Dat vraagt om een 2e snel vol te spammen slowchattopicquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:52 schreef Tuana het volgende:
Slaap lekker allemaal, ik ga maar eens richting bed
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:42 schreef George-Butters het volgende:
yoh l0eders!! tukkenstein met hoofd vol gedachtes en dromen. Het leven is mooi, geilheid nader. Sex verder. damn it het leven is mooi.
tot snel mijn virenden
Goedemorgen werkloze.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:49 schreef Silmarwen het volgende:
Goeienmorgen deze morgen!!!!![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Goedemorgen werkloze.
Je stemt toch links? Dan moet je wel werkloos zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
WAT NOU!?!?!?!?!?
:'(
Neen en Neen....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je stemt toch links? Dan moet je wel werkloos zijn.
Tja, regel is regel he. Linkse mensen zijn werkloos, geen uitzondering mogelijk. Werk toch eens een keer voor je geld.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:55 schreef Silmarwen het volgende:
Trouwens als ik werkloos zou zijn waarom zou ik dan nu al wakker zijn?
OWquote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Tja, regel is regel he. Linkse mensen zijn werkloos, geen uitzondering mogelijk. Werk toch eens een keer voor je geld.
Voor het geval dat je het nog niet doorhad, ik maak een garpje.
http://www.nieuwsblad.be/(...)4_001&cat=SNELNIEUWSquote:Ruim twee miljoen Amerikanen in de cel - 28/05/2004 07:51:27
WASHINGTON -- In de Verenigde Staten zaten eind vorig jaar 2,1 miljoen mensen in de gevangenis. Een op de 75 Amerikaanse mannen zit vast. Dat blijkt uit cijfers van het ministerie van justitie die gisteren werden gepubliceerd. Ruim tweederde van alle gedetineerden in de VS is afkomstig uit een etnische minderheid.
De Amerikaanse gevangenispopulatie is de afgelopen jaren sterk gegroeid, ondanks dalende criminaliteitscijfers. De oorzaken zijn het beperken van de vervroegde invrijheidstelling, verplichte celstraffen voor recidivisten en drugsovertredingen en de beruchte 'three strikes and you're out' regel, waardoor mensen die voor de derde keer voor een zwaar delict worden veroordeeld, automatisch levenslang krijgen.
In de VS zitten er van elke 100.000 inwoners 715 in een penitentiaire inrichting. In Rusland zijn dat er 584, in Nederland 87.
ht (ap)
quote:Nederland telt veel meer nazaten van Duitse soldaten
AMSTERDAM - Duitse militairen hebben in de Tweede Wereldoorlog veel meer kinderen verwekt bij Nederlandse vrouwen dan tot nu toe werd aangenomen. Uit archieven van de Duitse Wehrmacht blijkt dat er meer dan 50 duizend nakomelingen zijn, veel meer dan de 10 duizend waarvan bijvoorbeeld het Nederlands Instituut voor Oorlogsdocumentatie uitgaat.
...
Nog wakker is toch ook een optie?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:55 schreef Silmarwen het volgende:
Trouwens als ik werkloos zou zijn waarom zou ik dan nu al wakker zijn?
quote:Kalief zet Duitsland voor schut
BERLIJN - Duitsland is in rep en roer omdat de politie Metin Kaplan, de radicale 'kalief van Keulen', heeft laten ontkomen. Na een dag zoeken werd het verzoek om hulp aan de Schengen-landen ingetrokken, omdat een rechtbank besloot dat de islamistenleider voorlopig toch niet kan worden uitgeleverd aan Turkije.
...
Goede morgen toegewenst. Ik lurk een beetje POL heeft nog niet echt van mijn aandacht genoten. Zoveel fora, zo weinig tijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:18 schreef sjun het volgende:
Nog wakker is toch ook een optie?
Goedemorgen iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |