Sick minds think alike.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:41 schreef Harry_Sack het volgende:
jij was eerder, ik dacht aan hetzelfde
Ja, maar jij bent nou eenmaal het obergruppenfuhrertje hier he?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sick minds think alike.
Wat verwacht je dan ook van een buitenlander?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:00 schreef George-Butters het volgende:
hoeruh!!!
93 en al 500 keer geholpen zijn in het ziekenhuis. Mooi niet dat hij 1 cent ziektenkostenpremie betaald heeft!![]()
Maar dat mag ik niet zeggen, want anders krijg ik een ban van Sidekick.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook van een buitenlander?
Volgens mij heet het bij hem ook lijfarts in plaats van dienstdoende chirurg huppeldepupquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:00 schreef George-Butters het volgende:
hoeruh!!!
93 en al 500 keer geholpen zijn in het ziekenhuis. Mooi niet dat hij 1 cent ziektenkostenpremie betaald heeft!![]()
Een zionist.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:15 schreef Bluesdude het volgende:
En wie is Bennie?
O zo..en SK wilt wel een bomvest uittesten voor Bennie ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een zionist.
Zijn ze ook in oranje en met shagbuilzakje ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:02 schreef George-Butters het volgende:
Bomvesten zijn da bomb deze lente!
De spelling in dat stukje is wat beter dan je op FOK gooit. Leuk stukje overigens, ik heb het vandaag in de trein gelezen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:11 schreef Meki het volgende:
Wihohohihih
Er is iemand naar me toe gekomen en zei Perfect wat op Spīts staat
Ik zie toch veel oranje in Kiev...speelt het nederlands elftal daar een tournooi ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die verkopen ze alleen ten tijden van het EK of WK voetbal
Prins Bennie.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:15 schreef Bluesdude het volgende:
En wie is Bennie?
Iedereen die goed Nederlands kan moet het wel oneens met jouw stukje zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:11 schreef Meki het volgende:
Wihohohihih
Er is iemand naar me toe gekomen en zei Perfect wat op Spīts staat
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De spelling in dat stukje is wat beter dan je op FOK gooit. Leuk stukje overigens, ik heb het vandaag in de trein gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |