetze. Als er echt lui nu anti-moslim worden, zijn die geen haar beter dan die kortzichtige moordenaar van Van Gogh.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_23022602
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Oh gut zeg. Eentje die wel op school heeft gezeten. Moet je es voor de lol als meisje een kroeg binnenlopen en tellen hoe vaak je in je reet of tieten geknepen wordt door dat volk.
Nee dat is precies hetzelfde
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:56:26 #196
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_23022603
He, jakkes, als je al zijn vrienden hoort spreken.

Eigenlijk ben ik er vooral zo kwaad om!

Ze zeggen hij wilde, hij moest gewoon zijn mening uiten.

Volgens mij stappen mensen alweer een beetje heen over het feit dat hij vermoord is en gaat het weer over waarom.
Maar het feit dat hij vermoord is toch zo ontzettend verschrikkelijk.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_23022607
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef TrenTs het volgende:

[..]

huh doe jij dat nooit,?! ik dacht dat dat normaal was?!
verlangen voorbij vanitas
  Moderator dinsdag 2 november 2004 @ 13:56:30 #198
8781 crew  Frutsel
pi_23022609
quote:

[..]

Laten we ut hopen...
maar ut zal me ook NIETS verbazen als er aan de andere kant van de straat een stel relschoppers staat die de moord juist toejuicht...
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:56:34 #199
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23022611
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:55 schreef vdo28 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Da's dan misschien wat tè, maar het komt in de buurt.
pi_23022612
quote:

[..]

Calvobbes: Het Nederlandse volk bestaat niet, peace man!!!!!!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')