Ze vertrouwen vast op hulp van bovenaf.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:32 schreef Ype het volgende:
EO regelt het, valt me nog mee dat ze geen applausbandje opzetten na Eurlings.
Ik kijk graag tv waar ik me aan kan ergeren.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:32 schreef Monidique het volgende:
Ach, ik heb de TV aan staan en ik luister ernaar, maar ik hou niet echt van debatten. Veel one-liners en abstract gebrabbel. Geef mij maar gewoon een papieren program.
Heeft de VVD ook weer zo'n blik studenten open getrokken?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:36 schreef Monidique het volgende:
Ik hou trouwens ook niet van deze opzet met brallend en klappend publiek.
Nee, dat publiek had weggemogen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:36 schreef Monidique het volgende:
Ik hou trouwens ook niet van deze opzet met brallend en klappend publiek.
Zegt die idioot dat?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:33 schreef pberends het volgende:
Keep on dreaming Kathelijn...
Camiel = Ken![]()
![]()
Nee Nederland is inderdaad gekke henkie omdat Nederland het homohuwelijk als eerste heeft ingevoerd...
Dat golfje in z'n haarquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Die rotkop van Camiel moet verboden worden.
Die sig van je.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Die rotkop van Camiel moet verboden worden.
Als de VS kogels mogen, mogen wij hasj en weed.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:37 schreef Steijn het volgende:
Waarom gedogen? Gewoon legaal maken. In de supermarkt met dat spul.
GL is net zo conservatief.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:38 schreef DaveM het volgende:
In Europa kijken steeds meer landen naar het Nederlandse drugsbeleid.
En Ken () doet nog steeds of we Gekke Henkie zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |