Ik heb niet gezegd dat het compleet nutteloos is, alleen dat dat werk niets voor mij is. Straatvegen is ook niet nutteloos, maar ik zou het zelf niet willen doen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:38 schreef Silmarwen het volgende:
Nee peuterbegeleiding is compleet nutteloos. Het zorgt er alleen maar voor dat vrouwen ook kunnen werken omdat mannen niet thuis willen zitten bovendien vergroot het enkel de sociale vaardigheden van een kind (die jij klaarblijklijk mist).
Misselijkmakend schrijf je zo.quote:Echt waar je bent een miselijkmakend ventje.
Ik heb overal respect voor meissie. Zelfs voor peuterbegeleidsters...quote:Ik heb nog nooit zoiets idioot gehoord en als dit gebash is prima maar ik walg echt van. Je kunt nergens respect voor opbrengen.
Nee, ik vraag niet om aandacht. Jij wel, overduidelijk.quote:Het is of ja of nee bij jou. Het enige wat je hier wilt is aandacht en relschoppen
Doei. Echt, ik lach je keihard uit.quote:en hierbij ga ik niet meer reageren op wat je dan ook zegt aangezien het toch enkel onzinnig ergenis opbrengen is.
Totaal niet. Ik vind het alleen belachelijk dat gelovigen mogen aanzetten tot haat en atheisten niet.quote:Daarbij geloof jij niet in de hel en ik wel, dus zie ik geen probleem waarom jij je daaraan zou storen. Dan zeg je toch lekker dat het niet bestaat en dat je er niet in gelooft en dat de gelovigen maar lekker uit hun nek lullen.
Volgens mij zit je stiekem in je broek te schijten dat er misschien toch wel een hel is en dat jij daar naar alle waarschijnlijkheid een ereplaats zou krijgen. Dat zou wel je felle reacties verklaren.
Ooit gehoord van ironie?quote:Beschuldig je mij nou van iets wat anderen hebben gedaan? Het moet niet gekker worden.
Dat heb je zelf in de hand. Waarom weiger je het huwelijksaanzoek van Dora?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:45 schreef Sidekick het volgende:
Wow, het eerste echte naamtopic voor Sil.
Is het de moeite om in dit topic te posten, of is ie binnen het uur vol met onzinnig geblaat?
Zelfs niet als je werkeloos zou zijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het compleet nutteloos is, alleen dat dat werk niets voor mij is. Straatvegen is ook niet nutteloos, maar ik zou het zelf niet willen doen.
[..]
Jij bent niet iedereen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:46 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ik lach jou ook uit. En weet je waarom. Omdat iedereen hier van je walgt.
Daarom staat er ook een vraagteken achter. Ik vraag om de mening van anderenquote:Dus verander die topic naam ook maar snel, want je meent er geen barst van.
Ja, ik ga lekker naar Amsterdam om het jou recht in je gezicht te zeggenquote:En als je nu echt de held wilt uithangen kom dan op een meet en zeg het recht in mijn gezicht.
ben ik dan nu n00b afquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:45 schreef Sidekick het volgende:
Wow, het eerste echte naamtopic voor Sil.
Is het de moeite om in dit topic te posten, of is ie binnen het uur vol met onzinnig geblaat?
Nee, zelfs dan niet. Dan maar een tijdje teren op mijn spaargeld.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zelfs niet als je werkeloos zou zijn?
Je hoeft het me niet te vertellen hoor, ik weet dat ik de beste ben. Ik ben de intelligentste, de vriendelijkste, de scherpste. Ik ben de Alpha en de Omega.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:49 schreef Silmarwen het volgende:
Jammer dat je zelf zelfkennis mist Dora.
Dan zou Dora eens moeten nadenken vorodat hij wat neerzet wat wel degelijk persoonlijk is.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dora is ook lief.![]()
Dora redeneert zuiver en scherp, dat zou Silmarwen moeten begrijpen. Dora meent het niet persoonlijk. Denk ik.
Dank je.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dora is ook lief.![]()
Dora redeneert zuiver en scherp, dat zou Silmarwen moeten begrijpen.
quote:Dora meent het niet persoonlijk. Denk ik.
De diverse users heb ik niet in de hand.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
Ik ben geen homo.quote:Waarom weiger je het huwelijksaanzoek van Dora?
nieuws.nlquote:Gemeenten brengen risico's slecht in kaart 12-03-2004
Nederlandse gemeenten zijn zich onvoldoende bewust van de risico's die zij lopen, ondanks bekende rampen als 'Enschede' en 'Volendam'. Dit blijkt uit een onderzoek van de Vereniging van Gemeentesecretarissen (VGS) en Marsh Risk Consulting, dat vrijdag is gepresenteerd aan de media.
De risico's waarmee gemeenten worden geconfronteerd zijn de laatste jaren aanzienlijk toegenomen. Oorzaken hiervan zijn onder meer te vinden in het aantal complexe juridische kwesties en omvangrijke infrastructurele projecten en de veranderende wet- en regelgeving. Het risicoprofiel en het schadebeeld van lokale overheden is daarmee ook zichtbaar slechter geworden. Het onderzoek toont aan dat slechts 35 procent van de gemeenten een koppeling maakt tussen risicomanagement en de financiële reservepositie van gemeenten.
Uit het onderzoek, waaraan circa 39 procent van alle gemeentesecretarissen in Nederland heeft meegedaan, blijkt tevens dat het overgrote deel van de Nederlandse gemeenten het belang van integraal risicomanagement nog niet onderkent.
Met ingang van 2004 zijn gemeenten verplicht aandacht te besteden aan het risicoprofiel van de gemeente en de relatie tot de financiële reserves van de gemeente. Deze nieuwe regelgeving met betrekking tot begroting en verantwoording verplicht gemeenten een duidelijke koppeling te maken tussen de risico's die worden gelopen en het aanhouden van een financiële buffer. De verscherpte regelgeving vanuit het Rijk is vooral een reactie op een aantal gebeurtenissen zoals de Ceteco-affaire en de recente bouwfraude.
[Copyright 2004, Novum]
Dat is een understatement.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:46 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ik lach jou ook uit. En weet je waarom. Omdat iedereen hier van je walgt.
Hoe is het met je sollicitatie om mod te worden voor NWS?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:51 schreef Sidekick het volgende:
De diverse users heb ik niet in de hand.
Echt niet? Je mag het best vertellen. Het lucht op.quote:Ik ben geen homo.
Hij lijkt mij heel humorvol en intelligent, iets wat je zou moeten aanspreken.quote:Daarnaast mag ik Dora niet eens.
Ik weet het niet, SCH laat zich niet zien.quote:Is SCH niet beschikbaar voor hem?
Als jij je aangezet voelt tot haat door dergelijke opmerkingen, vooral als je er niet in gelooft, dan zegt mij dat veel over jou.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik vind het alleen belachelijk dat gelovigen mogen aanzetten tot haat en atheisten niet.
[..]
Ach, als iemand iets negatiefs over de ICT zegt, dan voel ik mij nog niet persoonlijk aangevallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan zou Dora eens moeten nadenken vorodat hij wat neerzet wat wel degelijk persoonlijk is.
Noem eens een paar mensen die van mij walgen dan.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is een understatement.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, zelfs dan niet. Dan maar een tijdje teren op mijn spaargeld jullie belastingcenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |