Dat zou ik ook zeggen als de waarheid je niet bevaltquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:21 schreef Bluesdude het volgende:
Blanke mensen ook... dat heet 'samenleving organiseren' .
Je komt nog steeds met een klassiek racistisch cliché, weet je dat ?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:25 schreef MrX1982 het volgende:
Noem een succesvol Westers land waar zwarten de leiding hebben?
Noem eens een succesvol Westers land waar zwarten de meerderheid van de bevolking vormen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:25 schreef MrX1982 het volgende:
Dat zou ik ook zeggen als de waarheid je niet bevalt
Nergens dat zegt genoeg. Ze hebben Afrikaquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:28 schreef Tijger_m het volgende:
Noem eens een succesvol Westers land waar zwarten de meerderheid van de bevolking vormen?
Onder leiding van een blankequote:Colin Powell deed het overigens niet slecht, of wel?
Ahh.... gaan we op die tour....quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:25 schreef MrX1982 het volgende:
Dat zou ik ook zeggen als de waarheid je niet bevalt
Dat zou ik ook zeggen om het falen te maskerenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:35 schreef Bluesdude het volgende:
Ahh.... gaan we op die tour....
Culturele verschijnselen om blanke superioriteitswanen en racisme goed te praten.
Nee, dat heet "spam".quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
Mag er ook populistisch geblaat worden met winstoogmerk hier?
quote:VALSE PAS NIET MEER GENEGEERD
Het openbaar ministerie in Haarlem wil in de loop van dit jaar weer passagiers gaan vervolgen die op Schiphol worden betrapt met een vals paspoort. Dat was anderhalf jaar niet gebeurd.
Ik zeg dat uit ervaring...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:36 schreef MrX1982 het volgende:
Dat zou ik ook zeggen om het falen te maskeren
Kom, niet moeilijk over doen, een vals paspoortje op de nationale luchthaven? Moet kunnen. Je kan het de marechaussee toch niet aandoen om dat soort dingen niet alleen te controleren maar ook actief tegen op te treden?quote:
Tsja Colin Powell is vast niet 100% zwart. Hij heeft een bleek kleurtjequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:44 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zeg dat uit ervaring...
Je grijpt culturele eigenschappen van een cultuur aan bijv technologisch onderontwikkeldzijn om je racistische attitude een rationeel imago te geven.
Ik vraag me af of ik die vermoeiende discussie wel wil aangaan.
Colin Powell bijv had de leiding over duizenden blanke mensen ...maar zo selectief zwartwit als je denkt noem je die blanke mensen niet "nietsnutten", die leiding nodig hebben" .
Je redeneert dus selectief vanuit minachting voor zwarte mensen..
Wat Colin Powell bereikt heeft zal jij nooit bereiken...overigens.
Adviesje, verhuis nooit naar de VS, dikke kans dat je of met een neger moet werken, onder een neger moet werken of een neger als buurman krijgt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:00 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja Colin Powell is vast niet 100% zwart. Hij heeft een bleek kleurtje
Bovendien kijk eens naar de zwarte bevolking in de VS die doen het voor het grootste gedeelte erg slecht. Armoede, hoge werkloosheid, criminaliteit etc etc.
Make's you wonder. Zelf in een maatschappij waar je succes kunt hebben falen de meesten
Dan hebben we het niet eens over Afrika gehad
In Nederland idem met moslims.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Adviesje, verhuis nooit naar de VS, dikke kans dat je of met een neger moet werken, onder een neger moet werken of een neger als buurman krijgt.![]()
Die wonen in de ghetto. Ik ga wel in een gated community wonenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef Tijger_m het volgende:
Adviesje, verhuis nooit naar de VS, dikke kans dat je of met een neger moet werken, onder een neger moet werken of een neger als buurman krijgt.![]()
Right, nooit van zwarte middenklasse gehoord, huh?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:05 schreef MrX1982 het volgende:
Die wonen in de ghetto. Ik ga wel in een gated community wonen
Dat zei Vampier ookquote:Bovendien was ik niet van plan om bij de Mac te gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |