abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:25:17 #26
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_33681429
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat zeg ik ook helemaal niet, maar het is meer het selectie principe zoals ons aller RQ aangeeft. Enige waar enigzins chaos bij komt kijken zijn de cross links tijdens de bevruchting en tijdens het leven van het organisme.
Tijdens de bevruchting kun je te veel gedronken hebben.
Je zaad wordt instabiel (chaos), en er komen meer THOCCCNCOOH RNA-sliertjes in je lichaam voor.
Uiteindelijk heeft je kind iets andere kenmerken dan dat je normaal zou mogen verwachten.
Het kind blijft een geniaal superkind te zijn, die later president wordt. En met zijn dikke reet op de rode knop 'missle lanch' gaat zitten.
Mensheid

Conclusie : Door te veel alcohol inname (tijdens verwekking) is de wereld vergaan.
pi_33681465
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook helemaal niet, maar het is meer het selectie principe zoals ons aller RQ aangeeft. Enige waar enigzins chaos bij komt kijken zijn de cross links tijdens de bevruchting en tijdens het leven van het organisme.
Verbazingwekkend weinig chaos in de natuur, totdat er iemand (de mens) aan de knoppen wil gaan zitten .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_33681526
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Je zaad wordt instabiel (chaos), en er komen meer THOCCCNCOOH RNA-sliertjes in je lichaam voor.
Uiteindelijk heeft je kind iets andere kenmerken dan dat je normaal zou mogen verwachten.
Het kind blijft een geniaal superkind te zijn, die later president wordt. En met zijn dikke reet op de rode knop 'missle lanch' gaat zitten.
Mensheid

Conclusie : Door te veel alcohol inname (tijdens verwekking) is de wereld vergaan.
Haha, als je teveel gezopen hebt ben je inweze steriel.

Invloeden van buitenaf tijdens de zwangerschap hebben idd invloed op de RNA strengen en op de manier waarop DNA strengen worden gedupliceerd.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_33681553
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mensheid

Als je trouwens duid op Bush, dan zijn het vrijwel gelkijkende replica's ( de dochters Bush meegerekend ) dus weinig selectie en crosslinks daar ben ik bang
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:32:26 #30
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_33681577
Ordo ab chao.
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:33:05 #31
89730 Drugshond
pi_33681599
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Haha, als je teveel gezopen hebt ben je inweze steriel.
Ik zou de brandspiritus een keukenkastje hoger neerzetten.
pi_33681607
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ordo ab chao.
kijk een hagedisje
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:34:49 #33
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_33681638
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

kijk een hagedisje
Bush?
pi_33681684
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:33 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik zou de brandspiritus een keukenkastje hoger neerzetten.
je potentie neem aanzienlijk af door alcohol. tis niet dat alcohol ineens je genetische fingerprint door elkaar heenhaalt.
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:37:23 #35
89730 Drugshond
pi_33681696
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:26 schreef RichardQuest het volgende:
Verbazingwekkend weinig chaos in de natuur, totdat er iemand (de mens) aan de knoppen wil gaan zitten .
Weinig chaos (?!)..... enig idee hoeveel soorten er al het loodje hebben gelegd om tot hier te komen.
En elke dag komt er wel weer een nieuwe soort bij/eraf.

Vergeet de ijstijden en warmteperiodes niet.
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:38:55 #36
89730 Drugshond
pi_33681724
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
je potentie neem aanzienlijk af door alcohol. tis niet dat alcohol ineens je genetische fingerprint door elkaar heenhaalt.
Dus technisch gespoken zou de man de beest uit kunnen hangen, en de vrouw moet braaf (met een dikke buik) thuiszitten.
pi_33681841
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dus technisch gespoken zou de man de beest uit kunnen hangen, en de vrouw moet braaf (met een dikke buik) thuiszitten.
Uhmm, nee, waar hoor je me dat zeggen. Ik zeg alleen dat drankgebruik een negatief effect heeft op de kans van bevruchting en dat genetisch mockups pas in een later stadium gebeuren.
pi_33681846
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Daar zou Peter R. de Vries eens over moeten beginnen met z'n eeuwige alibi gezeik idd
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:45:22 #39
89730 Drugshond
pi_33681888
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:37 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Weinig chaos (?!)..... enig idee hoeveel soorten er al het loodje hebben gelegd om tot hier te komen.

er zit mij iets teveel structuur in de ijstijden
pi_33681897
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:45 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat laatste wist ik niet....
crosslinken en RNA mutaties

op moment dat spermacellen dor de alcohol worden aangetast op welke manier ook zijn ze dronken en zwemmen ze de verkeerde kant op
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:53:55 #42
89730 Drugshond
pi_33682123
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Bezie het eens over de totale evolutie.
Hoe bedoel je?

De totale evolutie overspant een langere periode dan dat wij weten over ijstijden. De evolutie begon al toe de oppervlakte temp zelfs te warm was om ueberhaubt ijsvorming te kennen.
pi_33682185
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

De totale evolutie overspant een langere periode dan dat wij weten over ijstijden. De evolutie begon al toe de oppervlakte temp zelfs te warm was om ueberhaubt ijsvorming te kennen.
Dit is gelijk een reden dat microorganismen zich konden doorontwikkelen.
  woensdag 4 januari 2006 @ 02:08:02 #45
89730 Drugshond
pi_33682337
Pcies, middels variatie tot aan de vorming van nieuwe soorten zijn de omgevingsfactoren altijd sterk van invloed geweest.
Hoeveel weekdiertjes uit het kruittijdperk bestaan er eigenlijk nog, ?

Begin slaperig te worden
  woensdag 4 januari 2006 @ 02:14:20 #46
89730 Drugshond
pi_33682529
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 02:08 schreef Drugshond het volgende:
Pcies, middels variatie tot aan de vorming van nieuwe soorten zijn de omgevingsfactoren altijd sterk van invloed geweest.
Hoeveel weekdiertjes uit het kruittijdperk bestaan er eigenlijk nog, ?

Begin slaperig te worden
de kwallen schijnen zeer oud te zijn, iig ouder dan de haai
pi_33682534
truste drugshond,slaap zacht
pi_33683437
Ik heb me zo misdragen.
pi_33684554
quote:

[..]

Uitsterven is een logisch proces. Een soort plant zich niet meer voort, om welke redenen dan ook: ciao . Voor mij zou chaos betekenen dat soorten uit zouden sterven, door b.v. menselijk handelen, terwijl ze eigenlijk nog potentie hebben om te overleven.
quote:
What about 'em? Die laten zich extrapolerend ook voorspellen, we stevenden tot de ind. rev. namelijk ook op een ijstijd af.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')