De kracht van iedere slogan is herhaling. Maar bedankt voor het compliment.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:57 schreef kLowJow het volgende:
Is die niet al een keer langsgekomen trouwens?
Je had het over een vrije vertaling Háááárryquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
narraten is niet napraten, sjùùùùùùn
welke beschaving wil je me precies aanbieden?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:59 schreef sjun het volgende:
[..]
Je had het over een vrije vertaling Háááárry
Gezien de bechaving reeds in de uitverkoop is wil ik je best wat op weg helpen bij het bereik ervan:
narrative = verhalend (in de stijl van Marin Buber en consorten).
native = inheems, inlands, autochtoon, aangeboren of naturel
hetzelfde kun je je afvragen vd. gouverneur, Pataki is ook Republikeinsquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:06 schreef pberends het volgende:
LOL @ Titel, Darkwin Duck rulez
Maar waarom is die Guiliani eigenlijk burgemeester van NY geworden, hij is toch republikeins?
Gek genoeg deed hij de eerste maal mee namens Republikeinen en Liberalen (hoe dit kan?)http://www.nyc.gov/html/rwg/html/bio.htmlquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:06 schreef pberends het volgende:
Maar waarom is die Guiliani eigenlijk burgemeester van NY geworden, hij is toch republikeins?
Niet slechtquote:As Mayor, Rudy Giuliani has returned accountability to City government and improved the quality of life for all New Yorkers. Under his leadership, overall crime is down 57%, murder has been reduced 65%, and New York City - once infamous around the world for its dangerous streets - has been recognized by the F.B.I. as the safest large city in America for the past five years.
Net andersom, dacht ik.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:18 schreef Monidique het volgende:
Democraten zijn ook van oorsprong Zuiderlingen en de Republikeinse Partij is een Noordelijke partij.
Nou ja, Lincoln was een Republikein.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Net andersom, dacht ik.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Net andersom, dacht ik.
Een sprong van '48 naar het einde van de eeuw.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
http://www.democrats.org/about/history.html
don't mention the warquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een sprong van '48 naar het einde van de eeuw.
quote:Afschaffing OZB jaar uitgesteld 03-09-2004
Het kabinet heeft definitief besloten de afschaffing van het bewonersgedeelte van de onroerend zaakbelasting (OZB) een jaar uit te stellen. De afschaffing gaat nu per 1 januari 2006 in. Het besluit lekte al eerder uit, maar werd vrijdag na de ministerraad officieel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |